Edytujesz Tabor:Lw-03000
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 12: | Linia 12: | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Uwagi=Numer zakładowy 2 Huty "Jedność". Zmodernizowana do standardu WLs50M3-009. Zderzaki rumuńskiego typu UNO. | |Uwagi=Numer zakładowy 2 Huty "Jedność". Zmodernizowana do standardu WLs50M3-009. Zderzaki rumuńskiego typu UNO. | ||
− | |Opis=Numer zakładowy 2 Huty "Jedność" w Siemianowicach Śląskich. Według B. Pokropińskiego typ WLs40<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 157</ref>, według M. Izydorczaka WLs50<ref name=jedn/>. W 1990 | + | |Opis=Numer zakładowy 2 Huty "Jedność" w Siemianowicach Śląskich. Według B. Pokropińskiego typ WLs40<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 157</ref>, według M. Izydorczaka WLs50<ref name=jedn/>. W 1990 zmodernizowana do standardu WLs50M3-009 lub WLs50M1 (niespójne dane w artykule, prawdopodobnie w drugim przypadku chodzi o lokomotywę nr 5)<ref name=jedn/>. Kolor czerwony. Zamontowane zderzaki typu rumuńskiego UNO<ref name=jedn/>.<br> |
W 1999 roku czynna, z silnikiem SW-266<ref name=jedn/>. Po likwidacji huty w 2003, sprzedana prywatnemu przedsiębiorcy ze Strzegomia, istniejąca w grudniu 2005, w 2006 sprzedana na złom<ref name=jedn>Michał Izydorczak, ''Ostatnie lata kolei wąskotorowej Huty "Jedność"''. "Świat Kolei" 4/2010 s. 24-25</ref>. | W 1999 roku czynna, z silnikiem SW-266<ref name=jedn/>. Po likwidacji huty w 2003, sprzedana prywatnemu przedsiębiorcy ze Strzegomia, istniejąca w grudniu 2005, w 2006 sprzedana na złom<ref name=jedn>Michał Izydorczak, ''Ostatnie lata kolei wąskotorowej Huty "Jedność"''. "Świat Kolei" 4/2010 s. 24-25</ref>. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta "Jedność"|1959|2003}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|b/d|2006}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta "Jedność"|1959|2003}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|b/d|2006}} |