Wyszukiwanie po atrybucie

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Wyszukiwanie po atrybucie

Lista wszystkich stron, które posiadają właściwość „Lw uwagi” o wartości „Błędnie oznaczony jako 226. Charakterystyczne barwy po SKPL.”. Ponieważ znaleziono tylko kilka wyników, pokazano również wyniki podobne.

Poniżej znajduje się lista 26 wyników, rozpoczynając od wyniku numer 1.

Zobacz (poprzednie 50 | następne 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

Lista wyników

  • WLs180 11  + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 9 *W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 5 )
  • GLs25 ?  + ( *W cegielni kolor granatowy. *Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy. )
  • Ls600 -  + ( *Wersja wąska. *Kolor żółto-czarny. )
  • Ls40 5229  + (-Zmodyfikowany został pulpit: dodano lamki sygnalizujące ustawienie świateł kierunkowych, nowy przycisk do rozruchu lokomotywy, przycisk na Klakson. -Klakson elektryczny.)
  • DL6 2143  + (04.07.2020 pierwsza jazda po remoncie na silniku DEUTZ F1L 712 (typ silnika, który szedł na pierwszy fabryczny montaż))
  • LDH45 22901  + (08.09.1976 wyeksportowana do CSRR)
  • LDH125 21940  + (18.01.1974 wysłana do CS Resita)
  • 409Da 333  + (706 452 (409Da-333 ZASTAL 333/1976) Brno-Dolní ex Vitana Prostějov 15-10-10)
  • L30H 23383  + (Barwa pomarańczowa)
  • LDH45 25394  + (Barwy niebieskie z żółtym czołem; sprzęg SA3 + jeden zderzak. BE Rucianka (bocznica zlokalizowana niedaleko stacji Chruściel; teren ten, to dawny WRP (czyli Wojskowy Rejon Przeładunkowy))
  • WLs150 7616  + (Biało-czerwone czołownice, poprzednio imię "Małgosia". Czołownice z szerokimi belkami sprzęgowymi.)
  • L45H 23125  + (Bordowa)
  • L45H 25236?  + (Bordowa z białym paskiem)
  • L45H 24793  + (Bordowa z szerokim białym pasem u podstawy pudła)
  • L45H 24327  + (Bordowa z żółtym pasem)
  • Ls60 5944  + (Brak oznaczenia na budce, przebudowana na zasilanie elektryczne, kablowe.)
  • L45H 20567  + (Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372)
  • A20D-P 25193  + (Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. Według zdjęć sprzed kilku - kilkunastu lat, był w najlepszym stanie z krośniewickich wraków MBxd2. Stan aktualny nieznany.)
  • A20D-P 25119  + (Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione.)
  • A20D-P 25195  + (Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione.)
  • A20D-P 25118  + (Brak wielu części - wyjęte lub ukradzione.)
  • L45H 24851  + (Błedny nr fabr. 20853)
  • WLs50 2084  + (Błędna albo data budowy, albo numer fabryczny. Powinien być rok produkcji 1970.)
  • L45H 21273  + (Błędnie oznaczona jako Lxd2-283)
  • L45H 20729  + (Błędnie oznaczona jako Lxd2-297)
  • A20D-P ?(228)  + (Błędnie oznaczony jako 226. Charakterystyczne barwy po SKPL.)
  • L45H 24077  + (Cała czarna, bez pasków)
  • WLs50 1954  + (Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa)
  • WLs40 286  + (Cegielnia "Fordon" nr zakładowy 3, w 1999 r. pomalowana na kolor szary, miała numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 164-730)
  • WLs40 137  + (Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 1, w 1999r. pomalowana na żółto-czerwono, numery naniesione farbą na obudowie kabiny 8670(?-lub6)5)
  • WLs40 773  + (Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 2, w 1999 r. pomalowana na czerwono-żółto, numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 171-730, silnik z 1972 roku "Made in Poland" (dane z silnika))
  • WLs50 1925  + (Cegielnia "Ostrów" k. Piotrkowa Trybunalskiego)
  • WLs50 1930  + (Cegielnie Obra i Rostarzewo posiadały jedną, wspólną kolej wąskotorową.)
  • A20D-P ?(225)  + (Charakterystyczne biało-niebieskie barwy.)
  • A20D-P ?(222)  + (Charakterystyczne biało-zielone malowanie.)
  • A20D-P ?(220)  + (Charakterystyczne żółto-czerwone barwy.)
  • Gospodarczy ?(GKP 2)  + (Charakterystycznie wystający silnik z własną osią.)
  • L35H 20541  + (Czarna)
  • WLs150 7639  + (Czerwone czołownice. Poprzednio imię "Jaś" i czołownice w żółto-białe pasy. Czołownica od strony przedziału silnikowego z wystającym dodatkowym balastem w dolnej części.)
  • Pw53 3996  + (Część wystawy interaktywnej w stacyjnej wagonowni.)
  • WLs40 885  + (Dane na temat stanu i stacjonowania wg. stanu na dzień 8 marca 2016)
  • WLs40 1159  + (Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy WLs40-1697.)
  • WLs180 36  + (Data ponownego przybycia do Rud przypuszczalna)
  • WLs40 NN  + (Data złomowania orientacyjna)
  • L45H 21269  + (Dnia 28.08 2014 r. lokomotywie zmieniono malowanie z "klasycznych" barw (czerwony z pomarańczowymi pasami) na czarne z z czerwonymi pasami)
  • WLs40 437  + (Do ok. 2007 r. pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i czerwonym paskiem, od ok. 2007 r. na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem)
  • Wmc nieznany  + (Drezyna ma podmieniona numer z Wmc 038 stoi w Krasnym)
  • Ls150 6174  + (EVN: 98 51 8710 042-7 Malowanie żółte.)
  • Ls300 4700  + (Egzemplarz prototypowy, różniący się wygładem i zastosowaniami techniczmymi od późniejszych wersji. Pierwotnie lokomotywa posiadała silnik Wola V Roka - 300.)
  • Ls75 3886  + (Egzemplarz prototypowy.)
  • Ls300 6627  + (Egzemplarz wysłany na eksport do Chin.)