Tabor:Lw-00096: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(linki)
Linia 7: Linia 7:
 
  |rok_odstawienia          =
 
  |rok_odstawienia          =
 
  |rok_złomowania          =
 
  |rok_złomowania          =
  |obecne_oznaczenie        = [[Lxd2]]-352
+
  |obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lxd2|Lxd2]]-352
 
  |obecne_stacjonowanie    = [[Bytom Karb Wąskotorowy]]
 
  |obecne_stacjonowanie    = [[Bytom Karb Wąskotorowy]]
 
  |typ_silnika              = Maybach
 
  |typ_silnika              = Maybach
Linia 39: Linia 39:
 
  |10_stacjonowanie        =
 
  |10_stacjonowanie        =
 
  |10_okres_stacjonowania  =
 
  |10_okres_stacjonowania  =
  |1_oznaczenie            = Lxd2-352
+
  |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lxd2|Lxd2]]-352
 
  |1_rok                    = 1968 <ref>W początkowym okresie eksploatacji lokomotywa była nosiła oznaczenie fabryczne, dokładna data nadania numerów taborowych nie jest znana</ref>
 
  |1_rok                    = 1968 <ref>W początkowym okresie eksploatacji lokomotywa była nosiła oznaczenie fabryczne, dokładna data nadania numerów taborowych nie jest znana</ref>
 
  |2_oznaczenie            =
 
  |2_oznaczenie            =

Wersja z 23:40, 25 lut 2013

L45H 20567
Lxd2-352-karb.jpg
Rok produkcji 1967
Stan sprawny


Obecne oznaczenie Lxd2-352
Miejsce obecnego stacjonowania Bytom Karb Wąskotorowy
Obecny (ostatni) typ silnika Maybach
Szerokość toru
Szerokość Od roku
785 mm 1967



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Rudy 1968 - 1990
Bytom Karb Wąskotorowy od 1990[1]





Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-352 1968 [2]





'


Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce.
W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372.
Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe.








Szablon:Powrót

Przypisy

  1. Serwis tabor.wask.pl
  2. W początkowym okresie eksploatacji lokomotywa była nosiła oznaczenie fabryczne, dokładna data nadania numerów taborowych nie jest znana