Edytujesz Tabor:Lw-03000

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 12: Linia 12:
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Uwagi=Numer zakładowy 2 Huty "Jedność". Zmodernizowana do standardu WLs50M3-009. Zderzaki rumuńskiego typu UNO.
 
|Uwagi=Numer zakładowy 2 Huty "Jedność". Zmodernizowana do standardu WLs50M3-009. Zderzaki rumuńskiego typu UNO.
|Opis=Numer zakładowy 2 Huty "Jedność" w Siemianowicach Śląskich. Według B. Pokropińskiego typ WLs40<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 157</ref>, według M. Izydorczaka WLs50<ref name=jedn/>. W 1990 przebudowana na [[Tabor:Lw-03128|WLs50M3-009]]<ref>Według tabeli w: Michał Izydorczak, op.cit. Według tekstu została przebudowana na WLs50M1, ale prawdopodobnie jest to błąd w artykule i chodzi o lokomotywę nr 5</ref>. Kolor czerwony. Zamontowane zderzaki typu rumuńskiego UNO<ref name=jedn/>.<br>
+
|Opis=Numer zakładowy 2 Huty "Jedność" w Siemianowicach Śląskich. Według B. Pokropińskiego typ WLs40<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 157</ref>, według M. Izydorczaka WLs50<ref name=jedn/>. W 1990 zmodernizowana do standardu WLs50M3-009 lub WLs50M1 (niespójne dane w artykule, prawdopodobnie w drugim przypadku chodzi o lokomotywę nr 5)<ref name=jedn/>. Kolor czerwony. Zamontowane zderzaki typu rumuńskiego UNO<ref name=jedn/>.<br>
 
W 1999 roku czynna, z silnikiem SW-266<ref name=jedn/>. Po likwidacji huty w 2003, sprzedana prywatnemu przedsiębiorcy ze Strzegomia, istniejąca w grudniu 2005, w 2006 sprzedana na złom<ref name=jedn>Michał Izydorczak, ''Ostatnie lata kolei wąskotorowej Huty "Jedność"''. "Świat Kolei" 4/2010 s. 24-25</ref>.
 
W 1999 roku czynna, z silnikiem SW-266<ref name=jedn/>. Po likwidacji huty w 2003, sprzedana prywatnemu przedsiębiorcy ze Strzegomia, istniejąca w grudniu 2005, w 2006 sprzedana na złom<ref name=jedn>Michał Izydorczak, ''Ostatnie lata kolei wąskotorowej Huty "Jedność"''. "Świat Kolei" 4/2010 s. 24-25</ref>.
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta "Jedność"|1959|2003}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|b/d|2006}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta "Jedność"|1959|2003}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|b/d|2006}}

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)