Edytujesz Archiwum:Służbowy rozkład jazdy Kwidzyńskiej Kolei Dojazdowej (1985)
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 10: | Linia 10: | ||
[[Plik:1985-V-3-Kwidzyn-00.jpg|thumb|right|200px|okładka]] | [[Plik:1985-V-3-Kwidzyn-00.jpg|thumb|right|200px|okładka]] | ||
− | |||
'''Służbowy rozkład jazdy pociągów Kwidzyńskiej Kolei Dojazdowej Zeszyt V/3 ważny od 1985 r. czerwca 02''' wydany został nakładem Północnej DOKP w Gdańsku. Drukiem zajęła się Drukarnia Kolejowa w Poznaniu, a nakład wyniósł 100 egzemplarzy. Poza rozkładem jazdy pociągów pasażerskich i towarowych, zeszyt zawiera również inne informacje istotne z punktu prowadzenia ruchu. | '''Służbowy rozkład jazdy pociągów Kwidzyńskiej Kolei Dojazdowej Zeszyt V/3 ważny od 1985 r. czerwca 02''' wydany został nakładem Północnej DOKP w Gdańsku. Drukiem zajęła się Drukarnia Kolejowa w Poznaniu, a nakład wyniósł 100 egzemplarzy. Poza rozkładem jazdy pociągów pasażerskich i towarowych, zeszyt zawiera również inne informacje istotne z punktu prowadzenia ruchu. | ||
Linia 20: | Linia 19: | ||
[[Plik:Kwidzyn-1985-wykresy.jpg|800px]] | [[Plik:Kwidzyn-1985-wykresy.jpg|800px]] | ||
− | Opis, materiały dodatkowe oraz załączone skany oryginału z własnej kolekcji wykonał [[Użytkownik:Mariusz Herchold|Mariusz Herchold]] | + | Opis, materiały dodatkowe oraz załączone skany oryginału z własnej kolekcji wykonał [[Użytkownik:Mariusz Herchold|Mariusz Herchold]]. |
− | |||
== Tablice == | == Tablice == | ||
Linia 47: | Linia 45: | ||
Na całej Kwidzyńskiej Kolei Dojazdowej obowiązywała droga hamowania 400 m, a dane techniczno-ruchowe podane zostały dla prędkości do 45 km/h, przy czym pociągi ujęte w rozkładzie miały przewidzianą prędkość maksymalną 35 km/h. | Na całej Kwidzyńskiej Kolei Dojazdowej obowiązywała droga hamowania 400 m, a dane techniczno-ruchowe podane zostały dla prędkości do 45 km/h, przy czym pociągi ujęte w rozkładzie miały przewidzianą prędkość maksymalną 35 km/h. | ||
− | < | + | <gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left"> |
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-01.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-01.jpg | ||
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-02.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-02.jpg | ||
Linia 55: | Linia 53: | ||
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-06.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-06.jpg | ||
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-07.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-07.jpg | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Linia Mareza - Rusinowo Wąsk. == | == Linia Mareza - Rusinowo Wąsk. == | ||
Linia 63: | Linia 61: | ||
W rozkładzie ujęto również 3 pary pociągów towarowych, a każdy z nich opatrzono dopiskiem: "kursuje w miarę potrzeby". Pociągi te, zależnie od kierunku i pory, obsługiwały tylko wybrane ładownie. Pociągom towarowym na linii Mareza - Rusinowo Wąsk. przydzielono numery z zakresu od 571 do 576. | W rozkładzie ujęto również 3 pary pociągów towarowych, a każdy z nich opatrzono dopiskiem: "kursuje w miarę potrzeby". Pociągi te, zależnie od kierunku i pory, obsługiwały tylko wybrane ładownie. Pociągom towarowym na linii Mareza - Rusinowo Wąsk. przydzielono numery z zakresu od 571 do 576. | ||
− | < | + | <gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left"> |
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-08.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-08.jpg | ||
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-09.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-09.jpg | ||
Linia 69: | Linia 67: | ||
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-11.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-11.jpg | ||
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-12.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-12.jpg | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Linia Mareza - Gurcz == | == Linia Mareza - Gurcz == | ||
Linia 77: | Linia 75: | ||
W rozkładzie ujęto również 2 pary pociągów towarowych, a każdy z nich opatrzono dopiskiem: "kursuje w miarę potrzeby". Pociągi te, zależnie od kierunku i pory, obsługiwały tylko wybrane ładownie. Pociągom towarowym na linii Mareza - Gurcz przydzielono numery z zakresu od 590 do 593. | W rozkładzie ujęto również 2 pary pociągów towarowych, a każdy z nich opatrzono dopiskiem: "kursuje w miarę potrzeby". Pociągi te, zależnie od kierunku i pory, obsługiwały tylko wybrane ładownie. Pociągom towarowym na linii Mareza - Gurcz przydzielono numery z zakresu od 590 do 593. | ||
− | < | + | <gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left"> |
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-13.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-13.jpg | ||
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-14.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-14.jpg | ||
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-15.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-15.jpg | ||
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-16.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-16.jpg | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Linia Mareza - Kwidzyn Wąsk. == | == Linia Mareza - Kwidzyn Wąsk. == | ||
Linia 88: | Linia 86: | ||
Na linii tej nie odbywał się ruch pasażerski, przewidziano za to do kursowania 5 par pociągów towarowych, a każdy z nich, podobnie jak na pozostałych liniach, opatrzono dopiskiem: "kursuje w miarę potrzeby". Pociągom towarowym na linii Mareza - Kwidzyn Wąsk. przydzielono numery z zakresu od 577 do 586. | Na linii tej nie odbywał się ruch pasażerski, przewidziano za to do kursowania 5 par pociągów towarowych, a każdy z nich, podobnie jak na pozostałych liniach, opatrzono dopiskiem: "kursuje w miarę potrzeby". Pociągom towarowym na linii Mareza - Kwidzyn Wąsk. przydzielono numery z zakresu od 577 do 586. | ||
− | < | + | <gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left"> |
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-17.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-17.jpg | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Załączniki == | == Załączniki == | ||
Linia 106: | Linia 104: | ||
W tej części prezentowanego rozkładu jazdy można się dowiedzieć, że przewidziano pracę wyłącznie taboru spalinowego. Pociągi pasażerskie zestawiane były z wagonu silnikowego serii [[MBd1]] i 1 wagonu serii [[1Aw]] lub [[3Aw]], przy czym dopuszczano możliwość włączenia większej liczby wagonów, w zależności od frekwencji podróżnych (decyzję o włączeniu podejmował zawiadowca). W ruchu znajdowały się 2 wagony silnikowe w dni robocze i 1 jeden wagon w dni wolne. Do prowadzenia pociągów towarowych przewidziano 1 obieg lokomotywy serii [[Lyd1]]. | W tej części prezentowanego rozkładu jazdy można się dowiedzieć, że przewidziano pracę wyłącznie taboru spalinowego. Pociągi pasażerskie zestawiane były z wagonu silnikowego serii [[MBd1]] i 1 wagonu serii [[1Aw]] lub [[3Aw]], przy czym dopuszczano możliwość włączenia większej liczby wagonów, w zależności od frekwencji podróżnych (decyzję o włączeniu podejmował zawiadowca). W ruchu znajdowały się 2 wagony silnikowe w dni robocze i 1 jeden wagon w dni wolne. Do prowadzenia pociągów towarowych przewidziano 1 obieg lokomotywy serii [[Lyd1]]. | ||
− | < | + | <gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left"> |
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-18.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-18.jpg | ||
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-19.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-19.jpg | ||
Linia 112: | Linia 110: | ||
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-21.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-21.jpg | ||
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-22.jpg | Plik:1985-V-3-Kwidzyn-22.jpg | ||
− | </ | + | </gallery> |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
{{Przypisy}} | {{Przypisy}} |