Tabor:Lw-00062: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu - "\|(O|o)becnie" na "\|nadal")
m (Zastępowanie tekstu - "\" na "")
Linia 15: Linia 15:
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955|do dziś}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955|do dziś}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|1955|do dziś}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|1955|do dziś}}
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia piasku Ostrów Wielkopolski|1955|1979}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Parkowa w Ostrowie Wlkp.|1979|2014}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|2016 (?)\|nadal}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia piasku Ostrów Wielkopolski|1955|1979}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Parkowa w Ostrowie Wlkp.|1979|2014}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|2016 (?)|nadal}}
 
}}
 
}}

Wersja z 00:37, 12 kwi 2018


<<< WLs40

WLs40 338

Stan: sprawna

Rok produkcji

1955

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Wls40 338

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Białośliwie Wąsk.

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Kolej

Wyrzyska Kolej Powiatowa

Właściciel

Kolej Parkowa w Ostrowie

Stacjonowanie

Kopalnia piasku Ostrów Wielkopolski 1955 - 1979
Kolej Parkowa w Ostrowie Wlkp. 1979 - 2014
Białośliwie Wąsk. 2016 (?) - nadal

Rozstaw

600 mm 1955 - do dziś

Oznaczenie

brak 1955 - do dziś

Dodatkowe informacje

Naprawa główna w roku 2014

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła