Wyszukiwanie po atrybucie

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Wyszukiwanie po atrybucie

Lista wszystkich stron, które posiadają właściwość „Lw uwagi” o wartości „Podawana data produkcji 1982 jest błędna,”. Ponieważ znaleziono tylko kilka wyników, pokazano również wyniki podobne.

Poniżej znajduje się lista 26 wyników, rozpoczynając od wyniku numer 1.

Zobacz (poprzednie 50 | następne 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

Lista wyników

  • WLs180 31  + (Numer zakładowy 9)
  • WLs50 1429  + (Numer zakładowy 9 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
  • WLs40 636  + (Numer zakładowy 9.)
  • 2WLs50 1827  + (Numer zakładowy CK2)
  • L45H 21888  + (Obecnie bordowa z dwoma kremowymi paskami na dole pudła)
  • L45H 20921  + (Ocalona tabliczka fabryczna jest z zbiorach Stacji Muzeum w Sochaczewie)
  • ZNTK Opole 1953 386  + (Od 1970 roku pozbawiony napędu.)
  • L30H 23385  + (Od 2017 imię "Rubinek")
  • Las49 4255  + (Odiskiernik siatkowy na kominie, duże przemysłowe bufory)
  • 2WLs40 1189  + (Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika.)
  • EL12 7184  + (Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest fikcyjne, oznaczenie zakładowe w ZGH "Orzeł Biały" wyglądało odmiennie. Dokładna nazwa producenta to "VEB Lokomotivbau-Elektrotechnische Werke "Hans Beimler" Hennigsdorf ". Lokomotywa pracowała w Hucie im. Ludwika Waryńskiego w Piekarach Śląskich, która była częścią kombinatu Zakładów Górniczo Hutniczych "Orzeł Biały". W literaturze spotyka się także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12. także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12.)
  • L45H 23367  + (Oznaczenie niepewne)
  • WLs75 30  + (Oznaczenie niepewne)
  • Ls40 4557  + (Oznaczenie wojskowe WP 01-400-17)
  • 409Da 439  + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-93)
  • 409Da 517  + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-97)
  • WLs40 1392  + (Oznaczenie zakładowe "Ls1")
  • WLp50 001  + (Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu)
  • Ls750H 6536  + (Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm)
  • 401Da b/d  + (Po naprawie w ZENLS zyskała ponownie zielone malowanie. Wcześniej przez pewien czas jeździła w niebieskich barwach. Posiada górny reflektor.)
  • L45H 22187  + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
  • L45H 22186  + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
  • L45H 21577  + (Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku)
  • L45H 20859  + (Początkowo czerwona, obecnie czarna.)
  • GLs30 Nieznany 2  + (Pod koniec lat 90. istniały niektóre elementy.)
  • 409Da 483  + (Podawana data produkcji 1982 jest błędna,)
  • 409Da 005  + (Podawany rok produkcji 1969 jest prawdopodobnie błędny.)
  • 409Da 138  + (Podawany rok produkcji 1971 jest prawdopodobnie błędny. Lokomotywa została wystawiona na sprzedaż: https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-lokomotywe-409da-sprawna-serwisowana-CID5-IDp7HKL.html#bd25c67faa)
  • WLs50 2068  + (Podczas eksploatacji w cegielni lokomotywa posiadała koguta, zielone nadwozie i żółte czoło.)
  • WLs40 1418  + (Podczas służby w cegielni nosiła żółtą malaturę.)
  • WM5 238  + (Pojazd posiada kabinę przebudowaną systemem gospodarczym)
  • Wmc nieznany  + (Pojazd z cofnięta kabiną i wydłużonym przedziałem silnikowym)
  • Wmc nieznany  + (Pojazd z krótką kabiną, do początku lat 2000 wrak z uciętą ramą i dachem stał na torach w Krośniewicach)
  • WLs40 291  + (Pomalowana na kolor ciemnozielony z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem)
  • L45H 21275  + (Pomalowana na zielono z białym pasem)
  • WM5 nieznany  + (Pomnik przed biurowcem PLK)
  • Ls40 5293  + (Pomnik we Wrocławiu przy ul. Paczkowskiej)
  • L45H 22166  + (Poprzednio niebieska, obecnie czarna z niebieskim pasem.)
  • 409Da 049  + (Posiada sprzęg automatyczny i niebieskie malowanie.)
  • 409Da 07  + (Posiada sprzęgi automatyczne i niebieskie malowanie.)
  • GLs30 ??  + (Pozostała tylko górna część kabiny u byłego maszynisty z cegielni)
  • WLs50 1378  + (Pozostała tylko kabina w dawnej lokomotywowni k. stacji Tuplice)
  • 409Da 402  + (Prawdopodobnie błędny numer.)
  • WLs150 7077  + (Prawdopodobnie nr zakładowy 1)
  • WLs150 6839  + (Prawdopodobnie numer zakładowy 12)
  • 802S 01  + (Prototyp)
  • 1Aw/M 1  + (Prototyp)
  • A20D-P 24979  + (Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
  • A20D-P 24962  + (Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
  • 401D 001  + (Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D.)
  • A20D-P 25071  + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)