Sprawdź pojedyncze zmiany
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.
Zmienne utworzone dla tej zmiany
Zmienna | Wartość |
---|---|
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit) | false |
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 15463 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 122 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-03987' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-03987' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Wieści z polskich kolei muzealnhych: Wieści z Wolsztyna
|Autor=Wiśniewski Krzysztof, Ciesielski Marek
|Omówienie=Informacje na temat bieżących wydarzeń w Parowozowni Wolsztyn, w tym o przywróceniu do ruchu parowozu Ok22-31 (naprawę sfinansował Howard Jones / The Wolsztyn Experience), Plandampfie planowanym przez The Wolsztyn Experience w maju i październiku 2004 (z Ty3-2 lub Tr5), pociągach specjalnych uruchamianych dla grup szkolnych oraz pociągach pospiesznych "Wolsztyn Experience" w roku 2004
|Słowa kluczowe=Parowozownia w Wolsztynie, Skansen w Wolsztynie, The Wolsztyn Experience, pociągi dodatkowe, OK22, OK22-31, Tr5, Tr5-65, Ty3, Ty3-2, Plandampf
|Czasopismo=Koleje Dawniej i Dziś
|Rocznik=2004
|Numer=2004/02
|Strony=10-11
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,0 +1,10 @@
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Wieści z polskich kolei muzealnhych: Wieści z Wolsztyna
+|Autor=Wiśniewski Krzysztof, Ciesielski Marek
+|Omówienie=Informacje na temat bieżących wydarzeń w Parowozowni Wolsztyn, w tym o przywróceniu do ruchu parowozu Ok22-31 (naprawę sfinansował Howard Jones / The Wolsztyn Experience), Plandampfie planowanym przez The Wolsztyn Experience w maju i październiku 2004 (z Ty3-2 lub Tr5), pociągach specjalnych uruchamianych dla grup szkolnych oraz pociągach pospiesznych "Wolsztyn Experience" w roku 2004
+|Słowa kluczowe=Parowozownia w Wolsztynie, Skansen w Wolsztynie, The Wolsztyn Experience, pociągi dodatkowe, OK22, OK22-31, Tr5, Tr5-65, Ty3, Ty3-2, Plandampf
+|Czasopismo=Koleje Dawniej i Dziś
+|Rocznik=2004
+|Numer=2004/02
+|Strony=10-11
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 786 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Wieści z polskich kolei muzealnhych: Wieści z Wolsztyna',
2 => '|Autor=Wiśniewski Krzysztof, Ciesielski Marek',
3 => '|Omówienie=Informacje na temat bieżących wydarzeń w Parowozowni Wolsztyn, w tym o przywróceniu do ruchu parowozu Ok22-31 (naprawę sfinansował Howard Jones / The Wolsztyn Experience), Plandampfie planowanym przez The Wolsztyn Experience w maju i październiku 2004 (z Ty3-2 lub Tr5), pociągach specjalnych uruchamianych dla grup szkolnych oraz pociągach pospiesznych "Wolsztyn Experience" w roku 2004',
4 => '|Słowa kluczowe=Parowozownia w Wolsztynie, Skansen w Wolsztynie, The Wolsztyn Experience, pociągi dodatkowe, OK22, OK22-31, Tr5, Tr5-65, Ty3, Ty3-2, Plandampf',
5 => '|Czasopismo=Koleje Dawniej i Dziś',
6 => '|Rocznik=2004',
7 => '|Numer=2004/02',
8 => '|Strony=10-11',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1560895182 |