Sprawdź pojedyncze zmiany
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.
Zmienne utworzone dla tej zmiany
Zmienna | Wartość |
---|---|
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit) | false |
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 152 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Oelka' |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 112 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-01710' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-01710' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'konkurs' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Nowości na WKD
|Autor=Zaborski Miłosz
|Omówienie=Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów.
|Słowa kluczowe=WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, drezyna, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000
|Czasopismo=Stalowe Szlaki
|Rocznik=1992
|Numer=1992/11/12
|Strony=08-10, 15-16
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,1 +1,10 @@
-
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Nowości na WKD
+|Autor=Zaborski Miłosz
+|Omówienie=Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów.
+|Słowa kluczowe=WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, drezyna, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000
+|Czasopismo=Stalowe Szlaki
+|Rocznik=1992
+|Numer=1992/11/12
+|Strony=08-10, 15-16
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 737 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Nowości na WKD',
2 => '|Autor=Zaborski Miłosz',
3 => '|Omówienie=Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów.',
4 => '|Słowa kluczowe=WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, drezyna, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000',
5 => '|Czasopismo=Stalowe Szlaki',
6 => '|Rocznik=1992',
7 => '|Numer=1992/11/12',
8 => '|Strony=08-10, 15-16',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1527756193 |