Wyszukiwanie po atrybucie
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
Lista wyników
- L45H 21275 + (Pomalowana na zielono z białym pasem)
- WM5 nieznany + (Pomnik przed biurowcem PLK)
- WLs40 463 + (Pomnik w ZNTK Nowy Sącz)
- Ls40 5293 + (Pomnik we Wrocławiu przy ul. Paczkowskiej)
- L45H 22166 + (Poprzednio niebieska, obecnie czarna z niebieskim pasem.)
- 409Da 049 + (Posiada sprzęg automatyczny i niebieskie malowanie.)
- 409Da 07 + (Posiada sprzęgi automatyczne i niebieskie malowanie.)
- GLs30 ?? + (Pozostała tylko górna część kabiny u byłego maszynisty z cegielni)
- WLs50 1378 + (Pozostała tylko kabina w dawnej lokomotywowni k. stacji Tuplice)
- 409Da 402 + (Prawdopodobnie błędny numer.)
- WLs40 1053 + (Prawdopodobnie lokomotywa 1053 nie istniała w Płocicznie - błędnie odczytany numer 1658)
- WLs150 7077 + (Prawdopodobnie nr zakładowy 1)
- WLs150 6839 + (Prawdopodobnie numer zakładowy 12)
- 802S 01 + (Prototyp)
- 1Aw/M 1 + (Prototyp)
- A20D-P 24979 + (Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
- A20D-P 24962 + (Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
- 401D 001 + (Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D.)
- A20D-P 25071 + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
- A20D-P ?(223) + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
- WWM5 nieznany + (Przebudowa w 1972 na Dkc 101)
- L45H 20849 + (Przebudowana na rotacyjne urządzenie do oczyszczania toru w roku 1987 z lokomotywy Lxd2-357)
- W1E 372 + (Przebudowany na salonkę, a następnie na wagon mieszkalny.)
- 409Da 369 + (Przegląd w P.P.H.U. Tabor Jaroszowiec Olkuski (04.02.2023), do czasu tej naprawy posiada błędne tabliczki z logiem zakładów Mystal. Po naprawie tabliczki zmieniono na właściwe Zastal.)
- L45H 20858 + (Przekazana do cukrowni Targu Mures)
- 2WLs50 1772 + (Przekuta na 750mm.)
- A20D-P 25072 + (Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku.)
- A20D-P 25073 + (Przeszedł przebudowę na przełomie lat 2013/2014.)
- WLs40 649 + (Przeznaczona na częsci)
- WLs50 2255 + (Przybycie 20.08.1973r. Złomowanie 23.09.1983r.)
- Ls150 109 + (Przybycie z "Zastalu" 05.11.1969)
- WLs50 1235 + (Pudło na złomie)
- Björke b/d + (Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się w wagonie i powietrznie dla pługu czołowego.)
- WLs50 2111 + (Ruch "Michał")
- WLs40 1121 + (Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie)
- L45H 24071 + (Silnik przełożony ze skasowanej Lxd2-356. Niebieska (od 04.2007))
- WLs40 425 + (Silnik spalinowy remontowany w 2010r. Wystawiona na sprzedaż w 2011 w związku likwidacją zakładu. Sprawna w sierpniu 2011.)
- A20D-P ?(227) + (Sprowadzony z Opalenicy na części. Dawca wózków dla MBxd2-304.)
- L30H 23380 + (Sprzedana do Francji)
- 409Da 380 + (Stan na 3.07.2014r.)
- WLs50 1709 + (Stylizowana na parowóz)
- Tw9 8 + (Tw9-8 (T40, Schwartzkopf))
- Ls150 Nieznany + (Typ 2Ls150, prędkość maksymalna: 45 km/h.)
- WLs40 NN + (Ustawiona jako pomnik na terenie firmy w Nowej Wsi Lęborskiej)
- Ls60 336 + (Uszkodzony silnik)
- WLs40 923 + (W 1997 roku wrak)
- L45H 20867 + (W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej mode … W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modernizacji w TecSol GmbH w Austrii. Zmieniono rozstaw z 760 mm na 1000 mm; wymieniono silnik na Caterpillar C18 490kW; wydłużono i poszerzono ostoję; zbudowano pomosty na czołach; wymieniono całą instalację elektryczną oraz wyposażono lokomotywę w sterowanie radiowe; zabudowano elektromagnetyczne hamulce szynowe. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.e. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.)
- L45H 24837 + (W 2019 roku wymieniono silnik Maybach na silnik Wola Henschel bez turbodoładowania)
- WLs150 7618 + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy 2)
- WLs75 68 + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy CBK-3)
- WLs150 7083 + (W Cukrowni Brześć Kujawski numer zakładowy 1)