Sprawdź pojedyncze zmiany
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.
Zmienne utworzone dla tej zmiany
Zmienna | Wartość |
---|---|
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit) | false |
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 13227 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 112 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-02458' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-02458' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Tabor elektryczny Warszawskiego Węzła Kolejowego w latach 1936 - 1946. Część II: Czasy wojny i powojenna odbudowa
|Autor=Pokropiński Bogdan
|Omówienie=Historia elektryfikacji Warszawskiego Węzła Kolejowego. Opis zniszczeń wojennych, odbudowy i ponownego uruchomienia trakcji elektrycznej w latach 1941-42 a następnie kolejnych zniszczeń w latach 1944 - 45. Odbudowa trakcji elektrycznej po zakończeniu wojny.
|Słowa kluczowe=elektryfikacja kolei, Warszawski Węzeł Kolejowy, elektryczny zespół trakcyjny, ezt, E91000, E92000, EL.200, ECmx, EBXdx, ECrx, EL.100, EP01, E100, E01, EW51, Jan Bruski-Kasyna, EW52, EW52-10, E606, lokomotywy elektryczne, pojazdy trakcyjne, E626
|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
|Rocznik=2008
|Numer=2008/02-3/27
|Strony=48-61
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,1 +1,10 @@
-
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Tabor elektryczny Warszawskiego Węzła Kolejowego w latach 1936 - 1946. Część II: Czasy wojny i powojenna odbudowa
+|Autor=Pokropiński Bogdan
+|Omówienie=Historia elektryfikacji Warszawskiego Węzła Kolejowego. Opis zniszczeń wojennych, odbudowy i ponownego uruchomienia trakcji elektrycznej w latach 1941-42 a następnie kolejnych zniszczeń w latach 1944 - 45. Odbudowa trakcji elektrycznej po zakończeniu wojny.
+|Słowa kluczowe=elektryfikacja kolei, Warszawski Węzeł Kolejowy, elektryczny zespół trakcyjny, ezt, E91000, E92000, EL.200, ECmx, EBXdx, ECrx, EL.100, EP01, E100, E01, EW51, Jan Bruski-Kasyna, EW52, EW52-10, E606, lokomotywy elektryczne, pojazdy trakcyjne, E626
+|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
+|Rocznik=2008
+|Numer=2008/02-3/27
+|Strony=48-61
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 803 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Tabor elektryczny Warszawskiego Węzła Kolejowego w latach 1936 - 1946. Część II: Czasy wojny i powojenna odbudowa',
2 => '|Autor=Pokropiński Bogdan',
3 => '|Omówienie=Historia elektryfikacji Warszawskiego Węzła Kolejowego. Opis zniszczeń wojennych, odbudowy i ponownego uruchomienia trakcji elektrycznej w latach 1941-42 a następnie kolejnych zniszczeń w latach 1944 - 45. Odbudowa trakcji elektrycznej po zakończeniu wojny.',
4 => '|Słowa kluczowe=elektryfikacja kolei, Warszawski Węzeł Kolejowy, elektryczny zespół trakcyjny, ezt, E91000, E92000, EL.200, ECmx, EBXdx, ECrx, EL.100, EP01, E100, E01, EW51, Jan Bruski-Kasyna, EW52, EW52-10, E606, lokomotywy elektryczne, pojazdy trakcyjne, E626',
5 => '|Czasopismo=Koleje Małe i Duże',
6 => '|Rocznik=2008',
7 => '|Numer=2008/02-3/27',
8 => '|Strony=48-61',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1548643640 |