Edytujesz Dyskusja użytkownika:Paweł Niemczuk

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 591: Linia 591:
 
== Ban ==
 
== Ban ==
  
Mogę wiedzieć dlaczego dostałem bana na 6 miesięcy.? Przepraszam za akcje na PDA ale jednak uważam że pół to za długo. Prosiłbym o miesiąc. --[[Użytkownik:Tgbb|Tgbb]] ([[Dyskusja użytkownika:Tgbb|dyskusja]]) 21:25, 18 cze 2022 (UTC)
+
Mogę wiedzieć dlaczego dostałem bana na 6 miesięcy.? Przepraszam za akcje DNU ale jednak uważam że pół to za długo. Prosiłbym o miesiąc. --[[Użytkownik:Tgbb|Tgbb]] ([[Dyskusja użytkownika:Tgbb|dyskusja]]) 21:25, 18 cze 2022 (UTC)
 
 
== Służbowy Rozkład Jazdy Bydgoskiej KD ==
 
 
 
Cześć Pawle! Wysłałem brakujące skany ze SRJP Bydgoskiej KD. Nie wiem dlaczego nie przeszły za pierwszym razem. Teraz jest całość. Pozdrawiam, BieS.
 
 
 
== Dubel ==
 
Witaj. Utworzyłem zdublowany wpis WLs40-1053 z prawidłowym rokiem budowy [[Tabor:Lw-02996]], bo nie zauważyłem [[Tabor:Lw-00007]] pod innym rokiem.<br>Przy okazji, zapomniałem hasła i jakoś nie mogę go zresetować [[użytkownik:Pibwl]]. [[Specjalna:Wkład/91.215.46.65|91.215.46.65]] 18:12, 8 wrz 2022 (UTC)
 
 
 
Na 99% dubel to także [[Tabor:Lw-02422|WLs50-1246]] z Cegielni "Piskorzyna" (poprawiony przeze mnie) i [[Tabor:Lw-00699|WLs50-1246]] z Cegielni "Górna Wrończa". Obie cegielnie są w tej samej okolicy (albo w ogóle to ten sam zakład?). Pokropiński podaje, że lokomotywa trafiła do Cegielni "Piskorzyna", gdzie jest potwierdzona w artykule z 2001. Nie wiem na jakiej podstawie w drugim wpisie ktoś napisał, że od 1962 była w Cegielni "Górna Wrończa", ale podejrzewam, że bezpodstawnie. Na marginesie, Pokropiński podał rok 1961, pasujący do zakresu numeracji w jego książce, ale we wszystkich innych miejscach i na zdjęciach tabliczki z przetargu jest 1962... Swoją drogą, może by te zdjęcia tu załadować - jako materiały urzędowe mogą nie stanowić przedmiotu prawa autorskiego? (a na pewno nikt się o nie nie upomni, skoro były do celów przetargu...).  [[użytkownik:Pibwl]].
 
 
 
Czy mógłbyś coś pomóc z moim kontem, bo zapomniałem hasła, a odzyskiwanie nie działa - nie dostaję żadnych maili?.. [[użytkownik:Pibwl]].
 
 
 
= Błąd prywatności =
 
Witam, czy można by było usunąć problem z certyfikatem zabezpieczeń strony, który wygasł 4 dni temu? Utrudnia to pracę na enkolu, gdyż co chwilę pojawiają się komunikaty o błędzie. Liczę na szybką naprawę. Pozdrawiam [[Użytkownik:ZNTK Siemianowice|Mateusz Ligocki]] ([[Dyskusja użytkownika:ZNTK Siemianowice|dyskusja]])
 
 
 
== Zachowane wagony 3Aw w Estonii ==
 
 
 
 
 
Dzień dobry,
 
 
 
Jako, że porządkuję zdjęcia z jednych z wakacyjnych wyjazdów do Estonii chciałbym podzielić się znaleziskiem: Podczas wizyty w Eesti Muuseumraudtee miałem okazję zobaczyć dwa wagony produkcji PaFaWag:
 
1. Wagon 3Aw o numerze seryjnym 430.
 
2. Wagon pocztowy o numerze seryjnym 811. Poza tym, ze jest to pochodna typu 3Aw nie posiadam informacji jaki to typ.
 
 
 
Może powyższe przydadzą się do bazy.
 
 
 
Pozdrawiam serdecznie,
 
Piotr Cieśla
 
 
 
== WLs Płociczno raz jeszcze ==
 
 
 
[[Tabor:Lw-01197|Ta lokomotywa]] z Płociczna jest u nas pod numerem 2230 i taki numer ma zdaje się na budce, ale w środku na tabliczce ma 1658. Czy zdjęć tej domniemanej 2230 nie należałoby przenieść do 1658, bo może tabliczka wewnątrz jest ściślej powiązana z pojazdem, niż tabliczka, która mogła zostać zamontowana z budką z innej lokomotywy?... [[Użytkownik:Pibwl|Pibwl]] ([[Dyskusja użytkownika:Pibwl|dyskusja]]) 16:04, 8 maj 2024 (UTC)
 
 
 
Dokonałem sporej rewolucji w WLs-kach z Płociczna, dzięki pomocy pracownika i zdjęciom z sieci. Dwie lokomotywy (1658 i 2230) przyporządkowałem do numerów w środku, a nie na budkach, które prędzej chyba były wymieniane, niż ktoś ruszał tabliczkę w środku. Z kolei lokomotywy [[Tabor:Lw-02996|WLs40 1053]]/60 i [[Tabor:Lw-00007|WLs50 1053]]/65 są na pewno zdublowane i ta druga powinna zostać usunięta - a co do pierwszej, tak naprawdę nie wiadomo czy istniała. Sęk w tym, że większość publikacji mówi, że kolej w 2000 nabyła lokomotywę 1053/65 (z ewidentnie nie pasującym rokiem produkcji), a żadna nie mówi, kiedy nabyto [[Tabor:Lw-01195|WLs50 1658]] - która stoi na kolejce od lat, i której wewnętrzny numer nie budzi wątpliwości. Nie ma natomiast na kolejce lokomotywy, która miałaby numer bez wątpienia 1053 (bo sprawna 2230 ma według pracowników numery 1658 na budce). Jedynym logicznym wytłumaczeniem, mającym pokrycie w tabliczkach, jest że numer 1053 to błędnie odczytany 1658 - i wtedy rok 1965 się zgadza. Podsumowując, fikcyjną 1053/65 należałoby skasować, a 1053/60 chyba zostawić, ze świadomością, że w sumie nie wiemy czy była taka lokomotywa. [[Użytkownik:Pibwl|Pibwl]] ([[Dyskusja użytkownika:Pibwl|dyskusja]]) 12:38, 17 maj 2024 (UTC)
 

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)