Sprawdź pojedyncze zmiany
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.
Zmienne utworzone dla tej zmiany
Zmienna | Wartość |
---|---|
Nazwa konta użytkownika (user_name) | '83.20.137.109' |
Grupy (w tym ukryte), do których należy użytkownik (user_groups) | [
0 => '*'
] |
Identyfikator strony (page_id) | 2034 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 0 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | '3Aw' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | '3Aw' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | '' |
Stary model zawartości (old_content_model) | 'wikitext' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | ''''3Aw''' - typ polskich wąskotorowych wagonów pasażerskich produkowanych w latach 1957-1960 w [[Pafawag|Państwowej Fabryce Wagonów Pafawag]]. Większość wyprodukowanych egzemplarzy była przeznaczona dla kolei wąskotorowych w ZSRR początkowo jako [[2Aw]]. 75 sztuk zostało zbudowanych na potrzeby [[PKP]]. Po skreśleniu z PKP 2 wagony przekazano na kolej zakładową [[Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"|Kopalni Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"]]
Zdjęcia Wagonu 3Aw:
== Lista wagonów 3Aw ==
Lista zawiera głównie wagony 3Aw/1 użytkowane na PKP
{| class="wikitable sortable"
!Nr fabr.
!Rok prod.
!Stan
!Prześwit
!Oznaczenie
!Stacjonuje
|-
|563
|1959
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 407-5]]
|Rogów
|-
|567
|1959
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 411-7]]
|Krośniewice
|-
|591
|1959
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|
|Berehowo (UA)
|-
|613
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|
|Berehowo (UA)
|-
|615
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|
|Berehowo (UA)
|-
|763
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |W trakcie remontu
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 427-3]]
|Dynów
|-
|779
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 443-0]]
|Sochaczew
|-
|781
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 445-5]]
|Rogów
|-
|556
|1959
| style="background-color:#CA95FF;" |pomnik
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 400-0]]
|Milicz
|-
|793
|1960
| style="background-color:#CA95FF;" |pomnik
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 457-0]]
|Krotoszyn
|-
|564
|1959
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 408-3]]
|Przeworsk
|-
|566
|1959
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 410-9]]
|Przeworsk
|-
|786
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 450-5]]
|Gniezno
|-
|788
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 452-1]]
|Środa Miasto
|-
|789
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 453-9]]
|MKW Sochaczew
|-
|795
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 459-6]]
|Jędrzejów
|-
|797
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 461-2]]
|Jędrzejów
|-
|799
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 463-8]]
|Jędrzejów
|-
|557
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 401-8]]
|
|-
|558
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 402-6]]
|
|-
|559
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 403-4]]
|
|-
|560
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 404-2]]
|
|-
|561
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 405-9]]
|
|-
|562
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 406-7]]
|
|-
|565
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 409-1]]
|
|-
|568
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 412-5]]
|
|-
|569
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 413-3]]
|
|-
|570
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 414-1]]
|
|-
|571
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 415-8]]
|
|-
|572
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 416-6]]
|
|-
|573
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 417-4]]
|
|-
|574
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 418-2]]
|
|-
|575
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 419-0]]
|
|-
|576
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 420-8]]
|
|-
|577
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 421-6]]
|
|-
|578
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 422-4]]
|
|-
|579
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 423-2]]
|
|-
|580
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 424-0]]
|
|-
|761
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 425-7]]
|
|-
|762
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 426-5]]
|
|-
|764
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 428-1]]
|
|-
|765
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 429-9]]
|
|-
|766
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 430-7]]
|
|-
|767
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 431-5]]
|
|-
|768
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 432-3]]
|
|-
|769
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 433-1]]
|
|-
|770
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 434-9]]
|
|-
|771
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 435-6]]
|
|-
|772
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 436-4]]
|
|-
|773
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 437-2]]
|
|-
|774
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 438-0]]
|
|-
|775
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 439-8]]
|
|-
|776
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 440-6]]
|
|-
|777
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 441-4]]
|
|-
|778
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 442-2]]
|
|-
|780
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 444-8]]
|
|-
|782
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 446-3]]
|
|-
|783
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 447-1]]
|
|-
|784
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 448-9]]
|
|-
|785
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 449-7]]
|
|-
|787
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 451-3]]
|
|-
|790
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 454-7]]
|
|-
|791
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 455-4]]
|
|-
|792
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 456-2]]
|
|-
|794
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 458-8]]
|
|-
|796
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 460-4]]
|
|-
|798
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 462-0]]
|
|-
|800
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 464-6]]
|
|-
|801
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 465-3]]
|
|-
|802
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 466-1]]
|
|-
|803
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 467-9]]
|
|-
|804
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 468-7]]
|
|-
|805
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 469-5]]
|
|-
|806
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 470-3]]
|
|-
|807
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 471-1]]
|
|-
|808
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 472-9]]
|
|-
|809
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 473-7]]
|
|-
|810
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 474-5]]
|
|-
|456
|nieznany
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|
|Jarosław ( Rosja ), ex Swiedłowska KW, Nr. 13
|-
|}
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]
[[Kategoria:Wąskotorowe wagony pasażerskie]]
[[Kategoria:Zalążki artykułów]]
[[Kategoria:3Aw|*]]' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | ''''3Aw''' - typ polskich wąskotorowych wagonów pasażerskich produkowanych w latach 1957-1960 w [[Pafawag|Państwowej Fabryce Wagonów Pafawag]]. Większość wyprodukowanych egzemplarzy była przeznaczona dla kolei wąskotorowych w ZSRR początkowo jako [[2Aw]]. 75 sztuk zostało zbudowanych na potrzeby [[PKP]]. Po skreśleniu z PKP 2 wagony przekazano na kolej zakładową [[Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"|Kopalni Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"]]
Zdjęcia Wagonu 3Aw:
[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi.jpg Wagon 3Aw widok ogólny]
[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi-in.jpg Wagon 3Aw wnętrze]
== Lista wagonów 3Aw ==
Lista zawiera głównie wagony 3Aw/1 użytkowane na PKP
{| class="wikitable sortable"
!Nr fabr.
!Rok prod.
!Stan
!Prześwit
!Oznaczenie
!Stacjonuje
|-
|563
|1959
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 407-5]]
|Rogów
|-
|567
|1959
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 411-7]]
|Krośniewice
|-
|591
|1959
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|
|Berehowo (UA)
|-
|613
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|
|Berehowo (UA)
|-
|615
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|
|Berehowo (UA)
|-
|763
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |W trakcie remontu
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 427-3]]
|Dynów
|-
|779
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 443-0]]
|Sochaczew
|-
|781
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 445-5]]
|Rogów
|-
|556
|1959
| style="background-color:#CA95FF;" |pomnik
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 400-0]]
|Milicz
|-
|793
|1960
| style="background-color:#CA95FF;" |pomnik
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 457-0]]
|Krotoszyn
|-
|564
|1959
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 408-3]]
|Przeworsk
|-
|566
|1959
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 410-9]]
|Przeworsk
|-
|786
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 450-5]]
|Gniezno
|-
|788
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 452-1]]
|Środa Miasto
|-
|789
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 453-9]]
|MKW Sochaczew
|-
|795
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 459-6]]
|Jędrzejów
|-
|797
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 461-2]]
|Jędrzejów
|-
|799
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 463-8]]
|Jędrzejów
|-
|557
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 401-8]]
|
|-
|558
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 402-6]]
|
|-
|559
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 403-4]]
|
|-
|560
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 404-2]]
|
|-
|561
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 405-9]]
|
|-
|562
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 406-7]]
|
|-
|565
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 409-1]]
|
|-
|568
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 412-5]]
|
|-
|569
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 413-3]]
|
|-
|570
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 414-1]]
|
|-
|571
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 415-8]]
|
|-
|572
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 416-6]]
|
|-
|573
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 417-4]]
|
|-
|574
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 418-2]]
|
|-
|575
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 419-0]]
|
|-
|576
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 420-8]]
|
|-
|577
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 421-6]]
|
|-
|578
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 422-4]]
|
|-
|579
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 423-2]]
|
|-
|580
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 424-0]]
|
|-
|761
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 425-7]]
|
|-
|762
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 426-5]]
|
|-
|764
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 428-1]]
|
|-
|765
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 429-9]]
|
|-
|766
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 430-7]]
|
|-
|767
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 431-5]]
|
|-
|768
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 432-3]]
|
|-
|769
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 433-1]]
|
|-
|770
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 434-9]]
|
|-
|771
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 435-6]]
|
|-
|772
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 436-4]]
|
|-
|773
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 437-2]]
|
|-
|774
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 438-0]]
|
|-
|775
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 439-8]]
|
|-
|776
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 440-6]]
|
|-
|777
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 441-4]]
|
|-
|778
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 442-2]]
|
|-
|780
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 444-8]]
|
|-
|782
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 446-3]]
|
|-
|783
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 447-1]]
|
|-
|784
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 448-9]]
|
|-
|785
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 449-7]]
|
|-
|787
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 451-3]]
|
|-
|790
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 454-7]]
|
|-
|791
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 455-4]]
|
|-
|792
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 456-2]]
|
|-
|794
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 458-8]]
|
|-
|796
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 460-4]]
|
|-
|798
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 462-0]]
|
|-
|800
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 464-6]]
|
|-
|801
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 465-3]]
|
|-
|802
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 466-1]]
|
|-
|803
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 467-9]]
|
|-
|804
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 468-7]]
|
|-
|805
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 469-5]]
|
|-
|806
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 470-3]]
|
|-
|807
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 471-1]]
|
|-
|808
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 472-9]]
|
|-
|809
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 473-7]]
|
|-
|810
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 474-5]]
|
|-
|456
|nieznany
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|
|Jarosław ( Rosja ), ex Swiedłowska KW, Nr. 13
|-
|}
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]
[[Kategoria:Wąskotorowe wagony pasażerskie]]
[[Kategoria:Zalążki artykułów]]
[[Kategoria:3Aw|*]]' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -2,4 +2,6 @@
Zdjęcia Wagonu 3Aw:
+[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi.jpg Wagon 3Aw widok ogólny]
+[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi-in.jpg Wagon 3Aw wnętrze]
== Lista wagonów 3Aw ==
' |
Stary rozmiar strony (old_size) | 11892 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi.jpg Wagon 3Aw widok ogólny]',
1 => '[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi-in.jpg Wagon 3Aw wnętrze]'
] |
Linie usunięte podczas edycji (removed_lines) | [] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1675873310 |