Tabor:Lw-01228: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (dr red)
 
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatni typ silnika=S64L
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Gołkowice
+
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Gołkowice"
 
|Opis=Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 numer rzeczywisty numer fabryczny jest niepewny - możliwe, że była to lokomotywa nr 301/1956<ref>Marek Malczewski: ''Cegielniane kolejki wąskotorowe'', "Swiat Kolei" nr 4/1998, ss. 30-31, [[Biblioteka:A-02685]]</ref>
 
|Opis=Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 numer rzeczywisty numer fabryczny jest niepewny - możliwe, że była to lokomotywa nr 301/1956<ref>Marek Malczewski: ''Cegielniane kolejki wąskotorowe'', "Swiat Kolei" nr 4/1998, ss. 30-31, [[Biblioteka:A-02685]]</ref>
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Gołkowice|1954|1998}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Gołkowice"|1954|1998}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|1998}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|1998}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 19:32, 28 sie 2019


<<< WLs40

WLs40 215

Stan: złom

Rok produkcji

1954

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom

Rok złomowania

13.05.1998r.

Ostatnie oznaczenie

b/d

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cegielnia "Gołkowice"

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Cegielnia "Gołkowice" 1954 - 1998

Rozstaw

600 mm 1954 - 1998

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 numer rzeczywisty numer fabryczny jest niepewny - możliwe, że była to lokomotywa nr 301/1956[1]

Galeria

Źródła

  1. Marek Malczewski: Cegielniane kolejki wąskotorowe, "Swiat Kolei" nr 4/1998, ss. 30-31, Biblioteka:A-02685