Tabor:Lw-00070: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 5: Linia 5:
 
|Numer=437
 
|Numer=437
 
|Rok produkcji=1956
 
|Rok produkcji=1956
|Ostatnie oznaczenie=WLS40 WP11-40372
+
|Ostatnie oznaczenie=brak
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Ostatnie stacjonowanie=Parowozownia Jarocin
+
|Ostatnie stacjonowanie=Muzeum Parowozownia Jarocin, ul. Parowozownia 1,
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
|Użytkownik=Parowozownia Jarocin
+
|Użytkownik=Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej - Muzeum Parowozownia Jarocin
|Właściciel=Parowozownia Jarocin
+
|Właściciel=Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej - Muzeum Parowozownia Jarocin
 
|Uwagi=Do ok. 2007 r. pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i czerwonym paskiem, od ok. 2007 r. na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem
 
|Uwagi=Do ok. 2007 r. pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i czerwonym paskiem, od ok. 2007 r. na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem
 
|Opis=W Wojsku Polskim nr ewidencyjny WP11-40372, na zewnątrz i wewnątrz kabiny tabliczki z nr 437/37.
 
|Opis=W Wojsku Polskim nr ewidencyjny WP11-40372, na zewnątrz i wewnątrz kabiny tabliczki z nr 437/37.
 
Lokomotywa przetransportowana do Jarocina 29 września 2020<ref>Źródło: fotoreportaż na grupie ''Wąskotorowcy'' na FB</ref>
 
Lokomotywa przetransportowana do Jarocina 29 września 2020<ref>Źródło: fotoreportaż na grupie ''Wąskotorowcy'' na FB</ref>
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Komenda Portu Wojennego Hel|1956|30.12.2007}}{{Lw stacjonowanie|Punkt Bazowania Hel|31.12.2007|28.09.2020}}{{Lw stacjonowanie|Parowozownia Jarocin|29.09.2020|obecnie}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Komenda Portu Wojennego Hel|1956|30.12.2007}}{{Lw stacjonowanie|Punkt Bazowania Hel|31.12.2007|28.09.2020}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Parowozownia Jarocin|29.09.2020|obecnie}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLS-40 40 372|1956|ok. 2011}}{{Lw oznaczenie|WLS40 WP11-40372|ok. 2011}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLS-40 40 372|1956|ok. 2011}}{{Lw oznaczenie|WLS40 WP11-40372|ok. 2011|28.09.2020}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1956|obecnie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1956|obecnie}}
 
|Grafika=WP 11-40372.jpg
 
|Grafika=WP 11-40372.jpg
Linia 25: Linia 25:
 
|Foto3=Oznaczenie WLs40 437.jpg
 
|Foto3=Oznaczenie WLs40 437.jpg
 
|Opis3=Oznaczenie WLS40 WP11-40372
 
|Opis3=Oznaczenie WLS40 WP11-40372
 +
|Foto4=WLs40-437 (z lewej) 2017.07.25 Punkt Bazowania Hel zdjęcie 1.jpg
 +
|Opis4=WLs40-437 (z lewej) 2017.07.25 Punkt Bazowania Hel zdjęcie 1
 
}}
 
}}
 
* [http://750mm.pl/index.php?topic=3478.msg65502#msg65502 Informacje zebrane przez Artura Labuddę]
 
* [http://750mm.pl/index.php?topic=3478.msg65502#msg65502 Informacje zebrane przez Artura Labuddę]

Aktualna wersja na dzień 21:40, 19 sty 2021


<<< WLs40

WLs40 437

Stan: sprawna

WP 11-40372.jpg

Rok produkcji

1956

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

brak

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Muzeum Parowozownia Jarocin, ul. Parowozownia 1,

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Użytkownik

Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej - Muzeum Parowozownia Jarocin

Właściciel

Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej - Muzeum Parowozownia Jarocin

Stacjonowanie

Komenda Portu Wojennego Hel 1956 - 30.12.2007
Punkt Bazowania Hel 31.12.2007 - 28.09.2020
Muzeum Parowozownia Jarocin 29.09.2020 - obecnie

Rozstaw

600 mm 1956 - obecnie

Oznaczenie

WLS-40 40 372 1956 - ok. 2011
WLS40 WP11-40372 ok. 2011 - 28.09.2020

Dodatkowe informacje

Do ok. 2007 r. pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i czerwonym paskiem, od ok. 2007 r. na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem

Szczegółowy opis i uwagi

W Wojsku Polskim nr ewidencyjny WP11-40372, na zewnątrz i wewnątrz kabiny tabliczki z nr 437/37. Lokomotywa przetransportowana do Jarocina 29 września 2020[1]

Galeria

Źródła

  1. Źródło: fotoreportaż na grupie Wąskotorowcy na FB