Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 112 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-01771' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-01771' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Ze świata: Nowe pociągi Berner Oberland Bahnen AG
|Autor=Rusak Ryszard
|Omówienie=„W ramach V-Bahn-Projekt szwajcarskie koleje Berner Oberland Bahnen AG zamówiły u Stadlera sześć elektrycznych zespołów trakcyjnych oraz trzy kolejne niskopodłogowe wagony sterownicze za sumę 77 mln SFr. Trójczłonowe niskopodłogowe jednostki ABDeh 8/8 321-326 mogą się poruszać zarówno po torze adhezyjnym, jak i torze wyposażonym w zębatkę systemu Riggenbaha.”
|Słowa kluczowe=Berner Oberland Bahnen AG, 1000 mm, Stadler, ABDeh 8/8, V-Bahn-Projekt, tor adhezyjny, system Riggenbaha
|Czasopismo=Świat Kolei
|Rocznik=2017
|Numer=2017/05/262
|Strony=11
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,1 +1,10 @@
-
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Ze świata: Nowe pociągi Berner Oberland Bahnen AG
+|Autor=Rusak Ryszard
+|Omówienie=„W ramach V-Bahn-Projekt szwajcarskie koleje Berner Oberland Bahnen AG zamówiły u Stadlera sześć elektrycznych zespołów trakcyjnych oraz trzy kolejne niskopodłogowe wagony sterownicze za sumę 77 mln SFr. Trójczłonowe niskopodłogowe jednostki ABDeh 8/8 321-326 mogą się poruszać zarówno po torze adhezyjnym, jak i torze wyposażonym w zębatkę systemu Riggenbaha.”
+|Słowa kluczowe=Berner Oberland Bahnen AG, 1000 mm, Stadler, ABDeh 8/8, V-Bahn-Projekt, tor adhezyjny, system Riggenbaha
+|Czasopismo=Świat Kolei
+|Rocznik=2017
+|Numer=2017/05/262
+|Strony=11
+}}
' |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Ze świata: Nowe pociągi Berner Oberland Bahnen AG',
2 => '|Autor=Rusak Ryszard',
3 => '|Omówienie=„W ramach V-Bahn-Projekt szwajcarskie koleje Berner Oberland Bahnen AG zamówiły u Stadlera sześć elektrycznych zespołów trakcyjnych oraz trzy kolejne niskopodłogowe wagony sterownicze za sumę 77 mln SFr. Trójczłonowe niskopodłogowe jednostki ABDeh 8/8 321-326 mogą się poruszać zarówno po torze adhezyjnym, jak i torze wyposażonym w zębatkę systemu Riggenbaha.”',
4 => '|Słowa kluczowe=Berner Oberland Bahnen AG, 1000 mm, Stadler, ABDeh 8/8, V-Bahn-Projekt, tor adhezyjny, system Riggenbaha',
5 => '|Czasopismo=Świat Kolei',
6 => '|Rocznik=2017',
7 => '|Numer=2017/05/262',
8 => '|Strony=11',
9 => '}}'
] |