Sprawdź pojedyncze zmiany

Nawigacja po filtrze nadużyć (Główna | Ostatnie zmiany filtrów | Skontroluj dawniejsze edycje | Rejestr nadużyć)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.

Zmienne utworzone dla tej zmiany

ZmiennaWartość
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit)
false
Liczba edycji użytkownika (user_editcount)
13836
Nazwa konta użytkownika (user_name)
'Paweł Niemczuk'
Identyfikator strony (page_id)
0
Przestrzeń nazw strony (page_namespace)
112
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title)
'A-03218'
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle)
'Biblioteka:A-03218'
Akcja (action)
'edit'
Opis zmian (summary)
'utworzenie rekordu'
Stary model zawartości (old_content_model)
''
Nowy model zawartości (new_content_model)
'wikitext'
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext)
''
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext)
'{{Art karta katalogowa |Tytuł=Nasz portret: Parowozy typu Franco |Autor=Garbacik Roman |Omówienie=Opis dwuczłonowego parowozu typu Franco (konstrukcji inżyniera Attilio Franco), który w wyniku zawieruchy wojennej znalazł się w Polsce i był przez jakiś czas testowany na liniach górskich. Testy zakończyły się niepowodzeniem, a sam parowóz zezłomowano |Słowa kluczowe=Attilio Franco, lokomotywy parowe, parowóz typu Franco, parowóz dwuczłonowy |Czasopismo=Parowozik |Rocznik=1992 |Numer=1992/03-04/019 |Strony=42-44 }}'
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff)
'@@ -1,1 +1,10 @@ - +{{Art karta katalogowa +|Tytuł=Nasz portret: Parowozy typu Franco +|Autor=Garbacik Roman +|Omówienie=Opis dwuczłonowego parowozu typu Franco (konstrukcji inżyniera Attilio Franco), który w wyniku zawieruchy wojennej znalazł się w Polsce i był przez jakiś czas testowany na liniach górskich. Testy zakończyły się niepowodzeniem, a sam parowóz zezłomowano +|Słowa kluczowe=Attilio Franco, lokomotywy parowe, parowóz typu Franco, parowóz dwuczłonowy +|Czasopismo=Parowozik +|Rocznik=1992 +|Numer=1992/03-04/019 +|Strony=42-44 +}} '
Nowy rozmiar strony (new_size)
536
Stary rozmiar strony (old_size)
0
Linie dodane podczas edycji (added_lines)
[ 0 => '{{Art karta katalogowa', 1 => '|Tytuł=Nasz portret: Parowozy typu Franco', 2 => '|Autor=Garbacik Roman', 3 => '|Omówienie=Opis dwuczłonowego parowozu typu Franco (konstrukcji inżyniera Attilio Franco), który w wyniku zawieruchy wojennej znalazł się w Polsce i był przez jakiś czas testowany na liniach górskich. Testy zakończyły się niepowodzeniem, a sam parowóz zezłomowano', 4 => '|Słowa kluczowe=Attilio Franco, lokomotywy parowe, parowóz typu Franco, parowóz dwuczłonowy', 5 => '|Czasopismo=Parowozik', 6 => '|Rocznik=1992', 7 => '|Numer=1992/03-04/019', 8 => '|Strony=42-44', 9 => '}}' ]
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp)
1552406386