Edytujesz Myślęcińska Kolej Parkowa
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 46: | Linia 46: | ||
== Tabor == | == Tabor == | ||
Tabor Myślęcińskiej Kolei Parkowej stanowiły | Tabor Myślęcińskiej Kolei Parkowej stanowiły | ||
− | * dwie lokomotywy [[WLs40]], pozyskane z Bydgosko-Wyrzyskich Kolei Dojazdowych: [[ | + | * dwie lokomotywy [[WLs40]], pozyskane z Bydgosko-Wyrzyskich Kolei Dojazdowych: [[WLS40-1409]] (oznaczona nr 1) i [[WLS40-311]] (oznaczona nr 2, wg. innych źródeł chodzi o nr fabryczny 911) |
* trzy wagony letniaki otwarte, pozyskane z Bydgosko-Wyrzyskich Kolei Dojazdowych; | * trzy wagony letniaki otwarte, pozyskane z Bydgosko-Wyrzyskich Kolei Dojazdowych; | ||
* dwa wagony letniaki zamknięte, pozyskane ze Żnińskiej Kolei Powiatowej; | * dwa wagony letniaki zamknięte, pozyskane ze Żnińskiej Kolei Powiatowej; | ||
* jeden wagon zimowy [[Bxhi]], pozyskany ze Żnińskiej Kolei Powiatowej; | * jeden wagon zimowy [[Bxhi]], pozyskany ze Żnińskiej Kolei Powiatowej; | ||
− | * jedna platforma | + | * jedna platforma dwuosioa pozyskany z Bydgosko-Wyrzyskich Kolei Dojazdowych; |
* [[MBxc1-42]] był wypożyczony od Muzeum Kolejnictwa, lecz nigdy fizycznie nie trafił na kolejkę, a próby naprawy nie zostały zakończone. <ref> (http://parowozowniajarocin.pl/?p=2188). </ref> | * [[MBxc1-42]] był wypożyczony od Muzeum Kolejnictwa, lecz nigdy fizycznie nie trafił na kolejkę, a próby naprawy nie zostały zakończone. <ref> (http://parowozowniajarocin.pl/?p=2188). </ref> | ||