Wyszukiwanie po atrybucie

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Wyszukiwanie po atrybucie

Lista wszystkich stron, które posiadają właściwość „Lw uwagi” o wartości „Brak wielu części - wyjęte lub ukradzione.”. Ponieważ znaleziono tylko kilka wyników, pokazano również wyniki podobne.

Poniżej znajduje się lista 26 wyników, rozpoczynając od wyniku numer 1.

Zobacz (poprzednie 50 | następne 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

Lista wyników

  • WLs150 6834  + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 3 *W Hucie Kościuszko nr zakładowy 9 *W ZGH "Orzeł Biały" nr zakładowy 9 )
  • WLs150 7075  + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 4 *W latach 1987 - 1994 (podczas pracy na terenie KWK "Rokitnica") lokomotywa była własnością Przedsiębiorstwa Transportu Kolejowego i Gospodarki Kamieniem w Zabrzu (PTKiGK Zabrze) )
  • WLs150 7649  + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 5 *W Hucie Florian nr zakładowy 2 *W Hucie Zygmunt nr zakładowy 3 )
  • WLs180 5  + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 6 *W Cementowni Groszowice nr zakładowy 8 *W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 4 *W Tabor Dębica podczas remontu przywrócono fabryczną numerację pozostawiając nazwę „Laleczka” która otrzymała w KWK Kazimierz-Juliusz )
  • WLs180 6  + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 7 *W cementowni Groszowiwce nr zakładowy 6 *W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 6 )
  • WLs180 11  + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 9 *W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 5 )
  • GLs25 ?  + ( *W cegielni kolor granatowy. *Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy. )
  • Ls600 -  + ( *Wersja wąska. *Kolor żółto-czarny. )
  • Ls40 5229  + (-Zmodyfikowany został pulpit: dodano lamki sygnalizujące ustawienie świateł kierunkowych, nowy przycisk do rozruchu lokomotywy, przycisk na Klakson. -Klakson elektryczny.)
  • DL6 2143  + (04.07.2020 pierwsza jazda po remoncie na silniku DEUTZ F1L 712 (typ silnika, który szedł na pierwszy fabryczny montaż))
  • LDH45 22901  + (08.09.1976 wyeksportowana do CSRR)
  • LDH125 21940  + (18.01.1974 wysłana do CS Resita)
  • 409Da 333  + (706 452 (409Da-333 ZASTAL 333/1976) Brno-Dolní ex Vitana Prostějov 15-10-10)
  • L30H 23383  + (Barwa pomarańczowa)
  • LDH45 25394  + (Barwy niebieskie z żółtym czołem; sprzęg SA3 + jeden zderzak. BE Rucianka (bocznica zlokalizowana niedaleko stacji Chruściel; teren ten, to dawny WRP (czyli Wojskowy Rejon Przeładunkowy))
  • WLs150 7616  + (Biało-czerwone czołownice, poprzednio imię "Małgosia". Czołownice z szerokimi belkami sprzęgowymi.)
  • L45H 23125  + (Bordowa)
  • L45H 25236?  + (Bordowa z białym paskiem)
  • L45H 24793  + (Bordowa z szerokim białym pasem u podstawy pudła)
  • L45H 24327  + (Bordowa z żółtym pasem)
  • Ls60 5944  + (Brak oznaczenia na budce, przebudowana na zasilanie elektryczne, kablowe.)
  • L45H 20567  + (Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372)
  • A20D-P 25193  + (Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. Według zdjęć sprzed kilku - kilkunastu lat, był w najlepszym stanie z krośniewickich wraków MBxd2. Stan aktualny nieznany.)
  • A20D-P 25119  + (Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione.)
  • A20D-P 25195  + (Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione.)
  • A20D-P 25118  + (Brak wielu części - wyjęte lub ukradzione.)
  • L45H 24851  + (Błedny nr fabr. 20853)
  • WLs50 2084  + (Błędna albo data budowy, albo numer fabryczny. Powinien być rok produkcji 1970.)
  • L45H 21273  + (Błędnie oznaczona jako Lxd2-283)
  • L45H 20729  + (Błędnie oznaczona jako Lxd2-297)
  • A20D-P ?(228)  + (Błędnie oznaczony jako 226. Charakterystyczne barwy po SKPL.)
  • L45H 24077  + (Cała czarna, bez pasków)
  • WLs50 1954  + (Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa)
  • WLs40 286  + (Cegielnia "Fordon" nr zakładowy 3, w 1999 r. pomalowana na kolor szary, miała numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 164-730)
  • WLs40 137  + (Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 1, w 1999r. pomalowana na żółto-czerwono, numery naniesione farbą na obudowie kabiny 8670(?-lub6)5)
  • WLs40 773  + (Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 2, w 1999 r. pomalowana na czerwono-żółto, numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 171-730, silnik z 1972 roku "Made in Poland" (dane z silnika))
  • WLs50 1925  + (Cegielnia "Ostrów" k. Piotrkowa Trybunalskiego)
  • WLs50 1930  + (Cegielnie Obra i Rostarzewo posiadały jedną, wspólną kolej wąskotorową.)
  • A20D-P ?(225)  + (Charakterystyczne biało-niebieskie barwy.)
  • A20D-P ?(222)  + (Charakterystyczne biało-zielone malowanie.)
  • A20D-P ?(220)  + (Charakterystyczne żółto-czerwone barwy.)
  • Gospodarczy ?(GKP 2)  + (Charakterystycznie wystający silnik z własną osią.)
  • L35H 20541  + (Czarna)
  • WLs150 7639  + (Czerwone czołownice. Poprzednio imię "Jaś" i czołownice w żółto-białe pasy. Czołownica od strony przedziału silnikowego z wystającym dodatkowym balastem w dolnej części.)
  • Pw53 3996  + (Część wystawy interaktywnej w stacyjnej wagonowni.)
  • WLs40 885  + (Dane na temat stanu i stacjonowania wg. stanu na dzień 8 marca 2016)
  • WLs40 1159  + (Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy WLs40-1697.)
  • WLs180 36  + (Data ponownego przybycia do Rud przypuszczalna)
  • WLs40 NN  + (Data złomowania orientacyjna)
  • L45H 21269  + (Dnia 28.08 2014 r. lokomotywie zmieniono malowanie z "klasycznych" barw (czerwony z pomarańczowymi pasami) na czarne z z czerwonymi pasami)
  • WLs40 437  + (Do ok. 2007 r. pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i czerwonym paskiem, od ok. 2007 r. na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem)