Wyszukiwanie po atrybucie

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Wyszukiwanie po atrybucie

Lista wszystkich stron, które posiadają właściwość „Lw uwagi” o wartości „Przekuta na 750mm.”. Ponieważ znaleziono tylko kilka wyników, pokazano również wyniki podobne.

Poniżej znajduje się lista 26 wyników, rozpoczynając od wyniku numer 1.

Zobacz (poprzednie 50 | następne 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

Lista wyników

  • L45H 21275  + (Pomalowana na zielono z białym pasem)
  • WM5 nieznany  + (Pomnik przed biurowcem PLK)
  • WLs40 463  + (Pomnik w ZNTK Nowy Sącz)
  • Ls40 5293  + (Pomnik we Wrocławiu przy ul. Paczkowskiej)
  • L45H 22166  + (Poprzednio niebieska, obecnie czarna z niebieskim pasem.)
  • 409Da 049  + (Posiada sprzęg automatyczny i niebieskie malowanie.)
  • 409Da 07  + (Posiada sprzęgi automatyczne i niebieskie malowanie.)
  • GLs30 ??  + (Pozostała tylko górna część kabiny u byłego maszynisty z cegielni)
  • WLs50 1378  + (Pozostała tylko kabina w dawnej lokomotywowni k. stacji Tuplice)
  • 409Da 402  + (Prawdopodobnie błędny numer.)
  • WLs40 1053  + (Prawdopodobnie lokomotywa 1053 nie istniała w Płocicznie - błędnie odczytany numer 1658)
  • WLs150 7077  + (Prawdopodobnie nr zakładowy 1)
  • WLs150 6839  + (Prawdopodobnie numer zakładowy 12)
  • 802S 01  + (Prototyp)
  • 1Aw/M 1  + (Prototyp)
  • A20D-P 24979  + (Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
  • A20D-P 24962  + (Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
  • 401D 001  + (Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D.)
  • A20D-P 25071  + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
  • A20D-P ?(223)  + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
  • WWM5 nieznany  + (Przebudowa w 1972 na Dkc 101)
  • L45H 20849  + (Przebudowana na rotacyjne urządzenie do oczyszczania toru w roku 1987 z lokomotywy Lxd2-357)
  • W1E 372  + (Przebudowany na salonkę, a następnie na wagon mieszkalny.)
  • 409Da 369  + (Przegląd w P.P.H.U. Tabor Jaroszowiec Olkuski (04.02.2023), do czasu tej naprawy posiada błędne tabliczki z logiem zakładów Mystal. Po naprawie tabliczki zmieniono na właściwe Zastal.)
  • L45H 20858  + (Przekazana do cukrowni Targu Mures)
  • A20D-P 25072  + (Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku.)
  • A20D-P 25073  + (Przeszedł przebudowę na przełomie lat 2013/2014.)
  • WLs40 649  + (Przeznaczona na częsci)
  • WLs50 2255  + (Przybycie 20.08.1973r. Złomowanie 23.09.1983r.)
  • Ls150 109  + (Przybycie z "Zastalu" 05.11.1969)
  • WLs50 1235  + (Pudło na złomie)
  • Björke b/d  + (Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się w wagonie i powietrznie dla pługu czołowego.)
  • WLs50 2111  + (Ruch "Michał")
  • WLs40 1121  + (Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie)
  • L45H 24071  + (Silnik przełożony ze skasowanej Lxd2-356. Niebieska (od 04.2007))
  • WLs40 425  + (Silnik spalinowy remontowany w 2010r. Wystawiona na sprzedaż w 2011 w związku likwidacją zakładu. Sprawna w sierpniu 2011.)
  • A20D-P ?(227)  + (Sprowadzony z Opalenicy na części. Dawca wózków dla MBxd2-304.)
  • L30H 23380  + (Sprzedana do Francji)
  • 409Da 380  + (Stan na 3.07.2014r.)
  • WLs50 1709  + (Stylizowana na parowóz)
  • Tw9 8  + (Tw9-8 (T40, Schwartzkopf))
  • Ls150 Nieznany  + (Typ 2Ls150, prędkość maksymalna: 45 km/h.)
  • WLs40 NN  + (Ustawiona jako pomnik na terenie firmy w Nowej Wsi Lęborskiej)
  • Ls60 336  + (Uszkodzony silnik)
  • WLs40 923  + (W 1997 roku wrak)
  • L45H 20867  + (W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modeW 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modernizacji w TecSol GmbH w Austrii. Zmieniono rozstaw z 760 mm na 1000 mm; wymieniono silnik na Caterpillar C18 490kW; wydłużono i poszerzono ostoję; zbudowano pomosty na czołach; wymieniono całą instalację elektryczną oraz wyposażono lokomotywę w sterowanie radiowe; zabudowano elektromagnetyczne hamulce szynowe. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.e. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.)
  • L45H 24837  + (W 2019 roku wymieniono silnik Maybach na silnik Wola Henschel bez turbodoładowania)
  • WLs150 7618  + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy 2)
  • WLs75 68  + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy CBK-3)
  • WLs150 7083  + (W Cukrowni Brześć Kujawski numer zakładowy 1)