Tabor:Lw-00291: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę Lw-00291 do Tabor:Lw-00291: Właściwa przestrzeń nazw)
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A")
Linia 10: Linia 10:
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatnie stacjonowanie=Śmigiel
 
|Ostatnie stacjonowanie=Śmigiel
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
+
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Kolej=Śmigielska Kolej Dojazdowa
 
|Kolej=Śmigielska Kolej Dojazdowa
 
|Opis=Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.
 
|Opis=Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.

Wersja z 23:19, 23 mar 2018


<<< L45H

L45H 25011

Stan: sprawna

Xxx169am.jpg

17.07.2006 Lxd2-241 na stacji w Śmiglu.

Rok produkcji

1985

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-241

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Śmigiel

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Śmigielska Kolej Dojazdowa

Stacjonowanie

Opalenica Wąskotorowa 1985 - 1996
Śmigiel 1996 - nadal

Rozstaw

750 mm 1985 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-241 1985 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.

Galeria

Źródła