Sprawdź pojedyncze zmiany
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.
Zmienne utworzone dla tej zmiany
| Zmienna | Wartość |
|---|---|
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit) | false |
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 13399 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 112 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-02841' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-02841' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Lokomotywy elektryczne w spółce Przewozy Regionalne
|Autor=Jeziorny Lucjan
|Omówienie=W związku z niedostatkiem własnych lokomotyw elektrycznych (spowodowanym podziałem taboru trakcyjnego dawnego monolitycznego PKP pomiędzy poszczególne powstałe w wyniku jego podziału spółki) Przewozy Regionalne zmuszone były do korzystania z pojazdów trakcyjnych innych przewoźników. W latach 2008-2013 PR wynajmowały lokomotywy różnych typów od wielu przewoźników: PKP Cargo, PKP Intercity, Metchemu oraz Kolei Czeskich (České dráhy). Wynajmowały też lokomotywy od firm typu Railpool, czy Dispolok. Prowadziły też zakupy lokomotyw elektrycznych na rynku krajowym. Artykuł opisuje szczegółowo sprawę oraz zawiera tabele i zestawienia tych lokomotyw.
|Słowa kluczowe=Przewozy Regionalne, EU07, EP07P, ET22, seria 163, E186, E189, Bombardier Traxx, Siemens Eurosprinter, ES64 F4, pojazdy trakcyjne, lokomotywa elektryczna
|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
|Rocznik=2014
|Numer=2014/01-2/31
|Strony=35-43
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,1 +1,10 @@
-
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Lokomotywy elektryczne w spółce Przewozy Regionalne
+|Autor=Jeziorny Lucjan
+|Omówienie=W związku z niedostatkiem własnych lokomotyw elektrycznych (spowodowanym podziałem taboru trakcyjnego dawnego monolitycznego PKP pomiędzy poszczególne powstałe w wyniku jego podziału spółki) Przewozy Regionalne zmuszone były do korzystania z pojazdów trakcyjnych innych przewoźników. W latach 2008-2013 PR wynajmowały lokomotywy różnych typów od wielu przewoźników: PKP Cargo, PKP Intercity, Metchemu oraz Kolei Czeskich (České dráhy). Wynajmowały też lokomotywy od firm typu Railpool, czy Dispolok. Prowadziły też zakupy lokomotyw elektrycznych na rynku krajowym. Artykuł opisuje szczegółowo sprawę oraz zawiera tabele i zestawienia tych lokomotyw.
+|Słowa kluczowe=Przewozy Regionalne, EU07, EP07P, ET22, seria 163, E186, E189, Bombardier Traxx, Siemens Eurosprinter, ES64 F4, pojazdy trakcyjne, lokomotywa elektryczna
+|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
+|Rocznik=2014
+|Numer=2014/01-2/31
+|Strony=35-43
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 1054 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Lokomotywy elektryczne w spółce Przewozy Regionalne',
2 => '|Autor=Jeziorny Lucjan',
3 => '|Omówienie=W związku z niedostatkiem własnych lokomotyw elektrycznych (spowodowanym podziałem taboru trakcyjnego dawnego monolitycznego PKP pomiędzy poszczególne powstałe w wyniku jego podziału spółki) Przewozy Regionalne zmuszone były do korzystania z pojazdów trakcyjnych innych przewoźników. W latach 2008-2013 PR wynajmowały lokomotywy różnych typów od wielu przewoźników: PKP Cargo, PKP Intercity, Metchemu oraz Kolei Czeskich (České dráhy). Wynajmowały też lokomotywy od firm typu Railpool, czy Dispolok. Prowadziły też zakupy lokomotyw elektrycznych na rynku krajowym. Artykuł opisuje szczegółowo sprawę oraz zawiera tabele i zestawienia tych lokomotyw.',
4 => '|Słowa kluczowe=Przewozy Regionalne, EU07, EP07P, ET22, seria 163, E186, E189, Bombardier Traxx, Siemens Eurosprinter, ES64 F4, pojazdy trakcyjne, lokomotywa elektryczna',
5 => '|Czasopismo=Koleje Małe i Duże',
6 => '|Rocznik=2014',
7 => '|Numer=2014/01-2/31',
8 => '|Strony=35-43',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1550539231 |