Wyszukiwanie po atrybucie

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Wyszukiwanie po atrybucie

Lista wszystkich stron, które posiadają właściwość „Lw uwagi” o wartości „Charakterystyczne żółto-czerwone barwy.”. Ponieważ znaleziono tylko kilka wyników, pokazano również wyniki podobne.

Poniżej znajduje się lista 26 wyników, rozpoczynając od wyniku numer 1.

Zobacz (poprzednie 50 | następne 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

Lista wyników

  • WLs150 7616  + (Biało-czerwone czołownice, poprzednio imię "Małgosia". Czołownice z szerokimi belkami sprzęgowymi.)
  • L45H 23125  + (Bordowa)
  • L45H 25236?  + (Bordowa z białym paskiem)
  • L45H 24793  + (Bordowa z szerokim białym pasem u podstawy pudła)
  • L45H 24327  + (Bordowa z żółtym pasem)
  • Ls60 5944  + (Brak oznaczenia na budce, przebudowana na zasilanie elektryczne, kablowe.)
  • L45H 20567  + (Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372)
  • A20D-P 25193  + (Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. Według zdjęć sprzed kilku - kilkunastu lat, był w najlepszym stanie z krośniewickich wraków MBxd2. Stan aktualny nieznany.)
  • A20D-P 25119  + (Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione.)
  • A20D-P 25195  + (Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione.)
  • A20D-P 25118  + (Brak wielu części - wyjęte lub ukradzione.)
  • L45H 24851  + (Błedny nr fabr. 20853)
  • WLs50 2084  + (Błędna albo data budowy, albo numer fabryczny. Powinien być rok produkcji 1970.)
  • L45H 21273  + (Błędnie oznaczona jako Lxd2-283)
  • L45H 20729  + (Błędnie oznaczona jako Lxd2-297)
  • A20D-P ?(228)  + (Błędnie oznaczony jako 226. Charakterystyczne barwy po SKPL.)
  • L45H 24077  + (Cała czarna, bez pasków)
  • WLs50 1954  + (Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa)
  • WLs40 286  + (Cegielnia "Fordon" nr zakładowy 3, w 1999 r. pomalowana na kolor szary, miała numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 164-730)
  • WLs40 137  + (Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 1, w 1999r. pomalowana na żółto-czerwono, numery naniesione farbą na obudowie kabiny 8670(?-lub6)5)
  • WLs40 773  + (Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 2, w 1999 r. pomalowana na czerwono-żółto, numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 171-730, silnik z 1972 roku "Made in Poland" (dane z silnika))
  • WLs50 1925  + (Cegielnia "Ostrów" k. Piotrkowa Trybunalskiego)
  • WLs50 1930  + (Cegielnie Obra i Rostarzewo posiadały jedną, wspólną kolej wąskotorową.)
  • A20D-P ?(225)  + (Charakterystyczne biało-niebieskie barwy.)
  • A20D-P ?(222)  + (Charakterystyczne biało-zielone malowanie.)
  • Gospodarczy ?(GKP 2)  + (Charakterystycznie wystający silnik z własną osią.)
  • L35H 20541  + (Czarna)
  • WLs150 7639  + (Czerwone czołownice. Poprzednio imię "Jaś" i czołownice w żółto-białe pasy. Czołownica od strony przedziału silnikowego z wystającym dodatkowym balastem w dolnej części.)
  • Pw53 3996  + (Część wystawy interaktywnej w stacyjnej wagonowni.)
  • WLs40 885  + (Dane na temat stanu i stacjonowania wg. stanu na dzień 8 marca 2016)
  • WLs40 1159  + (Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy WLs40-1697.)
  • WLs180 36  + (Data ponownego przybycia do Rud przypuszczalna)
  • WLs40 NN  + (Data złomowania orientacyjna)
  • L45H 21269  + (Dnia 28.08 2014 r. lokomotywie zmieniono malowanie z "klasycznych" barw (czerwony z pomarańczowymi pasami) na czarne z z czerwonymi pasami)
  • WLs40 437  + (Do ok. 2007 r. pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i czerwonym paskiem, od ok. 2007 r. na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem)
  • Wmc nieznany  + (Drezyna ma podmieniona numer z Wmc 038 stoi w Krasnym)
  • Ls150 6174  + (EVN: 98 51 8710 042-7 Malowanie żółte.)
  • Ls300 4700  + (Egzemplarz prototypowy, różniący się wygładem i zastosowaniami techniczmymi od późniejszych wersji. Pierwotnie lokomotywa posiadała silnik Wola V Roka - 300.)
  • Ls75 3886  + (Egzemplarz prototypowy.)
  • Ls300 6627  + (Egzemplarz wysłany na eksport do Chin.)
  • WLs50 277  + (Ex WLs40)
  • WLs40 901  + (Ex zakłady "Solvay")
  • 409Da 570  + (Granatowo-czarne malowanie.)
  • 2WLs50 2173  + (Hamulec powietrzny)
  • LDH45 24195  + (Huta Kościuszko nr 11 Lokomotywa po remoncie w Rumunii przybyła z tabliczką LDH45-011)
  • LDH45 24196  + (Huta Kościuszko nr 12)
  • LDH45 24748  + (Huta Kościuszko nr 13)
  • LDH70 24895  + (Huta Kościuszko nr 14)
  • LDH70 24557  + (Huta Stalowa Wola nr 9)
  • LDH45 25141  + (Huta Szczecin nr 11?)