Sprawdź pojedyncze zmiany

Nawigacja po filtrze nadużyć (Główna | Ostatnie zmiany filtrów | Skontroluj dawniejsze edycje | Rejestr nadużyć)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.

Zmienne utworzone dla tej zmiany

ZmiennaWartość
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit)
false
Liczba edycji użytkownika (user_editcount)
16151
Nazwa konta użytkownika (user_name)
'Paweł Niemczuk'
Identyfikator strony (page_id)
0
Przestrzeń nazw strony (page_namespace)
122
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title)
'A-04393'
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle)
'Biblioteka:A-04393'
Akcja (action)
'edit'
Opis zmian (summary)
'utworzenie rekordu'
Stary model zawartości (old_content_model)
''
Nowy model zawartości (new_content_model)
'wikitext'
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext)
''
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext)
'{{Art karta katalogowa |Tytuł=Ze świata: Lokomotywy dla Kolei Rudy w Szwecji |Autor=Adamski Przemysław |Omówienie=O planach zamówienia i zakupu nowych potężnych lokomotyw dla linii kolejowej Lulea - Narwik służącej wywozowi rud żelaza z kopalń położonych na północy Szwecji. Lokomotywy miały mieć nacisk osi na szynę 30 ton oraz być zdolne do prowadzenia pociągów o masie ponad 8000 ton |Słowa kluczowe=koleje w Szwecji, Malmbanan, Adtranz, Bombardier, lokomotywa elektryczna |Czasopismo=Świat Kolei |Rocznik=1999 |Numer=1999/01/048 |Strony=09 }}'
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff)
'@@ -1,0 +1,10 @@ +{{Art karta katalogowa +|Tytuł=Ze świata: Lokomotywy dla Kolei Rudy w Szwecji +|Autor=Adamski Przemysław +|Omówienie=O planach zamówienia i zakupu nowych potężnych lokomotyw dla linii kolejowej Lulea - Narwik służącej wywozowi rud żelaza z kopalń położonych na północy Szwecji. Lokomotywy miały mieć nacisk osi na szynę 30 ton oraz być zdolne do prowadzenia pociągów o masie ponad 8000 ton +|Słowa kluczowe=koleje w Szwecji, Malmbanan, Adtranz, Bombardier, lokomotywa elektryczna +|Czasopismo=Świat Kolei +|Rocznik=1999 +|Numer=1999/01/048 +|Strony=09 +}} '
Nowy rozmiar strony (new_size)
570
Stary rozmiar strony (old_size)
0
Linie dodane podczas edycji (added_lines)
[ 0 => '{{Art karta katalogowa', 1 => '|Tytuł=Ze świata: Lokomotywy dla Kolei Rudy w Szwecji', 2 => '|Autor=Adamski Przemysław', 3 => '|Omówienie=O planach zamówienia i zakupu nowych potężnych lokomotyw dla linii kolejowej Lulea - Narwik służącej wywozowi rud żelaza z kopalń położonych na północy Szwecji. Lokomotywy miały mieć nacisk osi na szynę 30 ton oraz być zdolne do prowadzenia pociągów o masie ponad 8000 ton', 4 => '|Słowa kluczowe=koleje w Szwecji, Malmbanan, Adtranz, Bombardier, lokomotywa elektryczna', 5 => '|Czasopismo=Świat Kolei', 6 => '|Rocznik=1999', 7 => '|Numer=1999/01/048', 8 => '|Strony=09', 9 => '}}' ]
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp)
1564748500