Edytujesz Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki/Brudnopis/lista

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 3: Linia 3:
 
== Do napisania ==
 
== Do napisania ==
  
=== A ===
 
 
{| class="wikitable sortable"
 
{| class="wikitable sortable"
 
! L.p. !! Art. !! Uwagi
 
! L.p. !! Art. !! Uwagi
Linia 36: Linia 35:
 
|-
 
|-
 
| 15 || [[Autotransformatory]] ||
 
| 15 || [[Autotransformatory]] ||
|}
 
=== B ===
 
{| class="wikitable sortable"
 
! L.p. !! Art. !! Uwagi
 
 
|-
 
|-
 
| 16 || [[Badania marketingowe]] ||
 
| 16 || [[Badania marketingowe]] ||
Linia 120: Linia 115:
 
|-
 
|-
 
| 55 || [[Budowla kolejowa związana z torem]] ||
 
| 55 || [[Budowla kolejowa związana z torem]] ||
|}
 
=== C ===
 
{| class="wikitable sortable"
 
! L.p. !! Art. !! Uwagi
 
 
|-
 
|-
 
| 56 || [[Całkowita przerwa w łączności]] ||
 
| 56 || [[Całkowita przerwa w łączności]] ||
Linia 180: Linia 171:
 
|-
 
|-
 
| 83 || [[Czwarta szyna]] ||
 
| 83 || [[Czwarta szyna]] ||
|}
 
=== D ===
 
{| class="wikitable sortable"
 
! L.p. !! Art. !! Uwagi
 
 
|-
 
|-
 
| 84 || [[Degradacja nawierzchni kolejowej]] ||
 
| 84 || [[Degradacja nawierzchni kolejowej]] ||
Linia 268: Linia 255:
 
|-
 
|-
 
| 125 || [[Dźwignia zwrotnicowa]] ||
 
| 125 || [[Dźwignia zwrotnicowa]] ||
|}
 
=== E ===
 
{| class="wikitable sortable"
 
! L.p. !! Art. !! Uwagi
 
 
|-
 
|-
 
| 126 || [[Ekrany akustyczne]] ||
 
| 126 || [[Ekrany akustyczne]] ||
Linia 342: Linia 325:
 
|-
 
|-
 
| 160 || [[Europejskie stowarzyszenie zarządców infrastruktury]] ||
 
| 160 || [[Europejskie stowarzyszenie zarządców infrastruktury]] ||
|}
 
=== F ===
 
{| class="wikitable sortable"
 
! L.p. !! Art. !! Uwagi
 
 
|-
 
|-
 
| 161 || [[Faliste zużycie szyn]] ||
 
| 161 || [[Faliste zużycie szyn]] ||
Linia 1188: Linia 1167:
 
|-
 
|-
 
| 581 || [[Oznakowania na skrzyżowaniach]] ||
 
| 581 || [[Oznakowania na skrzyżowaniach]] ||
|}
 
=== P ===
 
{| class="wikitable sortable"
 
! L.p. !! Art. !! Uwagi
 
 
|-
 
|-
 
| 582 || [[Pale CFA]] ||
 
| 582 || [[Pale CFA]] ||
Linia 1676: Linia 1651:
 
|-
 
|-
 
| 823 || [[Radiotelefoniczne sieci stacyjne]] ||
 
| 823 || [[Radiotelefoniczne sieci stacyjne]] ||
|}
 
=== R ===
 
{| class="wikitable sortable"
 
! L.p. !! Art. !! Uwagi
 
 
|-
 
|-
 
| 824 || [[Rama wózka]] ||
 
| 824 || [[Rama wózka]] ||
Linia 1800: Linia 1771:
 
|-
 
|-
 
| 883 || [[Ryzyko społeczne]] ||
 
| 883 || [[Ryzyko społeczne]] ||
|}
 
=== S ===
 
{| class="wikitable sortable"
 
! L.p. !! Art. !! Uwagi
 
 
|-
 
|-
 
| 884 || [[Samoczynne hamowanie pociągu]] ||
 
| 884 || [[Samoczynne hamowanie pociągu]] ||
Linia 2226: Linia 2193:
 
|-
 
|-
 
| 1094 || [[Szyny w otulinie]] ||
 
| 1094 || [[Szyny w otulinie]] ||
|}
 
=== T ===
 
{| class="wikitable sortable"
 
! L.p. !! Art. !! Uwagi
 
 
|-
 
|-
 
| 1095 || [[Tablica zależności urządzeń SRK]] ||
 
| 1095 || [[Tablica zależności urządzeń SRK]] ||
Linia 2360: Linia 2323:
 
|-
 
|-
 
| 1159 || [[Tuzz]] ||
 
| 1159 || [[Tuzz]] ||
|}
 
=== U ===
 
{| class="wikitable sortable"
 
! L.p. !! Art. !! Uwagi
 
 
|-
 
|-
 
| 1160 || [[Układ bujakowy]] ||
 
| 1160 || [[Układ bujakowy]] ||
Linia 2476: Linia 2435:
 
|-
 
|-
 
| 1215 || [[Uzwojenia trakcyjne transformatora]] ||
 
| 1215 || [[Uzwojenia trakcyjne transformatora]] ||
|}
 
=== W ===
 
{| class="wikitable sortable"
 
! L.p. !! Art. !! Uwagi
 
 
|-
 
|-
 
| 1216 || [[Wadliwość toru]] ||
 
| 1216 || [[Wadliwość toru]] ||
Linia 2642: Linia 2597:
 
|-
 
|-
 
| 1296 || [[Wzbudnica]] ||
 
| 1296 || [[Wzbudnica]] ||
|}
 
=== Z ===
 
{| class="wikitable sortable"
 
! L.p. !! Art. !! Uwagi
 
 
|-
 
|-
 
| 1297 || [[Zabezpieczenie antykorozyjne]] ||
 
| 1297 || [[Zabezpieczenie antykorozyjne]] ||

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)