Identyfikator strony (page_id) | 2034 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 0 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | '3Aw' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | '3Aw' |
Stary model zawartości (old_content_model) | 'wikitext' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | ''''3Aw''' - typ polskich wąskotorowych wagonów pasażerskich produkowanych w latach 1957-1960 w [[Pafawag|Państwowej Fabryce Wagonów Pafawag]]. Większość wyprodukowanych egzemplarzy była przeznaczona dla kolei wąskotorowych w ZSRR początkowo jako [[2Aw]]. 75 sztuk zostało zbudowanych na potrzeby [[PKP]]. Po skreśleniu z PKP 2 wagony przekazano na kolej zakładową [[Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"|Kopalni Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"]]
== Lista wagonów 3Aw ==
Lista zawiera głównie wagony 3Aw/1 użytkowane na PKP
{| class="wikitable sortable"
!Nr fabr.
!Rok prod.
!Stan
!Prześwit
!Oznaczenie
!Stacjonuje
|-
|563
|1959
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 407-5]]
|Rogów
|-
|567
|1959
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 411-7]]
|Krośniewice
|-
|591
|1959
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|
|Berehowo (UA)
|-
|613
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|
|Berehowo (UA)
|-
|615
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|
|Berehowo (UA)
|-
|763
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |W trakcie remontu
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 427-3]]
|Dynów
|-
|779
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 443-0]]
|Sochaczew
|-
|781
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 445-5]]
|Rogów
|-
|556
|1959
| style="background-color:#CA95FF;" |pomnik
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 400-0]]
|Milicz
|-
|793
|1960
| style="background-color:#CA95FF;" |pomnik
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 457-0]]
|Krotoszyn
|-
|564
|1959
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 408-3]]
|Przeworsk
|-
|566
|1959
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 410-9]]
|Przeworsk
|-
|786
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 450-5]]
|Gniezno
|-
|788
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 452-1]]
|Środa Miasto
|-
|789
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 453-9]]
|MKW Sochaczew
|-
|795
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 459-6]]
|Jędrzejów
|-
|797
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 461-2]]
|Jędrzejów
|-
|799
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 463-8]]
|Jędrzejów
|-
|557
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 401-8]]
|
|-
|558
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 402-6]]
|
|-
|559
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 403-4]]
|
|-
|560
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 404-2]]
|
|-
|561
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 405-9]]
|
|-
|562
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 406-7]]
|
|-
|565
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 409-1]]
|
|-
|568
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 412-5]]
|
|-
|569
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 413-3]]
|
|-
|570
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 414-1]]
|
|-
|571
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 415-8]]
|
|-
|572
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 416-6]]
|
|-
|573
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 417-4]]
|
|-
|574
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 418-2]]
|
|-
|575
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 419-0]]
|
|-
|576
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 420-8]]
|
|-
|577
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 421-6]]
|
|-
|578
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 422-4]]
|
|-
|579
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 423-2]]
|
|-
|580
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 424-0]]
|
|-
|761
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 425-7]]
|
|-
|762
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 426-5]]
|
|-
|764
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 428-1]]
|
|-
|765
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 429-9]]
|
|-
|766
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 430-7]]
|
|-
|767
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 431-5]]
|
|-
|768
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 432-3]]
|
|-
|769
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 433-1]]
|
|-
|770
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 434-9]]
|
|-
|771
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 435-6]]
|
|-
|772
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 436-4]]
|
|-
|773
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 437-2]]
|
|-
|774
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 438-0]]
|
|-
|775
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 439-8]]
|
|-
|776
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 440-6]]
|
|-
|777
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 441-4]]
|
|-
|778
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 442-2]]
|
|-
|780
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 444-8]]
|
|-
|782
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 446-3]]
|
|-
|783
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 447-1]]
|
|-
|784
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 448-9]]
|
|-
|785
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 449-7]]
|
|-
|787
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 451-3]]
|
|-
|790
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 454-7]]
|
|-
|791
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 455-4]]
|
|-
|792
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 456-2]]
|
|-
|794
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 458-8]]
|
|-
|796
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 460-4]]
|
|-
|798
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 462-0]]
|
|-
|800
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 464-6]]
|
|-
|801
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 465-3]]
|
|-
|802
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 466-1]]
|
|-
|803
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 467-9]]
|
|-
|804
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 468-7]]
|
|-
|805
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 469-5]]
|
|-
|806
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 470-3]]
|
|-
|807
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 471-1]]
|
|-
|808
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 472-9]]
|
|-
|809
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 473-7]]
|
|-
|810
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 474-5]]
|
|-
|456
|nieznany
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|
|Jarosław ( Rosja ), ex Swiedłowska KW, Nr. 13
|-
|}
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]
[[Kategoria:Wąskotorowe wagony pasażerskie]]
[[Kategoria:Zalążki artykułów]]
[[Kategoria:3Aw|*]]' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | ''''3Aw''' - typ polskich wąskotorowych wagonów pasażerskich produkowanych w latach 1957-1960 w [[Pafawag|Państwowej Fabryce Wagonów Pafawag]]. Większość wyprodukowanych egzemplarzy była przeznaczona dla kolei wąskotorowych w ZSRR początkowo jako [[2Aw]]. 75 sztuk zostało zbudowanych na potrzeby [[PKP]]. Po skreśleniu z PKP 2 wagony przekazano na kolej zakładową [[Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"|Kopalni Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"]]
[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi.jpg Wagon 3Aw widok ogólny]
[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi-in.jpg Wagon 3Aw wnętrze]
== Lista wagonów 3Aw ==
Lista zawiera głównie wagony 3Aw/1 użytkowane na PKP
{| class="wikitable sortable"
!Nr fabr.
!Rok prod.
!Stan
!Prześwit
!Oznaczenie
!Stacjonuje
|-
|563
|1959
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 407-5]]
|Rogów
|-
|567
|1959
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 411-7]]
|Krośniewice
|-
|591
|1959
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|
|Berehowo (UA)
|-
|613
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|
|Berehowo (UA)
|-
|615
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|
|Berehowo (UA)
|-
|763
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |W trakcie remontu
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 427-3]]
|Dynów
|-
|779
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 443-0]]
|Sochaczew
|-
|781
|1960
| style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 445-5]]
|Rogów
|-
|556
|1959
| style="background-color:#CA95FF;" |pomnik
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 400-0]]
|Milicz
|-
|793
|1960
| style="background-color:#CA95FF;" |pomnik
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 457-0]]
|Krotoszyn
|-
|564
|1959
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 408-3]]
|Przeworsk
|-
|566
|1959
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 410-9]]
|Przeworsk
|-
|786
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 450-5]]
|Gniezno
|-
|788
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 452-1]]
|Środa Miasto
|-
|789
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 453-9]]
|MKW Sochaczew
|-
|795
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 459-6]]
|Jędrzejów
|-
|797
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 461-2]]
|Jędrzejów
|-
|799
|1960
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 463-8]]
|Jędrzejów
|-
|557
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 401-8]]
|
|-
|558
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 402-6]]
|
|-
|559
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 403-4]]
|
|-
|560
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 404-2]]
|
|-
|561
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 405-9]]
|
|-
|562
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 406-7]]
|
|-
|565
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 409-1]]
|
|-
|568
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 412-5]]
|
|-
|569
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 413-3]]
|
|-
|570
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 414-1]]
|
|-
|571
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 415-8]]
|
|-
|572
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 416-6]]
|
|-
|573
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 417-4]]
|
|-
|574
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 418-2]]
|
|-
|575
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 419-0]]
|
|-
|576
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 420-8]]
|
|-
|577
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 421-6]]
|
|-
|578
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 422-4]]
|
|-
|579
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 423-2]]
|
|-
|580
|1959
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 424-0]]
|
|-
|761
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 425-7]]
|
|-
|762
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 426-5]]
|
|-
|764
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 428-1]]
|
|-
|765
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 429-9]]
|
|-
|766
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 430-7]]
|
|-
|767
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 431-5]]
|
|-
|768
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 432-3]]
|
|-
|769
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 433-1]]
|
|-
|770
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 434-9]]
|
|-
|771
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 435-6]]
|
|-
|772
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 436-4]]
|
|-
|773
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 437-2]]
|
|-
|774
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 438-0]]
|
|-
|775
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 439-8]]
|
|-
|776
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 440-6]]
|
|-
|777
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 441-4]]
|
|-
|778
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 442-2]]
|
|-
|780
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 444-8]]
|
|-
|782
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 446-3]]
|
|-
|783
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 447-1]]
|
|-
|784
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 448-9]]
|
|-
|785
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 449-7]]
|
|-
|787
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 451-3]]
|
|-
|790
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 454-7]]
|
|-
|791
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 455-4]]
|
|-
|792
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 456-2]]
|
|-
|794
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 458-8]]
|
|-
|796
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 460-4]]
|
|-
|798
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 462-0]]
|
|-
|800
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 464-6]]
|
|-
|801
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 465-3]]
|
|-
|802
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 466-1]]
|
|-
|803
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 467-9]]
|
|-
|804
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 468-7]]
|
|-
|805
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 469-5]]
|
|-
|806
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 470-3]]
|
|-
|807
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 471-1]]
|
|-
|808
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 472-9]]
|
|-
|809
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 473-7]]
|
|-
|810
|1960
| style="background-color:#FF8080;" |złom
|750 mm
|[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 474-5]]
|
|-
|456
|nieznany
| style="background-color:#80FF89;" |sprawny
|750 mm
|
|Jarosław ( Rosja ), ex Swiedłowska KW, Nr. 13
|-
|}
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]
[[Kategoria:Wąskotorowe wagony pasażerskie]]
[[Kategoria:Zalążki artykułów]]
[[Kategoria:3Aw|*]]' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,3 +1,6 @@
'''3Aw''' - typ polskich wąskotorowych wagonów pasażerskich produkowanych w latach 1957-1960 w [[Pafawag|Państwowej Fabryce Wagonów Pafawag]]. Większość wyprodukowanych egzemplarzy była przeznaczona dla kolei wąskotorowych w ZSRR początkowo jako [[2Aw]]. 75 sztuk zostało zbudowanych na potrzeby [[PKP]]. Po skreśleniu z PKP 2 wagony przekazano na kolej zakładową [[Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"|Kopalni Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"]]
+
+[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi.jpg Wagon 3Aw widok ogólny]
+[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi-in.jpg Wagon 3Aw wnętrze]
== Lista wagonów 3Aw ==
' |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '',
1 => '[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi.jpg Wagon 3Aw widok ogólny]',
2 => '[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi-in.jpg Wagon 3Aw wnętrze]'
] |