Sprawdź pojedyncze zmiany

Nawigacja po filtrze nadużyć (Główna | Ostatnie zmiany filtrów | Skontroluj dawniejsze edycje | Rejestr nadużyć)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.

Zmienne utworzone dla tej zmiany

ZmiennaWartość
Liczba edycji użytkownika (user_editcount)
25514
Nazwa konta użytkownika (user_name)
'Paweł Niemczuk'
Grupy (w tym ukryte), do których należy użytkownik (user_groups)
[ 0 => 'bureaucrat', 1 => 'checkuser', 2 => 'forumadmin', 3 => 'interface-admin', 4 => 'smwadministrator', 5 => 'smwcurator', 6 => 'sysop', 7 => '*', 8 => 'user', 9 => 'autoconfirmed' ]
Identyfikator strony (page_id)
0
Przestrzeń nazw strony (page_namespace)
122
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title)
'A-07262'
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle)
'Biblioteka:A-07262'
Akcja (action)
'edit'
Opis zmian (summary)
'utworzenie rekordu'
Stary model zawartości (old_content_model)
''
Nowy model zawartości (new_content_model)
'wikitext'
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext)
''
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext)
'{{Art karta katalogowa |Tytuł=Ze świata: Lokomotywy E405 dla FS |Autor=Boduszek Ryszard |Omówienie=Informacja o tym, że dnia 2 czerwca 2003 z zakładów Bombardier Transportation we Wrocławiu (dawny Pafawag) do Włoch wyeksportowano pierwsze dwie lokomotywy serii E405. Były to zamówione przez PKP ale nie odebrane lokotywy serii EU11 (typ 113E) |Słowa kluczowe=113E, ADtranz Pafawag, Bombardier Transportation Polska, tabor kolei włoskich, FS seria E405, EU11, FS, Ferrovie dello Stato Italiane |Czasopismo=Świat Kolei |Rocznik=2003 |Numer=2003/08/097 |Strony=09 }}'
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff)
'@@ -1,0 +1,10 @@ +{{Art karta katalogowa +|Tytuł=Ze świata: Lokomotywy E405 dla FS +|Autor=Boduszek Ryszard +|Omówienie=Informacja o tym, że dnia 2 czerwca 2003 z zakładów Bombardier Transportation we Wrocławiu (dawny Pafawag) do Włoch wyeksportowano pierwsze dwie lokomotywy serii E405. Były to zamówione przez PKP ale nie odebrane lokotywy serii EU11 (typ 113E) +|Słowa kluczowe=113E, ADtranz Pafawag, Bombardier Transportation Polska, tabor kolei włoskich, FS seria E405, EU11, FS, Ferrovie dello Stato Italiane +|Czasopismo=Świat Kolei +|Rocznik=2003 +|Numer=2003/08/097 +|Strony=09 +}} '
Nowy rozmiar strony (new_size)
576
Stary rozmiar strony (old_size)
0
Linie dodane podczas edycji (added_lines)
[ 0 => '{{Art karta katalogowa', 1 => '|Tytuł=Ze świata: Lokomotywy E405 dla FS', 2 => '|Autor=Boduszek Ryszard', 3 => '|Omówienie=Informacja o tym, że dnia 2 czerwca 2003 z zakładów Bombardier Transportation we Wrocławiu (dawny Pafawag) do Włoch wyeksportowano pierwsze dwie lokomotywy serii E405. Były to zamówione przez PKP ale nie odebrane lokotywy serii EU11 (typ 113E)', 4 => '|Słowa kluczowe=113E, ADtranz Pafawag, Bombardier Transportation Polska, tabor kolei włoskich, FS seria E405, EU11, FS, Ferrovie dello Stato Italiane', 5 => '|Czasopismo=Świat Kolei', 6 => '|Rocznik=2003', 7 => '|Numer=2003/08/097', 8 => '|Strony=09', 9 => '}}' ]
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp)
1653832697