Edytujesz Dyskusja Enkol:Portal społeczności/Dział techniczny/Lista lokomotyw

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
Dlaczego proponuję następujący porządek artykułów? A no chociażby ze względu na przede wszystkim podobieństwo konstrukcyjne a też i na podział literaturowy. Wystarczy powołać się na żródła:
 
Dlaczego proponuję następujący porządek artykułów? A no chociażby ze względu na przede wszystkim podobieństwo konstrukcyjne a też i na podział literaturowy. Wystarczy powołać się na żródła:
* [[WLs40]] - [[Stalowe Szlaki]] nr 1/1999 (101) - artykuł o WLs40 i pochodnych jak WLs50, 2WLs40, 2WLs50, 3WLs50 oraz 4WLs50 - wszystkie posiadały wspólna listę fabryczną (ciągła numeracja bez względu na podtyp i szerokość toru)
+
* [[Wls40]] - [[Stalowe Szlaki]] nr 1/1999 (101) - artykuł o Wls40 i pochodnych jak Wls50, 2Wls40, 2Wls50, 3Wls50 oraz 4Wls50 - wszystkie posiadały wspólna listę fabryczną (ciągła numeracja bez względu na podtyp i szerokość toru)
* [[WLs75]] - [[Stalowe Szlaki]] nr 10-12/1996 (82-84) - artykuł o WLs75
+
* [[Wls75]] - [[Stalowe Szlaki]] nr 10-12/1996 (82-84) - artykuł o Wls75
 
* [[V10C]] - [[Stalowe Szlaki]] nr 3-4/2000 (107-108) - artykuł o V10C (i nie tylko)
 
* [[V10C]] - [[Stalowe Szlaki]] nr 3-4/2000 (107-108) - artykuł o V10C (i nie tylko)
 
* [[Wls150]] - [[Stalowe Szlaki]] nr 1/2000 (105) - artykuł o Wls150 i 803D (oznaczanych też jako Wls180)
 
* [[Wls150]] - [[Stalowe Szlaki]] nr 1/2000 (105) - artykuł o Wls150 i 803D (oznaczanych też jako Wls180)
Linia 9: Linia 9:
 
Taki podział powinien pozytywnie wpłynąć na wartość merytoryczną artykułów i za razem pozbyć się rozdrabniania na 2 czy więcej pod artykułów, które w 90% były by wzajemnymi klonami.
 
Taki podział powinien pozytywnie wpłynąć na wartość merytoryczną artykułów i za razem pozbyć się rozdrabniania na 2 czy więcej pod artykułów, które w 90% były by wzajemnymi klonami.
  
Sprawa MW-11 została roziązana artykułem [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)]] <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki|Jacek Fink-Finowicki]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Jacek Fink-Finowicki|dyskusja]]<tt>&#124;</tt>[[Specjalna:Wkład/Jacek Fink-Finowicki|wkład]]<tt>&#124;</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|user={{urlencode:Jacek Fink-Finowicki}}}} rejestr]<tt>&#124;</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&page=Użytkownik:{{urlencode:Jacek Fink-Finowicki}}}} blokady]<tt>&#124;</tt>[[Specjalna:Blokuj/Jacek Fink-Finowicki|zablokuj]]<tt>&#124;</tt>[[Specjalna:Uprawnienia użytkowników/Jacek Fink-Finowicki|uprawnienia]]<tt>&#124;</tt>)</span> 00:07, 26 lut 2013 (CET)
+
Oczywiście osobna spraw to sprawa artykułów o serii lokomotyw czyli:
 +
* [[Ld1]]
 +
* [[Lyd1]]
 +
* [[Lyd2]]
 +
* [[Lxd2]]
 +
 
 +
Gdzie po prostu opisywane jest metodyka oznaczeń wedle Wm-11 --[[Użytkownik:Phinek|Phinek]] 03:07, 23 cze 2011 (CEST)
  
 
== stan a kolorystyka ==
 
== stan a kolorystyka ==

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)