Edytujesz Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
Pierwszy rocznik [[Archiwum:Technika Parowozowa (czasopismo)|Techniki Parowozowej]] wydawanej jako dodatek do czasopisma "Maszynista" - organu Związku Zawodowego Maszynistów. | Pierwszy rocznik [[Archiwum:Technika Parowozowa (czasopismo)|Techniki Parowozowej]] wydawanej jako dodatek do czasopisma "Maszynista" - organu Związku Zawodowego Maszynistów. | ||
Linia 14: | Linia 7: | ||
== Numer 1 == | == Numer 1 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_01_001.jpg|Strona 1 | Plik:TechnikaParow_1927_01_001.jpg|Strona 1 | ||
Plik:TechnikaParow_1927_01_002.jpg|Strona 2 | Plik:TechnikaParow_1927_01_002.jpg|Strona 2 | ||
Linia 26: | Linia 16: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_01_007.jpg|Strona 7 | Plik:TechnikaParow_1927_01_007.jpg|Strona 7 | ||
Plik:TechnikaParow_1927_01_008.jpg|Strona 8 | Plik:TechnikaParow_1927_01_008.jpg|Strona 8 | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 2 == | == Numer 2 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_02_009.jpg|Strona 9 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_02_009.jpg|Strona 9 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_02_010.jpg|Strona 10 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_02_010.jpg|Strona 10 (2) | ||
Linia 42: | Linia 29: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_02_015.jpg|Strona 15 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_02_015.jpg|Strona 15 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_02_016.jpg|Strona 16 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_02_016.jpg|Strona 16 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 3 == | == Numer 3 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_03_017.jpg|Strona 17 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_03_017.jpg|Strona 17 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_03_018.jpg|Strona 18 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_03_018.jpg|Strona 18 (2) | ||
Linia 58: | Linia 42: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_03_023.jpg|Strona 23 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_03_023.jpg|Strona 23 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_03_024.jpg|Strona 24 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_03_024.jpg|Strona 24 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 4 == | == Numer 4 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_04_025.jpg|Strona 25 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_04_025.jpg|Strona 25 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_04_026.jpg|Strona 26 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_04_026.jpg|Strona 26 (2) | ||
Linia 74: | Linia 55: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_04_031.jpg|Strona 31 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_04_031.jpg|Strona 31 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_04_032.jpg|Strona 32 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_04_032.jpg|Strona 32 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 5 == | == Numer 5 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_05_033.jpg|Strona 33 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_05_033.jpg|Strona 33 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_05_034.jpg|Strona 34 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_05_034.jpg|Strona 34 (2) | ||
Linia 90: | Linia 68: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_05_039.jpg|Strona 39 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_05_039.jpg|Strona 39 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_05_040.jpg|Strona 40 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_05_040.jpg|Strona 40 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 6 == | == Numer 6 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_06_041.jpg|Strona 41 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_06_041.jpg|Strona 41 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_06_042.jpg|Strona 42 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_06_042.jpg|Strona 42 (2) | ||
Linia 110: | Linia 85: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_06_051.jpg|Strona 51 (11) | Plik:TechnikaParow_1927_06_051.jpg|Strona 51 (11) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_06_052.jpg|Strona 52 (12) | Plik:TechnikaParow_1927_06_052.jpg|Strona 52 (12) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 7 == | == Numer 7 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_07_053.jpg|Strona 53 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_07_053.jpg|Strona 53 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_07_054.jpg|Strona 54 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_07_054.jpg|Strona 54 (2) | ||
Linia 126: | Linia 98: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_07_059.jpg|Strona 59 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_07_059.jpg|Strona 59 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_07_060.jpg|Strona 60 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_07_060.jpg|Strona 60 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 8 == | == Numer 8 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_08_061.jpg|Strona 61 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_08_061.jpg|Strona 61 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_08_062.jpg|Strona 62 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_08_062.jpg|Strona 62 (2) | ||
Linia 142: | Linia 111: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_08_067.jpg|Strona 67 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_08_067.jpg|Strona 67 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_08_068.jpg|Strona 68 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_08_068.jpg|Strona 68 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 9 == | == Numer 9 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_09_069.jpg|Strona 69 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_09_069.jpg|Strona 69 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_09_070.jpg|Strona 70 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_09_070.jpg|Strona 70 (2) | ||
Linia 158: | Linia 124: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_09_075.jpg|Strona 75 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_09_075.jpg|Strona 75 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_09_076.jpg|Strona 76 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_09_076.jpg|Strona 76 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 10 == | == Numer 10 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_10_077.jpg|Strona 77 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_10_077.jpg|Strona 77 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_10_078.jpg|Strona 78 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_10_078.jpg|Strona 78 (2) | ||
Linia 174: | Linia 137: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_10_083.jpg|Strona 83 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_10_083.jpg|Strona 83 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_10_084.jpg|Strona 84 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_10_084.jpg|Strona 84 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 11 == | == Numer 11 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_11_085.jpg|Strona 85 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_11_085.jpg|Strona 85 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_11_086.jpg|Strona 86 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_11_086.jpg|Strona 86 (2) | ||
Linia 190: | Linia 150: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_11_091.jpg|Strona 91 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_11_091.jpg|Strona 91 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_11_092.jpg|Strona 92 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_11_092.jpg|Strona 92 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 12 == | == Numer 12 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_12_093.jpg|Strona 93 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_12_093.jpg|Strona 93 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_12_094.jpg|Strona 94 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_12_094.jpg|Strona 94 (2) | ||
Linia 206: | Linia 163: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_12_099.jpg|Strona 99 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_12_099.jpg|Strona 99 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_12_100.jpg|Strona 100 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_12_100.jpg|Strona 100 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Spis rzeczy == | == Spis rzeczy == | ||
Linia 240: | Linia 197: | ||
| 13 || Inż. Wł. Witkowski || Zwrotnice a stan parowozów || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 3|3]] || [[:Plik:TechnikaParow_1927_03_017.jpg|17]] || | | 13 || Inż. Wł. Witkowski || Zwrotnice a stan parowozów || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 3|3]] || [[:Plik:TechnikaParow_1927_03_017.jpg|17]] || | ||
|- | |- | ||
− | | 14 || Inż. Roman Zakrzewski || Powierzchnia ogrzewalna kotła parowozu || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer | + | | 14 || Inż. Roman Zakrzewski || Powierzchnia ogrzewalna kotła parowozu || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 2|2]] || [[:Plik:TechnikaParow_1927_02_019.jpg|19]] || * |
|- | |- | ||
| 15 || A. Chmielewski || O smarach do pary przegrzanej || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 3|3]] || [[:Plik:TechnikaParow_1927_03_024.jpg|24]] || | | 15 || A. Chmielewski || O smarach do pary przegrzanej || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 3|3]] || [[:Plik:TechnikaParow_1927_03_024.jpg|24]] || | ||
Linia 350: | Linia 307: | ||
|} | |} | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_spis_001.jpg|Strona 1 | Plik:TechnikaParow_1927_spis_001.jpg|Strona 1 | ||
Plik:TechnikaParow_1927_spis_002.jpg|Strona 2 | Plik:TechnikaParow_1927_spis_002.jpg|Strona 2 | ||
Plik:TechnikaParow_1927_spis_003.jpg|Strona 3 | Plik:TechnikaParow_1927_spis_003.jpg|Strona 3 | ||
Plik:TechnikaParow_1927_spis_004.jpg|Strona 4 | Plik:TechnikaParow_1927_spis_004.jpg|Strona 4 | ||
− | </ | + | </gallery> |
− | [[Kategoria:Technika Parowozowa | + | [[Kategoria:Archiwum - Technika Parowozowa]] |