Sprawdź pojedyncze zmiany
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.
Zmienne utworzone dla tej zmiany
Zmienna | Wartość |
---|---|
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit) | false |
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 13252 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 112 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-02520' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-02520' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Nowe oblicze "Olszynki"
|Autor=Dębski Seweryn
|Omówienie=Informacja o tym, że w związku z niewystarczającą liczbą zdatnych do jazdy lokomotyw serii EP09 PKP Intercity zmuszone było w pierwszej połowie roku 2007 wydzierżawić od spółki Dispolok 5 lokomotyw typ uSiemens ES 64 F4 (E189). Opis pierwszych dni ich służby w PKP IC oraz wspomnienie dużej różnorodności taboru stacjonującego na Olszynce Grochowskiej w latach 70. i na początku 90. XX wieku.
|Słowa kluczowe=Siemens ES 64 F4, E189, Dispolok, PKP Intercity, lokomotywownia Warszawa Olszynka Grochowska, EP09
|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
|Rocznik=2010
|Numer=2010/01/28
|Strony=8-9
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,1 +1,10 @@
-
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Nowe oblicze "Olszynki"
+|Autor=Dębski Seweryn
+|Omówienie=Informacja o tym, że w związku z niewystarczającą liczbą zdatnych do jazdy lokomotyw serii EP09 PKP Intercity zmuszone było w pierwszej połowie roku 2007 wydzierżawić od spółki Dispolok 5 lokomotyw typ uSiemens ES 64 F4 (E189). Opis pierwszych dni ich służby w PKP IC oraz wspomnienie dużej różnorodności taboru stacjonującego na Olszynce Grochowskiej w latach 70. i na początku 90. XX wieku.
+|Słowa kluczowe=Siemens ES 64 F4, E189, Dispolok, PKP Intercity, lokomotywownia Warszawa Olszynka Grochowska, EP09
+|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
+|Rocznik=2010
+|Numer=2010/01/28
+|Strony=8-9
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 697 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Nowe oblicze "Olszynki"',
2 => '|Autor=Dębski Seweryn',
3 => '|Omówienie=Informacja o tym, że w związku z niewystarczającą liczbą zdatnych do jazdy lokomotyw serii EP09 PKP Intercity zmuszone było w pierwszej połowie roku 2007 wydzierżawić od spółki Dispolok 5 lokomotyw typ uSiemens ES 64 F4 (E189). Opis pierwszych dni ich służby w PKP IC oraz wspomnienie dużej różnorodności taboru stacjonującego na Olszynce Grochowskiej w latach 70. i na początku 90. XX wieku.',
4 => '|Słowa kluczowe=Siemens ES 64 F4, E189, Dispolok, PKP Intercity, lokomotywownia Warszawa Olszynka Grochowska, EP09',
5 => '|Czasopismo=Koleje Małe i Duże',
6 => '|Rocznik=2010',
7 => '|Numer=2010/01/28',
8 => '|Strony=8-9',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1548946330 |