Sprawdź pojedyncze zmiany
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.
Zmienne utworzone dla tej zmiany
Zmienna | Wartość |
---|---|
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit) | false |
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 16710 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 122 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-04670' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-04670' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Kronika miejska - Warszawa
|Autor=Dąbrowski Julian
|Omówienie=Informacja o powstaniu Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie oraz o planach związanych z uprzywilejowaniem pojazdów komunikacji miejskiej w ruchu drogowym, zamiarach oddania do użytku pierwszej linii metra w Warszawie oraz o przymiarkach do budowy taboru dla niej. Tabor miała wybudować firma AEG we współpracy z WKS Mielec, Fablokiem Chrzanów oraz gdańskiego Elmoru. Wzmianka o przymiarkach do budowy linii tramwajowej z Jelonek na Żoliborz.
|Słowa kluczowe=Komunikacja miejska w Warszawie, Metro Warszawskie, Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, ZTM Warszawa, tabor metra, AEG
|Czasopismo=Stalowe Szlaki
|Rocznik=1993
|Numer=1993/03-4/39-40
|Strony=18
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,0 +1,10 @@
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Kronika miejska - Warszawa
+|Autor=Dąbrowski Julian
+|Omówienie=Informacja o powstaniu Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie oraz o planach związanych z uprzywilejowaniem pojazdów komunikacji miejskiej w ruchu drogowym, zamiarach oddania do użytku pierwszej linii metra w Warszawie oraz o przymiarkach do budowy taboru dla niej. Tabor miała wybudować firma AEG we współpracy z WKS Mielec, Fablokiem Chrzanów oraz gdańskiego Elmoru. Wzmianka o przymiarkach do budowy linii tramwajowej z Jelonek na Żoliborz.
+|Słowa kluczowe=Komunikacja miejska w Warszawie, Metro Warszawskie, Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, ZTM Warszawa, tabor metra, AEG
+|Czasopismo=Stalowe Szlaki
+|Rocznik=1993
+|Numer=1993/03-4/39-40
+|Strony=18
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 773 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Kronika miejska - Warszawa',
2 => '|Autor=Dąbrowski Julian',
3 => '|Omówienie=Informacja o powstaniu Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie oraz o planach związanych z uprzywilejowaniem pojazdów komunikacji miejskiej w ruchu drogowym, zamiarach oddania do użytku pierwszej linii metra w Warszawie oraz o przymiarkach do budowy taboru dla niej. Tabor miała wybudować firma AEG we współpracy z WKS Mielec, Fablokiem Chrzanów oraz gdańskiego Elmoru. Wzmianka o przymiarkach do budowy linii tramwajowej z Jelonek na Żoliborz.',
4 => '|Słowa kluczowe=Komunikacja miejska w Warszawie, Metro Warszawskie, Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, ZTM Warszawa, tabor metra, AEG',
5 => '|Czasopismo=Stalowe Szlaki',
6 => '|Rocznik=1993',
7 => '|Numer=1993/03-4/39-40',
8 => '|Strony=18',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1573486446 |