Sprawdź pojedyncze zmiany

Nawigacja po filtrze nadużyć (Główna | Ostatnie zmiany filtrów | Skontroluj dawniejsze edycje | Rejestr nadużyć)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.

Zmienne utworzone dla tej zmiany

ZmiennaWartość
Liczba edycji użytkownika (user_editcount)
25434
Nazwa konta użytkownika (user_name)
'Paweł Niemczuk'
Grupy (w tym ukryte), do których należy użytkownik (user_groups)
[ 0 => 'bureaucrat', 1 => 'checkuser', 2 => 'forumadmin', 3 => 'interface-admin', 4 => 'smwadministrator', 5 => 'smwcurator', 6 => 'sysop', 7 => '*', 8 => 'user', 9 => 'autoconfirmed' ]
Identyfikator strony (page_id)
0
Przestrzeń nazw strony (page_namespace)
122
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title)
'A-07191'
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle)
'Biblioteka:A-07191'
Akcja (action)
'edit'
Opis zmian (summary)
'utworzenie rekordu'
Stary model zawartości (old_content_model)
''
Nowy model zawartości (new_content_model)
'wikitext'
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext)
''
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext)
'{{Art karta katalogowa |Tytuł=Z kraju: EU11 jadą do Włoch |Autor=Boduszek Ryszard |Omówienie=Informacja o tym, że dnia 2 czerwca 2003 zakłady Bombardiera we Wrocławiu (dawny Pafawag) opuściły dwie pierwsze lokomotywy serii EU11, które zamówiły, ale nie odebrały Polskie Koleje Państwowe. Lokomotywy zostały przebudowane i sprzedane do Włoch. Nabywcą były Włoskie Koleje Państwowe (FS) |Słowa kluczowe=113E, 405E, ADtranz Pafawag, EU11, tabor kolei włoskich, lokomotywy elektryczne, tabor kolejowy sprzedany za granicę, FS, Ferrovie dello Stato Italiane, Polskie Koleje Państwowe |Czasopismo=Świat Kolei |Rocznik=2003 |Numer=2003/07/096 |Strony=04 }}'
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff)
'@@ -1,0 +1,10 @@ +{{Art karta katalogowa +|Tytuł=Z kraju: EU11 jadą do Włoch +|Autor=Boduszek Ryszard +|Omówienie=Informacja o tym, że dnia 2 czerwca 2003 zakłady Bombardiera we Wrocławiu (dawny Pafawag) opuściły dwie pierwsze lokomotywy serii EU11, które zamówiły, ale nie odebrały Polskie Koleje Państwowe. Lokomotywy zostały przebudowane i sprzedane do Włoch. Nabywcą były Włoskie Koleje Państwowe (FS) +|Słowa kluczowe=113E, 405E, ADtranz Pafawag, EU11, tabor kolei włoskich, lokomotywy elektryczne, tabor kolejowy sprzedany za granicę, FS, Ferrovie dello Stato Italiane, Polskie Koleje Państwowe +|Czasopismo=Świat Kolei +|Rocznik=2003 +|Numer=2003/07/096 +|Strony=04 +}} '
Nowy rozmiar strony (new_size)
674
Stary rozmiar strony (old_size)
0
Linie dodane podczas edycji (added_lines)
[ 0 => '{{Art karta katalogowa', 1 => '|Tytuł=Z kraju: EU11 jadą do Włoch', 2 => '|Autor=Boduszek Ryszard', 3 => '|Omówienie=Informacja o tym, że dnia 2 czerwca 2003 zakłady Bombardiera we Wrocławiu (dawny Pafawag) opuściły dwie pierwsze lokomotywy serii EU11, które zamówiły, ale nie odebrały Polskie Koleje Państwowe. Lokomotywy zostały przebudowane i sprzedane do Włoch. Nabywcą były Włoskie Koleje Państwowe (FS)', 4 => '|Słowa kluczowe=113E, 405E, ADtranz Pafawag, EU11, tabor kolei włoskich, lokomotywy elektryczne, tabor kolejowy sprzedany za granicę, FS, Ferrovie dello Stato Italiane, Polskie Koleje Państwowe', 5 => '|Czasopismo=Świat Kolei', 6 => '|Rocznik=2003', 7 => '|Numer=2003/07/096', 8 => '|Strony=04', 9 => '}}' ]
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp)
1653223556