Tabor:Lw-00133: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A")
m (Źródła: + K. Soida)
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 11: Linia 11:
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
 
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
|Opis=14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2001 r na GKW.
+
|Opis=14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory.<ref name="soi">{{cytuj książkę |autor = Krzysztof Soida |tytuł = Koleje wąskotorowe na Górnym Śląsku |wydawca = Śląsk |miejsce = Katowice |data = 1996 |tom = I |isbn = 83-85831-82-7 |język = pl|strony = 75}}</ref>
 +
Po naprawie służyła do 2001 r na GKW.
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|2004}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|2004}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-362|1970|2004}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-362|1970|2004}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1970|1972}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1972|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|2004}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1970|1972}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1972|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|2004}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 16:37, 8 kwi 2024


<<< L45H

L45H 20923

Stan: złom

Rok produkcji

1970

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok odstawienia

2001

Rok złomowania

2004

Ostatnie oznaczenie

Lxd2-362

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Bytom Karb Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola H12A

Stacjonowanie

Bytom Karb Wąskotorowy 1970 - 1972
Maciejkowice 1972 - 1989
Bytom Karb Wąskotorowy 1989 - 2004

Rozstaw

785 mm 1970 - 2004

Oznaczenie

Lxd2-362 1970 - 2004

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory.[1] Po naprawie służyła do 2001 r na GKW.

Galeria

Źródła

  1. Krzysztof Soida: Koleje wąskotorowe na Górnym Śląsku. T. I. Katowice: Śląsk, 1996, s. 75. ISBN 83-85831-82-7.  ([[język polski |pol. ]] )