Tabor:Lw-00227: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(aktualizacja)
(aktualizacja)
Linia 66: Linia 66:
 
Ze względu na decyzję o likwidacji wielkiego pieca w Hucie Pokój oraz pozostałej części przemysłowej kolei wąskotorowej, w styczniu 2012 roku firma Stalmag sprzedała lokomotywę. 31 stycznia 2012 została ona przetransportowana na stację w Rudach Raciborskich.<br>
 
Ze względu na decyzję o likwidacji wielkiego pieca w Hucie Pokój oraz pozostałej części przemysłowej kolei wąskotorowej, w styczniu 2012 roku firma Stalmag sprzedała lokomotywę. 31 stycznia 2012 została ona przetransportowana na stację w Rudach Raciborskich.<br>
 
W pierwszych latach XXI wieku lokomotywa przeszła naprawę główną w ZNTK Nowy Sącz i obecnie jest sprawna. <br>
 
W pierwszych latach XXI wieku lokomotywa przeszła naprawę główną w ZNTK Nowy Sącz i obecnie jest sprawna. <br>
Cechą charakterystyczną tej lokomotywy (podobnie jak i pozostałych dwóch Lxd2 będących w posiadaniu huty) jest brak instalacji hamulca zespolonego.
+
 
  
 
[[Plik:Lxd2-hp-11-08.jpg|thumb|left]]
 
[[Plik:Lxd2-hp-11-08.jpg|thumb|left]]

Wersja z 00:40, 30 mar 2012

L45H 24327
Lxd2-hp-11-08-1.jpg
Rok produkcji 1981
Stan sprawny


Obecne oznaczenie HP-Lxd2-11
Miejsce obecnego stacjonowania Rudy
Obecny (ostatni) typ silnika Henschel
Szerokość toru
Szerokość Od roku
785 mm 1981



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Huta Pokój 1981-2012 [1]
Rudy od 2012.01





Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
HP-Lxd2-11 1981





'


Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych niegdyś na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela - została nim firma Stalmag.

Ze względu na decyzję o likwidacji wielkiego pieca w Hucie Pokój oraz pozostałej części przemysłowej kolei wąskotorowej, w styczniu 2012 roku firma Stalmag sprzedała lokomotywę. 31 stycznia 2012 została ona przetransportowana na stację w Rudach Raciborskich.
W pierwszych latach XXI wieku lokomotywa przeszła naprawę główną w ZNTK Nowy Sącz i obecnie jest sprawna.


Lxd2-hp-11-08.jpg






Szablon:Powrót

Przypisy