Rejestr filtru nadużyć

Nawigacja po filtrze nadużyć (Główna | Ostatnie zmiany filtrów | Skontroluj dawniejsze edycje | Rejestr nadużyć)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Szczegóły wpisu w rejestrze 397

12:57, 21 mar 2018: Jacek Fink-Finowicki (dyskusja | edycje) uruchomił filtr 4, wykonując „edit” na Semantyczny Schemat:A-00434. Podjęte działania: Znacznik; Opis filtru: Nowy wpis w katalogu art prasowych (sprawdź)

Wprowadzone w edycji zmiany

 
+
{{Art karta katalogowa
 +
|Tytuł=ZINTEGROWANY TRANSPORT: Kraków, co nie chciał Pesy. Koniec tramwajowej sagi
 +
|Autor=Urbanowicz Witold
 +
|Omówienie=Opis drogi od rozpisania przetargu na dostawę tramwajów do Krakowa, poprzez wybór wykonawcy, odwołania w KIO i w sądzie aż do podpisania umowy.
 +
|Słowa kluczowe=PESA, Stadler, Solaris, Krakowiak, Tramwaje w Krakowie, Tramwaje
 +
|Czasopismo=Rynek Kolejowy
 +
|Rocznik=2018
 +
|Numer=2018/03
 +
|Strony=52-56
 +
}}

Parametry akcji

ZmiennaWartość
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit)
false
Liczba edycji użytkownika (user_editcount)
3300
Nazwa konta użytkownika (user_name)
'Jacek Fink-Finowicki'
Identyfikator strony (page_id)
0
Przestrzeń nazw strony (page_namespace)
112
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title)
'A-00434'
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle)
'Biblioteka:A-00434'
Akcja (action)
'edit'
Opis zmian (summary)
'pudelek kolejowy w wersji papierowej'
Stary model zawartości (old_content_model)
''
Nowy model zawartości (new_content_model)
'wikitext'
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext)
''
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext)
'{{Art karta katalogowa |Tytuł=ZINTEGROWANY TRANSPORT: Kraków, co nie chciał Pesy. Koniec tramwajowej sagi |Autor=Urbanowicz Witold |Omówienie=Opis drogi od rozpisania przetargu na dostawę tramwajów do Krakowa, poprzez wybór wykonawcy, odwołania w KIO i w sądzie aż do podpisania umowy. |Słowa kluczowe=PESA, Stadler, Solaris, Krakowiak, Tramwaje w Krakowie, Tramwaje |Czasopismo=Rynek Kolejowy |Rocznik=2018 |Numer=2018/03 |Strony=52-56 }}'
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff)
'@@ -1,1 +1,10 @@ - +{{Art karta katalogowa +|Tytuł=ZINTEGROWANY TRANSPORT: Kraków, co nie chciał Pesy. Koniec tramwajowej sagi +|Autor=Urbanowicz Witold +|Omówienie=Opis drogi od rozpisania przetargu na dostawę tramwajów do Krakowa, poprzez wybór wykonawcy, odwołania w KIO i w sądzie aż do podpisania umowy. +|Słowa kluczowe=PESA, Stadler, Solaris, Krakowiak, Tramwaje w Krakowie, Tramwaje +|Czasopismo=Rynek Kolejowy +|Rocznik=2018 +|Numer=2018/03 +|Strony=52-56 +}} '
Nowy rozmiar strony (new_size)
450
Stary rozmiar strony (old_size)
0
Linie dodane podczas edycji (added_lines)
[ 0 => '{{Art karta katalogowa', 1 => '|Tytuł=ZINTEGROWANY TRANSPORT: Kraków, co nie chciał Pesy. Koniec tramwajowej sagi', 2 => '|Autor=Urbanowicz Witold', 3 => '|Omówienie=Opis drogi od rozpisania przetargu na dostawę tramwajów do Krakowa, poprzez wybór wykonawcy, odwołania w KIO i w sądzie aż do podpisania umowy.', 4 => '|Słowa kluczowe=PESA, Stadler, Solaris, Krakowiak, Tramwaje w Krakowie, Tramwaje', 5 => '|Czasopismo=Rynek Kolejowy', 6 => '|Rocznik=2018', 7 => '|Numer=2018/03', 8 => '|Strony=52-56', 9 => '}}' ]
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp)
1521637045