Sprawdź pojedyncze zmiany
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.
Zmienne utworzone dla tej zmiany
Zmienna | Wartość |
---|---|
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 24969 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Grupy (w tym ukryte), do których należy użytkownik (user_groups) | [
0 => 'bureaucrat',
1 => 'checkuser',
2 => 'forumadmin',
3 => 'interface-admin',
4 => 'smwadministrator',
5 => 'smwcurator',
6 => 'sysop',
7 => '*',
8 => 'user',
9 => 'autoconfirmed'
] |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 122 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-06793' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-06793' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Z kraju: Pechowy rok
|Autor=Gieżyński Tomasz
|Omówienie=O problemach taborowych, które dotknęły poznańskie tramwaje w roku 2002. Ich przyczyną były liczne kasacje spowodowane wypadkami drogowymi, kasacje wagonów skrajnie wyeksploatowanych oraz fakt nie oddania do ruchu wszystkich używanych wagonów sprowdzonych z Niemiec. Były to wagony silnikowe typu GT6 i GT8 oraz wagony doczepne typu B4 sprowadzone jedynie w celu pozyskania cześci zamiennych
|Słowa kluczowe=B4, tramwaje w Poznaniu, kasacja taboru tramwajowego, GT6, GT8, tramwaje we Frankfurcie nad Menem
|Czasopismo=Świat Kolei
|Rocznik=2003
|Numer=2003/01/090
|Strony=09
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,0 +1,10 @@
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Z kraju: Pechowy rok
+|Autor=Gieżyński Tomasz
+|Omówienie=O problemach taborowych, które dotknęły poznańskie tramwaje w roku 2002. Ich przyczyną były liczne kasacje spowodowane wypadkami drogowymi, kasacje wagonów skrajnie wyeksploatowanych oraz fakt nie oddania do ruchu wszystkich używanych wagonów sprowdzonych z Niemiec. Były to wagony silnikowe typu GT6 i GT8 oraz wagony doczepne typu B4 sprowadzone jedynie w celu pozyskania cześci zamiennych
+|Słowa kluczowe=B4, tramwaje w Poznaniu, kasacja taboru tramwajowego, GT6, GT8, tramwaje we Frankfurcie nad Menem
+|Czasopismo=Świat Kolei
+|Rocznik=2003
+|Numer=2003/01/090
+|Strony=09
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 679 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Z kraju: Pechowy rok',
2 => '|Autor=Gieżyński Tomasz',
3 => '|Omówienie=O problemach taborowych, które dotknęły poznańskie tramwaje w roku 2002. Ich przyczyną były liczne kasacje spowodowane wypadkami drogowymi, kasacje wagonów skrajnie wyeksploatowanych oraz fakt nie oddania do ruchu wszystkich używanych wagonów sprowdzonych z Niemiec. Były to wagony silnikowe typu GT6 i GT8 oraz wagony doczepne typu B4 sprowadzone jedynie w celu pozyskania cześci zamiennych',
4 => '|Słowa kluczowe=B4, tramwaje w Poznaniu, kasacja taboru tramwajowego, GT6, GT8, tramwaje we Frankfurcie nad Menem',
5 => '|Czasopismo=Świat Kolei',
6 => '|Rocznik=2003',
7 => '|Numer=2003/01/090',
8 => '|Strony=09',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1643731718 |