Edytujesz Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki/Brudnopis/lista
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 3: | Linia 3: | ||
== Do napisania == | == Do napisania == | ||
− | |||
{| class="wikitable sortable" | {| class="wikitable sortable" | ||
! L.p. !! Art. !! Uwagi | ! L.p. !! Art. !! Uwagi | ||
Linia 36: | Linia 35: | ||
|- | |- | ||
| 15 || [[Autotransformatory]] || | | 15 || [[Autotransformatory]] || | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
| 16 || [[Badania marketingowe]] || | | 16 || [[Badania marketingowe]] || | ||
Linia 120: | Linia 115: | ||
|- | |- | ||
| 55 || [[Budowla kolejowa związana z torem]] || | | 55 || [[Budowla kolejowa związana z torem]] || | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
| 56 || [[Całkowita przerwa w łączności]] || | | 56 || [[Całkowita przerwa w łączności]] || | ||
Linia 180: | Linia 171: | ||
|- | |- | ||
| 83 || [[Czwarta szyna]] || | | 83 || [[Czwarta szyna]] || | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
| 84 || [[Degradacja nawierzchni kolejowej]] || | | 84 || [[Degradacja nawierzchni kolejowej]] || | ||
Linia 268: | Linia 255: | ||
|- | |- | ||
| 125 || [[Dźwignia zwrotnicowa]] || | | 125 || [[Dźwignia zwrotnicowa]] || | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
| 126 || [[Ekrany akustyczne]] || | | 126 || [[Ekrany akustyczne]] || | ||
Linia 342: | Linia 325: | ||
|- | |- | ||
| 160 || [[Europejskie stowarzyszenie zarządców infrastruktury]] || | | 160 || [[Europejskie stowarzyszenie zarządców infrastruktury]] || | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
| 161 || [[Faliste zużycie szyn]] || | | 161 || [[Faliste zużycie szyn]] || | ||
Linia 1188: | Linia 1167: | ||
|- | |- | ||
| 581 || [[Oznakowania na skrzyżowaniach]] || | | 581 || [[Oznakowania na skrzyżowaniach]] || | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
| 582 || [[Pale CFA]] || | | 582 || [[Pale CFA]] || | ||
Linia 1676: | Linia 1651: | ||
|- | |- | ||
| 823 || [[Radiotelefoniczne sieci stacyjne]] || | | 823 || [[Radiotelefoniczne sieci stacyjne]] || | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
| 824 || [[Rama wózka]] || | | 824 || [[Rama wózka]] || | ||
Linia 1800: | Linia 1771: | ||
|- | |- | ||
| 883 || [[Ryzyko społeczne]] || | | 883 || [[Ryzyko społeczne]] || | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
| 884 || [[Samoczynne hamowanie pociągu]] || | | 884 || [[Samoczynne hamowanie pociągu]] || | ||
Linia 2226: | Linia 2193: | ||
|- | |- | ||
| 1094 || [[Szyny w otulinie]] || | | 1094 || [[Szyny w otulinie]] || | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
| 1095 || [[Tablica zależności urządzeń SRK]] || | | 1095 || [[Tablica zależności urządzeń SRK]] || | ||
Linia 2360: | Linia 2323: | ||
|- | |- | ||
| 1159 || [[Tuzz]] || | | 1159 || [[Tuzz]] || | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
| 1160 || [[Układ bujakowy]] || | | 1160 || [[Układ bujakowy]] || | ||
Linia 2476: | Linia 2435: | ||
|- | |- | ||
| 1215 || [[Uzwojenia trakcyjne transformatora]] || | | 1215 || [[Uzwojenia trakcyjne transformatora]] || | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
| 1216 || [[Wadliwość toru]] || | | 1216 || [[Wadliwość toru]] || | ||
Linia 2642: | Linia 2597: | ||
|- | |- | ||
| 1296 || [[Wzbudnica]] || | | 1296 || [[Wzbudnica]] || | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
| 1297 || [[Zabezpieczenie antykorozyjne]] || | | 1297 || [[Zabezpieczenie antykorozyjne]] || |