Sprawdź pojedyncze zmiany
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.
Zmienne utworzone dla tej zmiany
Zmienna | Wartość |
---|---|
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 26239 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Grupy (w tym ukryte), do których należy użytkownik (user_groups) | [
0 => 'bureaucrat',
1 => 'checkuser',
2 => 'forumadmin',
3 => 'interface-admin',
4 => 'smwadministrator',
5 => 'smwcurator',
6 => 'sysop',
7 => '*',
8 => 'user',
9 => 'autoconfirmed'
] |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 122 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-08911' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-08911' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Ze świata: Lokomotywy Eurotunelu
|Autor=Rusak R.
|Omówienie=Informacja o tym, że 1 lipca 2002 spółka Eurotunnel otrzymała pierwsze dwie z 58 zamówionych nowych lokomotyw towarowych służących prowadzeniu pociągów przez tunel pod Kanałem La Manche. Dostawcą tych lokomotyw był Bombardier Transportation we współpracy z Brush Traction
|Słowa kluczowe=Bombardier Transportation, tabor kolei brytyjskich, tabor kolei francuskich, Eurotunel, Brush Traction, lokomotywy elektryczne, Eurotunnel Class 9, Class 9000
|Czasopismo=Świat Kolei
|Rocznik=2002
|Numer=2002/09/086
|Strony=09
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,0 +1,10 @@
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Ze świata: Lokomotywy Eurotunelu
+|Autor=Rusak R.
+|Omówienie=Informacja o tym, że 1 lipca 2002 spółka Eurotunnel otrzymała pierwsze dwie z 58 zamówionych nowych lokomotyw towarowych służących prowadzeniu pociągów przez tunel pod Kanałem La Manche. Dostawcą tych lokomotyw był Bombardier Transportation we współpracy z Brush Traction
+|Słowa kluczowe=Bombardier Transportation, tabor kolei brytyjskich, tabor kolei francuskich, Eurotunel, Brush Traction, lokomotywy elektryczne, Eurotunnel Class 9, Class 9000
+|Czasopismo=Świat Kolei
+|Rocznik=2002
+|Numer=2002/09/086
+|Strony=09
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 627 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Ze świata: Lokomotywy Eurotunelu',
2 => '|Autor=Rusak R.',
3 => '|Omówienie=Informacja o tym, że 1 lipca 2002 spółka Eurotunnel otrzymała pierwsze dwie z 58 zamówionych nowych lokomotyw towarowych służących prowadzeniu pociągów przez tunel pod Kanałem La Manche. Dostawcą tych lokomotyw był Bombardier Transportation we współpracy z Brush Traction',
4 => '|Słowa kluczowe=Bombardier Transportation, tabor kolei brytyjskich, tabor kolei francuskich, Eurotunel, Brush Traction, lokomotywy elektryczne, Eurotunnel Class 9, Class 9000',
5 => '|Czasopismo=Świat Kolei',
6 => '|Rocznik=2002',
7 => '|Numer=2002/09/086',
8 => '|Strony=09',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1734390092 |