Tabor:Lw-00070: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę WLs40/437 do Tabor:Tr000070: Robot pracowicie porzadkuje)
 
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Producent=ZNTK Poznań
 
|Typ=WLs40
 
|Typ=WLs40
|Podtyp=WLs40
 
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 
 
|Numer=437
 
|Numer=437
 
|Rok produkcji=1956
 
|Rok produkcji=1956
|Grafika=WP 11-40372.jpg
+
|Ostatnie oznaczenie=brak
|Stan=Sprawna
 
|Ostatnie oznaczenie=WLS40 WP11-40372
 
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
|Ostatnie stacjonowanie=Port Marynarki Wojennej na Helu
 
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Kolej=Port Marynarki Wojennej na Helu
+
|Ostatnie stacjonowanie=Muzeum Parowozownia Jarocin, ul. Parowozownia 1,
|Użytkownik=Wojsko Polskie
+
|Ostatni kraj=Polska
|Właściciel=Wojsko Polskie
+
|Użytkownik=Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej - Muzeum Parowozownia Jarocin
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1956|nadal}}
+
|Właściciel=Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej - Muzeum Parowozownia Jarocin
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLS40 WP11-40372|1956|nadal}}
+
|Uwagi=Do ok. 2007 r. pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i czerwonym paskiem, od ok. 2007 r. na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Port Marynarki Wojennej w Gdyni|1956|nadal}}
+
|Opis=W Wojsku Polskim nr ewidencyjny WP11-40372, na zewnątrz i wewnątrz kabiny tabliczki z nr 437/37.
 +
Lokomotywa przetransportowana do Jarocina 29 września 2020<ref>Źródło: fotoreportaż na grupie ''Wąskotorowcy'' na FB</ref>
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Komenda Portu Wojennego Hel|1956|30.12.2007}}{{Lw stacjonowanie|Punkt Bazowania Hel|31.12.2007|28.09.2020}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Parowozownia Jarocin|29.09.2020|obecnie}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLS-40 40 372|1956|ok. 2011}}{{Lw oznaczenie|WLS40 WP11-40372|ok. 2011|28.09.2020}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1956|obecnie}}
 +
|Grafika=WP 11-40372.jpg
 
|Foto1=WP11-40372manewry.jpg
 
|Foto1=WP11-40372manewry.jpg
|Opis1=WLS40 WP 11-40372 podczas manewrów
+
|Opis1=WLS40 WP11-40372 podczas manewrów
 
|Foto2=Tabl Znam WLs40 437.jpg
 
|Foto2=Tabl Znam WLs40 437.jpg
|Opis2=Tabliczka znamionowa WLS40 WP 11-40372
+
|Opis2=Tabliczka znamionowa WLS40 WP11-40372
 
|Foto3=Oznaczenie WLs40 437.jpg
 
|Foto3=Oznaczenie WLs40 437.jpg
|Opis3=Oznaczenie WLS40 WP 11-40372
+
|Opis3=Oznaczenie WLS40 WP11-40372
 +
|Foto4=WLs40-437 (z lewej) 2017.07.25 Punkt Bazowania Hel zdjęcie 1.jpg
 +
|Opis4=WLs40-437 (z lewej) 2017.07.25 Punkt Bazowania Hel zdjęcie 1
 
}}
 
}}
 
* [http://750mm.pl/index.php?topic=3478.msg65502#msg65502 Informacje zebrane przez Artura Labuddę]
 
* [http://750mm.pl/index.php?topic=3478.msg65502#msg65502 Informacje zebrane przez Artura Labuddę]

Aktualna wersja na dzień 21:40, 19 sty 2021


<<< WLs40

WLs40 437

Stan: sprawna

WP 11-40372.jpg

Rok produkcji

1956

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

brak

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Muzeum Parowozownia Jarocin, ul. Parowozownia 1,

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Użytkownik

Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej - Muzeum Parowozownia Jarocin

Właściciel

Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej - Muzeum Parowozownia Jarocin

Stacjonowanie

Komenda Portu Wojennego Hel 1956 - 30.12.2007
Punkt Bazowania Hel 31.12.2007 - 28.09.2020
Muzeum Parowozownia Jarocin 29.09.2020 - obecnie

Rozstaw

600 mm 1956 - obecnie

Oznaczenie

WLS-40 40 372 1956 - ok. 2011
WLS40 WP11-40372 ok. 2011 - 28.09.2020

Dodatkowe informacje

Do ok. 2007 r. pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i czerwonym paskiem, od ok. 2007 r. na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem

Szczegółowy opis i uwagi

W Wojsku Polskim nr ewidencyjny WP11-40372, na zewnątrz i wewnątrz kabiny tabliczki z nr 437/37. Lokomotywa przetransportowana do Jarocina 29 września 2020[1]

Galeria

Źródła

  1. Źródło: fotoreportaż na grupie Wąskotorowcy na FB