Tabor:Lw-00095: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę L45H/20566 do Tabor:Lw-00095: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje)
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A")
Linia 11: Linia 11:
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
+
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|2001}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|2001}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-351|1967|1995}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-370|1995|2001}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-351|1967|1995}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-370|1995|2001}}

Wersja z 23:20, 23 mar 2018


<<< L45H

L45H 20566

Stan: złom

Lxd2-351 1981 fot-KSoida1.jpg

Stacja Gliwice Trynek, rok 1981. Lxd2-351 na czele pociągu pasażerskiego oczekuje na odjazd w kierunku Rud Raciborskich

Rok produkcji

1967

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok złomowania

2001

Ostatnie oznaczenie

Lxd2-370

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Bytom Rozbark

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola H12A

Stacjonowanie

Rudy 1968 - 1973
Maciejkowice 1973 - 1989
Bytom Rozbark 1989 - 2001

Rozstaw

785 mm 1967 - 2001

Oznaczenie

Lxd2-351 1967 - 1995
Lxd2-370 1995 - 2001

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła