Sprawdź pojedyncze zmiany
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.
Zmienne utworzone dla tej zmiany
Zmienna | Wartość |
---|---|
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit) | false |
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 13051 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 112 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-02173' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-02173' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł="Setka" znów ożyła
|Autor=Waga Bogdan
|Omówienie=Informacja o przywróceniu do ruchu ET21-100 po naprawie głównej w ZNLE Gliwice. Omówienie zakresu remontu, przebiegu służby tej lokomotywy. Ciekawostką jest fakt, że w roku 2000 została ona skreślona ze stanu PKP i przekazana do skansenu w Jaworzynie, który to następnie sprzedał lokomotywę prywatnemu przewoźnikowi. I to na jego zlecenie przywrócono maszynę do ruchu.
|Słowa kluczowe=ET21, ET21-100, 3E, 3E/1, pojazdy trakcyjne, Skansen w Jaworzynie Śląskiej, Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa w Jaworzynie Śląskiej, Zakłady Naprawcze Lokomotyw Elektrycznych w Gliwicach, Orlen KolTrans
|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
|Rocznik=2007
|Numer=2007/01/24
|Strony=4
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,1 +1,10 @@
-
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł="Setka" znów ożyła
+|Autor=Waga Bogdan
+|Omówienie=Informacja o przywróceniu do ruchu ET21-100 po naprawie głównej w ZNLE Gliwice. Omówienie zakresu remontu, przebiegu służby tej lokomotywy. Ciekawostką jest fakt, że w roku 2000 została ona skreślona ze stanu PKP i przekazana do skansenu w Jaworzynie, który to następnie sprzedał lokomotywę prywatnemu przewoźnikowi. I to na jego zlecenie przywrócono maszynę do ruchu.
+|Słowa kluczowe=ET21, ET21-100, 3E, 3E/1, pojazdy trakcyjne, Skansen w Jaworzynie Śląskiej, Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa w Jaworzynie Śląskiej, Zakłady Naprawcze Lokomotyw Elektrycznych w Gliwicach, Orlen KolTrans
+|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
+|Rocznik=2007
+|Numer=2007/01/24
+|Strony=4
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 770 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł="Setka" znów ożyła',
2 => '|Autor=Waga Bogdan',
3 => '|Omówienie=Informacja o przywróceniu do ruchu ET21-100 po naprawie głównej w ZNLE Gliwice. Omówienie zakresu remontu, przebiegu służby tej lokomotywy. Ciekawostką jest fakt, że w roku 2000 została ona skreślona ze stanu PKP i przekazana do skansenu w Jaworzynie, który to następnie sprzedał lokomotywę prywatnemu przewoźnikowi. I to na jego zlecenie przywrócono maszynę do ruchu.',
4 => '|Słowa kluczowe=ET21, ET21-100, 3E, 3E/1, pojazdy trakcyjne, Skansen w Jaworzynie Śląskiej, Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa w Jaworzynie Śląskiej, Zakłady Naprawcze Lokomotyw Elektrycznych w Gliwicach, Orlen KolTrans',
5 => '|Czasopismo=Koleje Małe i Duże',
6 => '|Rocznik=2007',
7 => '|Numer=2007/01/24',
8 => '|Strony=4',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1546881853 |