Sprawdź pojedyncze zmiany
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.
Zmienne utworzone dla tej zmiany
Zmienna | Wartość |
---|---|
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit) | false |
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 13443 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 112 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-02987' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-02987' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=170 lat Drogi Żelaznej Warszawsko - Wiedeńskiej. Tabor
|Autor=Pokropiński Bogdan, Wilk Andrzej
|Omówienie=Omówienie taboru eksploatowanego na Kolei Warszawsko - Wiedeńskiej od jej powstania w roku 1840 do roku 1915. Wykaz parowozów eksploatowanych na tej kolei, omówienie ich znakowania. Autorem artykułu jest Bogdan Pokropiński. Andrzej Wilk jest redaktorem oraz autorem uzupełnień.
|Słowa kluczowe=Droga Żelazna Warszawsko-Wiedeńska, Kolej Warszawsko - Wiedeńska, Tabor kolejowy, historia kolei w Polsce, historia kolei w Rosji, linie kolejowe w Polsce, linie kolejowe w Rosji, lokomotywa parowa, wagon pasażerski, wagon towarowy, wagon pocztowy, wagon ogrzewczy, wagon bagażowy
|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
|Rocznik=2015
|Numer=2015/02/33
|Strony=40-63
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,1 +1,10 @@
-
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=170 lat Drogi Żelaznej Warszawsko - Wiedeńskiej. Tabor
+|Autor=Pokropiński Bogdan, Wilk Andrzej
+|Omówienie=Omówienie taboru eksploatowanego na Kolei Warszawsko - Wiedeńskiej od jej powstania w roku 1840 do roku 1915. Wykaz parowozów eksploatowanych na tej kolei, omówienie ich znakowania. Autorem artykułu jest Bogdan Pokropiński. Andrzej Wilk jest redaktorem oraz autorem uzupełnień.
+|Słowa kluczowe=Droga Żelazna Warszawsko-Wiedeńska, Kolej Warszawsko - Wiedeńska, Tabor kolejowy, historia kolei w Polsce, historia kolei w Rosji, linie kolejowe w Polsce, linie kolejowe w Rosji, lokomotywa parowa, wagon pasażerski, wagon towarowy, wagon pocztowy, wagon ogrzewczy, wagon bagażowy
+|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
+|Rocznik=2015
+|Numer=2015/02/33
+|Strony=40-63
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 811 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=170 lat Drogi Żelaznej Warszawsko - Wiedeńskiej. Tabor',
2 => '|Autor=Pokropiński Bogdan, Wilk Andrzej',
3 => '|Omówienie=Omówienie taboru eksploatowanego na Kolei Warszawsko - Wiedeńskiej od jej powstania w roku 1840 do roku 1915. Wykaz parowozów eksploatowanych na tej kolei, omówienie ich znakowania. Autorem artykułu jest Bogdan Pokropiński. Andrzej Wilk jest redaktorem oraz autorem uzupełnień.',
4 => '|Słowa kluczowe=Droga Żelazna Warszawsko-Wiedeńska, Kolej Warszawsko - Wiedeńska, Tabor kolejowy, historia kolei w Polsce, historia kolei w Rosji, linie kolejowe w Polsce, linie kolejowe w Rosji, lokomotywa parowa, wagon pasażerski, wagon towarowy, wagon pocztowy, wagon ogrzewczy, wagon bagażowy',
5 => '|Czasopismo=Koleje Małe i Duże',
6 => '|Rocznik=2015',
7 => '|Numer=2015/02/33',
8 => '|Strony=40-63',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1550971951 |