Sprawdź pojedyncze zmiany

Nawigacja po filtrze nadużyć (Główna | Ostatnie zmiany filtrów | Skontroluj dawniejsze edycje | Rejestr nadużyć)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.

Zmienne utworzone dla tej zmiany

ZmiennaWartość
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit)
false
Liczba edycji użytkownika (user_editcount)
5645
Nazwa konta użytkownika (user_name)
'Jacek Fink-Finowicki'
Identyfikator strony (page_id)
0
Przestrzeń nazw strony (page_namespace)
112
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title)
'A-01955'
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle)
'Biblioteka:A-01955'
Akcja (action)
'edit'
Opis zmian (summary)
'pierwszy BKM'
Stary model zawartości (old_content_model)
''
Nowy model zawartości (new_content_model)
'wikitext'
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext)
''
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext)
'{{Art karta katalogowa |Tytuł=Powstawanie sił na styku koło - szyna i skutki tego zjawiska |Autor=Jurga Stanisław, Zając Grzegorz |Omówienie=Opis sił powstających między kołem i szyną w przypadku koła z profilem o pochyłej powierzchni jezdnej (profil klasyczny) oraz profilem o wklęsłej powierzchni koła. Zagadnienie opisano przede wszystkim pod względem zabezpieczenia przed wykolejeniem. |Słowa kluczowe=Prowadzenie w torze, koło-szyna, nabieganie, profil koła |Czasopismo=Biuletyn Komunikacji Miejskiej |Rocznik=2015 |Numer=2015/03/137 |Strony=22-25 }}'
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff)
'@@ -1,1 +1,10 @@ - +{{Art karta katalogowa +|Tytuł=Powstawanie sił na styku koło - szyna i skutki tego zjawiska +|Autor=Jurga Stanisław, Zając Grzegorz +|Omówienie=Opis sił powstających między kołem i szyną w przypadku koła z profilem o pochyłej powierzchni jezdnej (profil klasyczny) oraz profilem o wklęsłej powierzchni koła. Zagadnienie opisano przede wszystkim pod względem zabezpieczenia przed wykolejeniem. +|Słowa kluczowe=Prowadzenie w torze, koło-szyna, nabieganie, profil koła +|Czasopismo=Biuletyn Komunikacji Miejskiej +|Rocznik=2015 +|Numer=2015/03/137 +|Strony=22-25 +}} '
Nowy rozmiar strony (new_size)
575
Stary rozmiar strony (old_size)
0
Linie dodane podczas edycji (added_lines)
[ 0 => '{{Art karta katalogowa', 1 => '|Tytuł=Powstawanie sił na styku koło - szyna i skutki tego zjawiska', 2 => '|Autor=Jurga Stanisław, Zając Grzegorz', 3 => '|Omówienie=Opis sił powstających między kołem i szyną w przypadku koła z profilem o pochyłej powierzchni jezdnej (profil klasyczny) oraz profilem o wklęsłej powierzchni koła. Zagadnienie opisano przede wszystkim pod względem zabezpieczenia przed wykolejeniem.', 4 => '|Słowa kluczowe=Prowadzenie w torze, koło-szyna, nabieganie, profil koła', 5 => '|Czasopismo=Biuletyn Komunikacji Miejskiej', 6 => '|Rocznik=2015', 7 => '|Numer=2015/03/137', 8 => '|Strony=22-25', 9 => '}}' ]
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp)
1541760148