Tabor:Lw-00558: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
 
(Nie pokazano 19 wersji utworzonych przez 5 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=L30H
 
|Typ=L30H
 
|Numer=24048
 
|Numer=24048
 
|Rok produkcji=1980
 
|Rok produkcji=1980
|Grafika=0016tm.jpg
 
|Stan=Sprawna
 
 
|Ostatnie oznaczenie=LP-Lyd2-05
 
|Ostatnie oznaczenie=LP-Lyd2-05
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan
 
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan
|Ostatni typ silnika=Wola 16H12A
+
|Ostatni kraj=Polska
|Kolej=Bieszczadzka Kolej Leśna
 
 
|Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
 
|Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
|Uwagi=Poprzedni typ silnika: Maybach MB 836 B (do roku 2012)
+
|Właściciel=Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Cisna
 +
|Kolej=Bieszczadzka Kolejka Leśna
 +
|Uwagi=Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.
 +
|Opis=Poprzedni typ silnika: Maybach MB 836 B (do roku 2012).
 +
Malowanie czerwone. Pierwotnie żółty pasek i żółto-czerwone czołownice.
 +
*Przynajmniej od 2001: biały pasek, tworzący szerokie płytkie "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone (sprzęg na białym trójkącie). Przynajmniej od 2007 roku emblemat BKL na ścianie tylnej (w 2002 jeszcze brak).
 +
*Od 2020 roku: biały pasek z czarną obwódką tworzący "-v-" na ścianie przedniej, czołownice czarne pośrodku z pasami żółto-czarnymi na zewnątrz.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Majdan|1980|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|LP-Lyd2-05|1980|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|LP-Lyd2-05|1980|nadal}}
+
|Grafika=0016tm.jpg
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Majdan|1980|nadal}}
+
|Foto1=Plik:Lyd2 Bieszczady.jpg
|Foto1=DSC01879am23.JPG
+
|Opis1=1991 rok
|Opis1=05.05.2012 - LP Lyd2-05 z pociągiem turystycznym do Balnicy
+
|Foto2=Plik:0025am.jpg
|Foto2=0025am.jpg
+
|Opis2=15.08.2006 - LP Lyd2-05 wjeżdża na przystanek Cisna pociągiem turystycznym
|Opis2=15.08.2006 - LP Lyd2-05 z pociągiem turystycznym wjeżdża na przystanek Cisna
+
|Foto3=File:Majdan - station 6.jpg
 +
|Opis3=2011 rok
 +
|Foto4=Plik:DSC01879am23.JPG
 +
|Opis4=05.05.2012 - LP Lyd2-05 z pociągiem turystycznym do Balnicy
 +
|Foto5=File:Lyd2-05 DSC03409.JPG
 +
|Opis5=2018 rok
 +
|Foto6=File:Lyd2-05 DSC04310.JPG
 +
|Opis6=2018
 +
|Foto7=DSC03745am12.JPG
 +
|Opis7=06.06.2020 - LP Lyd2-05 manewruje po stacji Majdan
 +
|Foto8=DSC03755hm2.JPG
 +
|Opis8=06.06.2020 - Cisna - Lyd2-05 z pociągiem towarowym do Dołżycy.
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 14:44, 16 lip 2020


<<< L30H

L30H 24048

Stan: sprawna

0016tm.jpg

Rok produkcji

1980

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

LP-Lyd2-05

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Majdan

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Bieszczadzka Kolejka Leśna

Użytkownik

Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej

Właściciel

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Cisna

Stacjonowanie

Majdan 1980 - nadal

Rozstaw

750 mm 1980 - nadal

Oznaczenie

LP-Lyd2-05 1980 - nadal

Dodatkowe informacje

Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.

Szczegółowy opis i uwagi

Poprzedni typ silnika: Maybach MB 836 B (do roku 2012). Malowanie czerwone. Pierwotnie żółty pasek i żółto-czerwone czołownice.

  • Przynajmniej od 2001: biały pasek, tworzący szerokie płytkie "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone (sprzęg na białym trójkącie). Przynajmniej od 2007 roku emblemat BKL na ścianie tylnej (w 2002 jeszcze brak).
  • Od 2020 roku: biały pasek z czarną obwódką tworzący "-v-" na ścianie przedniej, czołownice czarne pośrodku z pasami żółto-czarnymi na zewnątrz.

Galeria

Źródła