Tabor:Lw-01120: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 6: Linia 6:
 
|Rok produkcji=1960
 
|Rok produkcji=1960
 
|Rok złomowania=2004
 
|Rok złomowania=2004
|Ostatnie oznaczenie=brak
+
|Ostatnie oznaczenie=WLs40-1121
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatni typ silnika=S64L
Linia 13: Linia 13:
 
|Opis=Sprawna w 2001 roku, historia stacjonowania według<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref>
 
|Opis=Sprawna w 2001 roku, historia stacjonowania według<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref>
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Muszkowo"}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Muszkowo"}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|2004}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-1121|b/d|2004}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|do roku złomowania}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|do roku złomowania}}
 
}}
 
}}

Wersja z 19:56, 28 sie 2019


<<< WLs40

WLs40 1121

Stan: złom

Rok produkcji

1960

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom

Rok złomowania

2004

Ostatnie oznaczenie

WLs40-1121

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Cegielnia "Muszkowo" b/d - b/d
Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny b/d - b/d

Rozstaw

600 mm 1960 - do roku złomowania

Oznaczenie

WLs40-1121 b/d - 2004

Dodatkowe informacje

Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie

Szczegółowy opis i uwagi

Sprawna w 2001 roku, historia stacjonowania według[1]

Galeria

Źródła

  1. Marek Malczewski: Cegielnia Murzynowo, "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20