Sprawdź pojedyncze zmiany

Nawigacja po filtrze nadużyć (Główna | Ostatnie zmiany filtrów | Skontroluj dawniejsze edycje | Rejestr nadużyć)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.

Zmienne utworzone dla tej zmiany

ZmiennaWartość
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit)
false
Liczba edycji użytkownika (user_editcount)
15786
Nazwa konta użytkownika (user_name)
'Paweł Niemczuk'
Identyfikator strony (page_id)
0
Przestrzeń nazw strony (page_namespace)
122
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title)
'A-04202'
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle)
'Biblioteka:A-04202'
Akcja (action)
'edit'
Opis zmian (summary)
'utworzenie rekordu'
Stary model zawartości (old_content_model)
''
Nowy model zawartości (new_content_model)
'wikitext'
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext)
''
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext)
'{{Art karta katalogowa |Tytuł=Listy czytelników: Lokomotywa spalinowa z 1888 roku |Autor=Defeciński Tomasz |Omówienie=List od czytelnika będący uzupełnieniem artykułu Krzysztofa Zintela opublikowanego w "Parowoziku" nr 2/94, w którym poruszył on temat pochodzącej z roku 1888 lokomotywy spalinowej. Autor listu wysuwa hipotezę, że lokomotywa opisana przez K. Zintela oraz lokomotywa, która pracowała na terenie Wojskowej Składnicy Tranzytowej na Westerplatte |Słowa kluczowe=listy do redakcji, Westerplatte, Składnica Tranzytowa na Westreplatte, Nowy Sącz, Warsztaty Kolejowe w Nowym Sączu |Czasopismo=Świat Kolei |Rocznik=1998 |Numer=1998/01/042 |Strony=02 }}'
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff)
'@@ -1,0 +1,10 @@ +{{Art karta katalogowa +|Tytuł=Listy czytelników: Lokomotywa spalinowa z 1888 roku +|Autor=Defeciński Tomasz +|Omówienie=List od czytelnika będący uzupełnieniem artykułu Krzysztofa Zintela opublikowanego w "Parowoziku" nr 2/94, w którym poruszył on temat pochodzącej z roku 1888 lokomotywy spalinowej. Autor listu wysuwa hipotezę, że lokomotywa opisana przez K. Zintela oraz lokomotywa, która pracowała na terenie Wojskowej Składnicy Tranzytowej na Westerplatte +|Słowa kluczowe=listy do redakcji, Westerplatte, Składnica Tranzytowa na Westreplatte, Nowy Sącz, Warsztaty Kolejowe w Nowym Sączu +|Czasopismo=Świat Kolei +|Rocznik=1998 +|Numer=1998/01/042 +|Strony=02 +}} '
Nowy rozmiar strony (new_size)
681
Stary rozmiar strony (old_size)
0
Linie dodane podczas edycji (added_lines)
[ 0 => '{{Art karta katalogowa', 1 => '|Tytuł=Listy czytelników: Lokomotywa spalinowa z 1888 roku', 2 => '|Autor=Defeciński Tomasz', 3 => '|Omówienie=List od czytelnika będący uzupełnieniem artykułu Krzysztofa Zintela opublikowanego w "Parowoziku" nr 2/94, w którym poruszył on temat pochodzącej z roku 1888 lokomotywy spalinowej. Autor listu wysuwa hipotezę, że lokomotywa opisana przez K. Zintela oraz lokomotywa, która pracowała na terenie Wojskowej Składnicy Tranzytowej na Westerplatte', 4 => '|Słowa kluczowe=listy do redakcji, Westerplatte, Składnica Tranzytowa na Westreplatte, Nowy Sącz, Warsztaty Kolejowe w Nowym Sączu', 5 => '|Czasopismo=Świat Kolei', 6 => '|Rocznik=1998', 7 => '|Numer=1998/01/042', 8 => '|Strony=02', 9 => '}}' ]
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp)
1562460438