Wyszukiwanie po atrybucie
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
Lista wyników
- Wmc nieznany + (Drezyna ma podmieniona numer z Wmc 038 stoi w Krasnym)
- Ls150 6174 + (EVN: 98 51 8710 042-7 Malowanie żółte.)
- Ls300 4700 + (Egzemplarz prototypowy, różniący się wygładem i zastosowaniami techniczmymi od późniejszych wersji. Pierwotnie lokomotywa posiadała silnik Wola V Roka - 300.)
- Ls75 3886 + (Egzemplarz prototypowy.)
- Ls300 6627 + (Egzemplarz wysłany na eksport do Chin.)
- WLs50 277 + (Ex WLs40)
- WLs40 901 + (Ex zakłady "Solvay")
- 409Da 570 + (Granatowo-czarne malowanie.)
- 2WLs50 2173 + (Hamulec powietrzny)
- LDH45 24195 + (Huta Kościuszko nr 11 Lokomotywa po remoncie w Rumunii przybyła z tabliczką LDH45-011)
- LDH45 24196 + (Huta Kościuszko nr 12)
- LDH45 24748 + (Huta Kościuszko nr 13)
- LDH70 24895 + (Huta Kościuszko nr 14)
- LDH70 24557 + (Huta Stalowa Wola nr 9)
- LDH45 25141 + (Huta Szczecin nr 11?)
- LDH45 24191 + (Huta Szczecin nr 7)
- LDH45 24192 + (Huta Szczecin nr 8)
- WLs50M3 033 + (Informacja o stanie lokomotywy wg. stanu z roku 2013, w 2013r. została wystawiona na sprzedaż)
- L45H 24848 + (Informacje o zlomowaniu i zdjęcia ze strony Facebook Mławska kolej Wąskotorowa.)
- WLs50 1887 + (Inne źródło podaje Kopalnia Węgla Kamiennego "Gliwice")
- WLs50 2296 + (Istniała jako reklama w Międzyrzeczu)
- WLs50 1955 + (Istniała w 2003 r.)
- 409Da 340 + (Jasnoniebieskie z czerwonymi pasami)
- WLs40 1986 + (Jedynym źródłem wspominającym tę lokomotyw … Jedynym źródłem wspominającym tę lokomotywę jest artykuł o kolejach parkowych opublikowany w "Świecie Kolei" nr 8/2000. Wg. artykułu znajdowała się na terenie kolei w momencie jego pisania, czyli w roku 2000. Rok produkcji 1965 nie pasuje do numeru z zakresu nadawanego w 1968.uje do numeru z zakresu nadawanego w 1968.)
- Px48 3916 (fab. 2022) + (Jest to parowóz z tzw. pierwszego wykonania)
- 2WLs50 1814 + (Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75)
- L30H 24060 + (Kolor bordowy z kremowym pasem)
- L45H 20718 + (Kolor bordowy z żółtym paskiem.)
- L30H 24065 + (Kolor brązowy)
- GLs30 14128 + (Kolor brązowy.)
- WLs50 1545 + (Kolor ciemnozielony)
- GLs30 ? + (Kolor czarny z żółtym podwoziem.)
- L30H 23386 + (Kolor czerwony)
- L30H 23390 + (Kolor czerwony)
- L30H 23393 + (Kolor czerwony)
- L30H 23395 + (Kolor czerwony)
- L30H 23416 + (Kolor czerwony)
- L30H 23432 + (Kolor czerwony)
- L30H 23433 + (Kolor czerwony)
- L30H 24047 + (Kolor czerwony)
- L30H 24052 + (Kolor czerwony)
- L30H 24053 + (Kolor czerwony)
- L30H 24055 + (Kolor czerwony)
- L30H 24063 + (Kolor czerwony)
- L30H 24377 + (Kolor czerwony)
- L30H 24597 + (Kolor czerwony)
- L30H 24598 + (Kolor czerwony)
- WLs50 1981 + (Kolor czerwony)
- L30H 23392 + (Kolor czerwony (wąski biały pas, poziomy na ścianie przedniej, czołownice czerwono-białe, przynajmniej od 2014 czarno-białe))
- GLs30 19220 + (Kolor czerwony(?), czynna w 2002 roku)
- WLs50 2334 + (Kolor czerwony, numer zakładowy 8 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1.)