Sprawdź pojedyncze zmiany
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.
Zmienne utworzone dla tej zmiany
Zmienna | Wartość |
---|---|
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit) | false |
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 18326 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Grupy (w tym ukryte), do których należy użytkownik (user_groups) | [
0 => 'bureaucrat',
1 => 'checkuser',
2 => 'forumadmin',
3 => 'interface-admin',
4 => 'smwadministrator',
5 => 'smwcurator',
6 => 'sysop',
7 => '*',
8 => 'user',
9 => 'autoconfirmed'
] |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 122 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-05314' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-05314' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Ze świata: Nowa generacja TGV (AGV)
|Autor=Rusak Ryszard
|Omówienie=Informacja o tym, że Alstom nabył 51% udziałów w firmie Fiat Ferroviaria oraz przystąpił do pracowania nowej generacji pociągów TGV pod nazwą Automotorice a Grande Vitesse (AGV) różniących się od dotychczasowych TGV tym, że nie mają głowic napędowych, a napęd jest rozproszony
|Słowa kluczowe=Alstom, Fiat Ferroviaria, TGV, AGV, kolej duzych prędkości
|Czasopismo=Świat Kolei
|Rocznik=2000
|Numer=2000/08/061
|Strony=08
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,0 +1,10 @@
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Ze świata: Nowa generacja TGV (AGV)
+|Autor=Rusak Ryszard
+|Omówienie=Informacja o tym, że Alstom nabył 51% udziałów w firmie Fiat Ferroviaria oraz przystąpił do pracowania nowej generacji pociągów TGV pod nazwą Automotorice a Grande Vitesse (AGV) różniących się od dotychczasowych TGV tym, że nie mają głowic napędowych, a napęd jest rozproszony
+|Słowa kluczowe=Alstom, Fiat Ferroviaria, TGV, AGV, kolej duzych prędkości
+|Czasopismo=Świat Kolei
+|Rocznik=2000
+|Numer=2000/08/061
+|Strony=08
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 545 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Ze świata: Nowa generacja TGV (AGV)',
2 => '|Autor=Rusak Ryszard',
3 => '|Omówienie=Informacja o tym, że Alstom nabył 51% udziałów w firmie Fiat Ferroviaria oraz przystąpił do pracowania nowej generacji pociągów TGV pod nazwą Automotorice a Grande Vitesse (AGV) różniących się od dotychczasowych TGV tym, że nie mają głowic napędowych, a napęd jest rozproszony',
4 => '|Słowa kluczowe=Alstom, Fiat Ferroviaria, TGV, AGV, kolej duzych prędkości',
5 => '|Czasopismo=Świat Kolei',
6 => '|Rocznik=2000',
7 => '|Numer=2000/08/061',
8 => '|Strony=08',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1590326193 |