Sprawdź pojedyncze zmiany

Nawigacja po filtrze nadużyć (Główna | Ostatnie zmiany filtrów | Skontroluj dawniejsze edycje | Rejestr nadużyć)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.

Zmienne utworzone dla tej zmiany

ZmiennaWartość
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit)
false
Liczba edycji użytkownika (user_editcount)
''
Nazwa konta użytkownika (user_name)
'5.184.9.103'
Grupy (w tym ukryte), do których należy użytkownik (user_groups)
[ 0 => '*' ]
Identyfikator strony (page_id)
0
Przestrzeń nazw strony (page_namespace)
0
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title)
'Piaseczyńska Kolej Wąskotorowa'
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle)
'Piaseczyńska Kolej Wąskotorowa'
Akcja (action)
'edit'
Opis zmian (summary)
''
Stary model zawartości (old_content_model)
''
Nowy model zawartości (new_content_model)
'wikitext'
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext)
''
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext)
'Piaseczyńska Kolej Wąskotorowa (do 2004 roku Grójecka Kolej Dojazdowa) – wąskotorowa kolej turystyczna będąca aktualnie największą działającą koleją wąskotorową w okolicach Warszawy, z prześwitem toru 1000 mm. Jest ostatnim zachowanym fragmentem uruchomionej w 1898 kolejki grójeckiej. Obecnie Piaseczyńska kolej wąskotorowa posiada cztery lokomotywy Lxd2: nieczynne 453 i 466 oraz czynne 454 i 465. Oprócz tego kolej posiada sprawną, ale używaną sporadycznie lokomotywę Lyd2-04 z cementowni Odra. Ciekawym wagonem jest replika salonki Wernigerode, która została dostarczona przez Niemców w czasie pierwszej wojny światowej.'
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff)
'@@ -1,0 +1,1 @@ +Piaseczyńska Kolej Wąskotorowa (do 2004 roku Grójecka Kolej Dojazdowa) – wąskotorowa kolej turystyczna będąca aktualnie największą działającą koleją wąskotorową w okolicach Warszawy, z prześwitem toru 1000 mm. Jest ostatnim zachowanym fragmentem uruchomionej w 1898 kolejki grójeckiej. Obecnie Piaseczyńska kolej wąskotorowa posiada cztery lokomotywy Lxd2: nieczynne 453 i 466 oraz czynne 454 i 465. Oprócz tego kolej posiada sprawną, ale używaną sporadycznie lokomotywę Lyd2-04 z cementowni Odra. Ciekawym wagonem jest replika salonki Wernigerode, która została dostarczona przez Niemców w czasie pierwszej wojny światowej. '
Nowy rozmiar strony (new_size)
654
Stary rozmiar strony (old_size)
0
Linie dodane podczas edycji (added_lines)
[ 0 => 'Piaseczyńska Kolej Wąskotorowa (do 2004 roku Grójecka Kolej Dojazdowa) – wąskotorowa kolej turystyczna będąca aktualnie największą działającą koleją wąskotorową w okolicach Warszawy, z prześwitem toru 1000 mm. Jest ostatnim zachowanym fragmentem uruchomionej w 1898 kolejki grójeckiej. Obecnie Piaseczyńska kolej wąskotorowa posiada cztery lokomotywy Lxd2: nieczynne 453 i 466 oraz czynne 454 i 465. Oprócz tego kolej posiada sprawną, ale używaną sporadycznie lokomotywę Lyd2-04 z cementowni Odra. Ciekawym wagonem jest replika salonki Wernigerode, która została dostarczona przez Niemców w czasie pierwszej wojny światowej.' ]
Linie usunięte podczas edycji (removed_lines)
[]
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp)
1619615310