Tabor:Lw-00079: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(początek)
 
 
(Nie pokazano 19 wersji utworzonych przez 5 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs40]]
+
|Stan=Sprawna
|numer_seryjny_pojazdu    = 743
+
|Producent=ZNTK Poznań
|grafika                  =  
+
|Typ=WLs40
|rok_produkcji            = 1958
+
|Numer=743
|stan                    = sprawna
+
|Rok produkcji=1958
|rok_odstawienia          =  
+
|Ostatnie oznaczenie=13000
|rok_złomowania          =  
+
|Ostatni rozstaw=600 mm
|obecne_oznaczenie        =  
+
|Ostatni typ silnika=S322E1W/1
|obecne_stacjonowanie    =  
+
|Ostatnie stacjonowanie=Zakład Torfowy w Krakulicach
|typ_silnika              = [[S324|S324HL]]
+
|Ostatni kraj=Polska
|1_rozstaw_fabryczny      = 600mm
+
|Użytkownik=Hollas sp. z o.o.
|2_rozstaw                =
+
|Właściciel=Hollas sp. z o.o.
|2_rozstaw_rok            =
+
|Kolej=Kopalnia torfu w Krakulicach
|3_rozstaw                =
+
|Uwagi=* Silnik nr 28293
|3_rozstaw_rok            =
+
* Daty podane w metryce nie są pewne
|4_rozstaw                =
+
|Opis=Lokomotywa należy do Hollas Sp.z.o.o. w Pasłęku. Obecnie stacjonuje w jednym z jej zakładów w Krakulicach. Obsługuje ona około 4 km linie między palami torfowymi a zakładem przetwórczym. Lokomotywa w ramach modernizacji otrzymała silnik S322E1W pochodzący z agregatu prądotwórczego.
|4_rozstaw_rok            =
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakład Torfowy w Krakulicach|1958|nadal}}
|5_rozstaw                =
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|130000|1958|nadal}}
|5_rozstaw_rok            =
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1958|nadal}}
|1_stacjonowanie          = Krakulice
+
|Grafika=WLs40 743 1.jpeg
|1_okres_stacjonowania    = od 1958 (?)
+
|Foto1=WLs40 743 2.jpeg
|2_stacjonowanie          =
+
|Foto2=WLs40 743 3.jpeg
|2_okres_stacjonowania    =
+
|Foto3=WLs40 743 4.jpeg
|3_stacjonowanie          =
+
|Foto4=S322.JPG
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = 13000
 
|1_rok                    = od 1958 (?)
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
 
}}
 
}}
 
 
== Źródła ==
 
 
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę
 
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
{{Powrót}}
 
 
[[Kategoria:WLs40]]
 

Aktualna wersja na dzień 07:05, 24 lut 2020


<<< WLs40

WLs40 743

Stan: sprawna

WLs40 743 1.jpeg

Rok produkcji

1958

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

13000

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Zakład Torfowy w Krakulicach

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S322E1W/1

Kolej

Kopalnia torfu w Krakulicach

Użytkownik

Hollas sp. z o.o.

Właściciel

Hollas sp. z o.o.

Stacjonowanie

Zakład Torfowy w Krakulicach 1958 - nadal

Rozstaw

600 mm 1958 - nadal

Oznaczenie

130000 1958 - nadal

Dodatkowe informacje

  • Silnik nr 28293
  • Daty podane w metryce nie są pewne

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa należy do Hollas Sp.z.o.o. w Pasłęku. Obecnie stacjonuje w jednym z jej zakładów w Krakulicach. Obsługuje ona około 4 km linie między palami torfowymi a zakładem przetwórczym. Lokomotywa w ramach modernizacji otrzymała silnik S322E1W pochodzący z agregatu prądotwórczego.

Galeria

Źródła

  • Informacje zebrane przez Artura Labuddę