Wyszukiwanie po atrybucie
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
Lista wyników
- L30H 23389 + ( * Sprowadzona z Polski w lipcu 1993 * Kolor niebieski )
- L30H 24051 + ( * Sprowadzona z Polski w sierpniu 1993 * Kolor niebieski, dawniej czerwony )
- L30H 24374 + ( * W Hucie Gliwice nr zakładowy 10 * Kolor czerwony )
- L30H 23418 + ( * W Hucie Gliwice nr zakładowy 7 * Kolor czerwony )
- WLs40 301 + ( * W kabinie tabliczka z numerem 215 )
- WLs50M1 005 + ( * Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 (Biblioteka:A-02685) lokomotywa o tym samym numerze fabrycznym i roku budowy pracowała na Kopalni Węgla Kamiennego Mysłowice Wesoła )
- WLs50M1 005 + ( * Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 (Biblioteka:A-02685) lokomotywa o tym samym numerze fabrycznym i roku budowy pracowała na terenie cegielni w Witaszycach )
- L45H 24324 + ( *2012r. Lokomotywa przywieziona do Rud z … </br>*2012r. Lokomotywa przywieziona do Rud z Huty Pokój w Rudzie Śląskiej </br></br>*2021r. Naprawa główna silnika oraz elementów sterowania. </br></br>*2021r. Wymiana zderzaka przemysłowego na 2 prostokątne z lok. Lxd2-354 </br></br>*09.07.2023r. Lokomotywa doznała usterki przekładni podczas prowadzenia ostatniego tego dnia pociągu do Stanicy. Oczekuje naprawy głównej i wymiany przekładni, prace przygotowawcze w trakcie.</br>głównej i wymiany przekładni, prace przygotowawcze w trakcie. )
- L30H 24059 + ( *Kolor zielony *Na kabinie maszynisty naniesiono imię "Oshgar" oraz numer 34 )
- WLs40 329 + ( *Kolor zielony z czerwonymi czołownicami, duży reflektor szperacz nad okapotowaniem silnika. *Numer silnika 12179. )
- WLs40 289 + ( *Kolor zielony z czerwonymi czołownicami i detalami, dwa reflektory nad okapotowaniem silnika. *Numer silnika 8213. )
- L30H 23397 + ( *Kolor zielony, niegdyś niebieski *W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 6 )
- WLs50 402 + ( *Lokomotywa jest jednym z wyjątków i posiada silnik o mocy 60 KM. *Kolor zielony z czerwonymi czołownicami i detalami, dwa reflektory nad maską silnika )
- L30H 23410 + ( *Numer zakładowy 1 *Kolor czerwony )
- L30H 23411 + ( *Numer zakładowy 2 *Kolor czerwony )
- WLs180 30 + ( *Numer zakładowy 3 *Data złomowania niepewna )
- L30H 23412 + ( *Numer zakładowy 3 *Kolor czerwony )
- L30H 23413 + ( *Numer zakładowy 4 *Kolor czerwony )
- L30H 23414 + ( *Numer zakładowy 5 *Kolor czerwony )
- L30H 23415 + ( *Numer zakładowy 6 *Kolor czerwony )
- L30H 23387 + ( *Sprowadzona z Polski w sierpniu 1995 *Na tabliczce znamionowej rok produkcji 1979 *Kolor niebieski )
- WLs180 16 + ( *W Cementowni Groszowice nr zakładowy 16 … </br>*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 16</br>*W latach 1983-1990 lokomotywa należała do Przedsiębiorstwa Transportu Kolejowego i Gospodarki Kamieniem w Zabrzu (PTKiGK Zabrze)</br>*W latach 2005-2020 lokomotywa pracowała w KWK Kazimierz - Juliusz gdzie była oznaczona numerem zakładowym 6, oraz imieniem własnym "Ziuta". Była tu zinwentaryzowana pod typem i numerem fabrycznym WLs150-7221, należącym do zezłomowanej lokomotywy typu Wls150, która pracowała w tej kopalni pod takim samym numerem zakładowym w latach 1966-2005.</br>amym numerem zakładowym w latach 1966-2005. )
- WLs150 7621 + ( *W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 3 *W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 6 )
- WLs180 5660 + ( *W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 4 )
- WLs150 5651 + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 1 *W Cementowni Groszowice nr zakładowy 5 )
- WLs180 15 + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 10 *W Cementowni Groszowice nr zakładowy 15 *W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 1 )
- WLs180 13 + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 10 *W Cementowni Groszowice nr zakładowy 15 )
- WLs150 6833 + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 2 *W Cementowni Groszowice nr zakładowy 4 )
- WLs150 6834 + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 3 *W Hucie Kościuszko nr zakładowy 9 *W ZGH "Orzeł Biały" nr zakładowy 9 )
- WLs150 7075 + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 4 *W latach 1987 - 1994 (podczas pracy na terenie KWK "Rokitnica") lokomotywa była własnością Przedsiębiorstwa Transportu Kolejowego i Gospodarki Kamieniem w Zabrzu (PTKiGK Zabrze) )
- WLs150 7649 + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 5 *W Hucie Florian nr zakładowy 2 *W Hucie Zygmunt nr zakładowy 3 )
- WLs180 5 + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 6 *W Cementowni Groszowice nr zakładowy 8 *W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 4 *W Tabor Dębica podczas remontu przywrócono fabryczną numerację pozostawiając nazwę „Laleczka” która otrzymała w KWK Kazimierz-Juliusz )
- WLs180 6 + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 7 *W cementowni Groszowiwce nr zakładowy 6 *W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 6 )
- WLs180 11 + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 9 *W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 5 )
- GLs25 ? + ( *W cegielni kolor granatowy. *Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy. )
- Ls600 - + ( *Wersja wąska. *Kolor żółto-czarny. )
- Ls40 5229 + (-Zmodyfikowany został pulpit: dodano lamki sygnalizujące ustawienie świateł kierunkowych, nowy przycisk do rozruchu lokomotywy, przycisk na Klakson. -Klakson elektryczny.)
- DL6 2143 + (04.07.2020 pierwsza jazda po remoncie na silniku DEUTZ F1L 712 (typ silnika, który szedł na pierwszy fabryczny montaż))
- LDH45 22901 + (08.09.1976 wyeksportowana do CSRR)
- LDH125 21940 + (18.01.1974 wysłana do CS Resita)
- 409Da 333 + (706 452 (409Da-333 ZASTAL 333/1976) Brno-Dolní ex Vitana Prostějov 15-10-10)
- L30H 23383 + (Barwa pomarańczowa)
- LDH45 25394 + (Barwy niebieskie z żółtym czołem; sprzęg SA3 + jeden zderzak. BE Rucianka (bocznica zlokalizowana niedaleko stacji Chruściel; teren ten, to dawny WRP (czyli Wojskowy Rejon Przeładunkowy))