Edytujesz Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki/Brudnopis/lista

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
''Lista artykułów'' jakie można [[Użytkownik:Jacek_Fink-Finowicki/Brudnopis/lista#Do_napisania|napisać]] (1382) lub [[Użytkownik:Jacek_Fink-Finowicki/Brudnopis/lista#Do_rozwinięcia|rozwiąć]] (49).
 
 
== Do napisania ==
 
 
=== A ===
 
 
{| class="wikitable sortable"
 
{| class="wikitable sortable"
! L.p. !! Art. !! Uwagi
 
 
|-
 
|-
| 1 || [[Aparatura elektryczna]] ||
+
! N.p.
 +
! Art.
 +
! Wykonano
 +
! Uwagi
 
|-
 
|-
| 2 || [[Asymetria]] ||
+
| 1
|-
+
| [[Aparatura elektryczna]]
| 3 || [[Autobus szynowy]] ||
+
|
|-
+
|
| 4 || [[Automat biletowy]] ||
+
|-
|-
+
| 2
| 5 || [[Automatyzacja nastawiania przebiegu]] ||
+
| [[Asymetria]]
|-
+
|
| 6 || [[Automatyzacja rozrządu]] ||
+
|
|-
+
|-
| 7 || [[Automatyzacja rozrządu – hamulce torowe]] ||
+
| 3
|-
+
| [[Autobus szynowy]]
| 8 || [[Automatyzacja rozrządu – kontrola niezajętości zwrotnic]] ||
+
|
|-
+
|
| 9 || [[Automatyzacja rozrządu – kontrola prędkości staczania]] ||
+
|-
|-
+
| 4
| 10 || [[Automatyzacja rozrządu – kontrola zajętości torów kierunkowych]] ||
+
| [[Automat biletowy]]
|-
+
|
| 11 || [[Automatyzacja rozrządu – program kolejności odprzęgów]] ||
+
|
|-
+
|-
| 12 || [[Automatyzacja rozrządu – urządzenia wewnętrzne w nastawni]] ||
+
| 5
|-
+
| [[Automatyzacja nastawiania przebiegu]]
| 13 || [[Automatyzacja rozrządu – urządzenia zewnętrzne na górce rozrządowej i torach kierunkowych]] ||
+
|
|-
+
|
| 14 || [[Autoryzacja bezpieczeństwa zarządców infrastruktury]] ||
+
|-
|-
+
| 6
| 15 || [[Autotransformatory]] ||
+
| [[Automatyzacja rozrządu]]
|}
+
|
=== B ===
+
|
{| class="wikitable sortable"
+
|-
! L.p. !! Art. !! Uwagi
+
| 7
|-
+
| [[Automatyzacja rozrządu – hamulce torowe]]
| 16 || [[Badania marketingowe]] ||
+
|
|-
+
|
| 17 || [[Banalizacja]] ||
+
|-
|-
+
| 8
| 18 || [[Baza pojazdu szynowego]] ||
+
| [[Automatyzacja rozrządu – kontrola niezajętości zwrotnic]]
|-
+
|
| 19 || [[Baza wózka]] ||
+
|
|-
+
|-
| 20 || [[Bazy nawierzchniowe]] ||
+
| 9
|-
+
| [[Automatyzacja rozrządu – kontrola prędkości staczania]]
| 21 || [[Belka bujakowa]] ||
+
|
|-
+
|
| 22 || [[Bezpieczeństwo komunikacyjne]] ||
+
|-
|-
+
| 10
| 23 || [[Bezpieczeństwo osobiste]] ||
+
| [[Automatyzacja rozrządu – kontrola zajętości torów kierunkowych]]
|-
+
|
| 24 || [[Bezpieczeństwo przeciw wykolejeniu]] ||
+
|
|-
+
|-
| 25 || [[Bezpieczeństwo ruchu zapewniane przez urządzenia SRK]] ||
+
| 11
|-
+
| [[Automatyzacja rozrządu – program kolejności odprzęgów]]
| 26 || [[Bezpieczeństwo urządzeń SRK]] ||
+
|
|-
+
|
| 27 || [[Bezpieczna kontrola jazdy pociągu]] ||
+
|-
|-
+
| 12
| 28 || [[Bezzłączowy obwód torowy]] ||
+
| [[Automatyzacja rozrządu – urządzenia wewnętrzne w nastawni]]
|-
+
|
| 29 || [[Bilet kolejowy]] ||
+
|
|-
+
|-
| 30 || [[Bilety fip]] ||
+
| 13
|-
+
| [[Automatyzacja rozrządu – urządzenia zewnętrzne na górce rozrządowej i torach kierunkowych]]
| 31 || [[Blok prądu przemiennego]] ||
+
|
|-
+
|
| 32 || [[Blok przebiegowo-utwierdzający]] ||
+
|-
|-
+
| 14
| 33 || [[Blokada liniowa]] ||
+
| [[Autoryzacja bezpieczeństwa zarządców infrastruktury]]
|-
+
|
| 34 || [[Blokada liniowa półsamoczynna]] ||
+
|
|-
+
|-
| 35 || [[Blokada liniowa półsamoczynna jednokierunkowa]] ||
+
| 15
|-
+
| [[Autotransformatory]]
| 36 || [[Blokada liniowa półsamoczynna z blokami przekaźnikowymi]] ||
+
|
|-
+
|
| 37 || [[Blokada liniowa półsamoczynna zmiennokierunkowa]] ||
+
|-
|-
+
| 16
| 38 || [[Blokada liniowa samoczynna – charakterystyka ogólna]] ||
+
| [[Badania marketingowe]]
|-
+
|
| 39 || [[Blokada liniowa samoczynna – minimalna droga następstwa pociągów]] ||
+
|
|-
+
|-
| 40 || [[Blokada liniowa samoczynna czterostawna]] ||
+
| 17
|-
+
| [[Banalizacja]]
| 41 || [[Blokada liniowa samoczynnna – powiązanie z urządzeniami stacyjnymi]] ||
+
|
|-
+
|
| 42 || [[Blokada samoczynna – wymagania techniczne]] ||
+
|-
|-
+
| 18
| 43 || [[Blokada samoczynna kodowa]] ||
+
| [[Baza pojazdu szynowego]]
|-
+
|
| 44 || [[Blokada samoczynna komputerowa]] ||
+
|
|-
+
|-
| 45 || [[Blokada samoczynna przekaźnikowa]] ||
+
| 19
|-
+
| [[Baza wózka]]
| 46 || [[Blokada samoczynna z czujnikami i licznikami osi]] ||
+
|
|-
+
|
| 47 || [[Blokada stacyjna]] ||
+
|-
|-
+
| 20
| 48 || [[Bocznica stacyjna]] ||
+
| [[Bazy nawierzchniowe]]
|-
+
|
| 49 || [[Bocznica szlakowa]] ||
+
|
|-
+
|-
| 50 || [[Booster-transformatory]] ||
+
| 21
|-
+
| [[Belka bujakowa]]
| 51 || [[Bramka]] ||
+
|
|-
+
|
| 52 || [[Bramka jednoprzęsłowa]] ||
+
|-
|-
+
| 22
| 53 || [[Bramka wieloprzęsłowa]] ||
+
| [[Bezpieczeństwo komunikacyjne]]
|-
+
|
| 54 || [[Budowa drogi kolejowej]] ||
+
|
|-
+
|-
| 55 || [[Budowla kolejowa związana z torem]] ||
+
| 23
|}
+
| [[Bezpieczeństwo osobiste]]
=== C ===
+
|
{| class="wikitable sortable"
+
|
! L.p. !! Art. !! Uwagi
+
|-
|-
+
| 24
| 56 || [[Całkowita przerwa w łączności]] ||
+
| [[Bezpieczeństwo przeciw wykolejeniu]]
|-
+
|
| 57 || [[Cecha stanu urządzenia SRK]] ||
+
|
|-
+
|-
| 58 || [[Celka minusowa]] ||
+
| 25
|-
+
| [[Bezpieczeństwo ruchu zapewniane przez urządzenia SRK]]
| 59 || [[Cena biletu]] ||
+
|
|-
+
|
| 60 || [[Cena globalna]] ||
+
|-
|-
+
| 26
| 61 || [[Cena relacyjna]] ||
+
| [[Bezpieczeństwo urządzeń SRK]]
|-
+
|
| 62 || [[Centralna magistrala kolejowa]] ||
+
|
|-
+
|-
| 63 || [[Centrum dyspozytorskie–cd]] ||
+
| 27
|-
+
| [[Bezpieczna kontrola jazdy pociągu]]
| 64 || [[Centrum sterowania]] ||
+
|
|-
+
|
| 65 || [[Certyfikacja bezpieczeństwa przewoźników kolejowych]] ||
+
|-
|-
+
| 28
| 66 || [[Charakterystyka trakcyjna]] ||
+
| [[Bezzłączowy obwód torowy]]
|-
+
|
| 67 || [[Charakterystyka zewnętrzna zespołu/podstacji trakcyjnej]] ||
+
|
|-
+
|-
| 68 || [[Chłodzenie silnika]] ||
+
| 29
|-
+
| [[Bilet kolejowy]]
| 69 || [[Cięgło trakcyjne]] ||
+
|
|-
+
|
| 70 || [[Ciężary naprężające]] ||
+
|-
|-
+
| 30
| 71 || [[Comodality]] ||
+
| [[Bilety fip]]
|-
+
|
| 72 || [[Cykl napraw]] ||
+
|
|-
+
|-
| 73 || [[Cykl przeglądów]] ||
+
| 31
|-
+
| [[Blachownica]]
| 74 || [[Cykl życia urządzenia SRK]] ||
+
|
|-
+
|
| 75 || [[Czas jazdy pociągu]] ||
+
|-
|-
+
| 32
| 76 || [[Czas następstwa pociągów]] ||
+
| [[Blok prądu przemiennego]]
|-
+
|
| 77 || [[Czas życia urządzeń SRK]] ||
+
|
|-
+
|-
| 78 || [[Częstotliwość kursowania pociągów]] ||
+
| 33
|-
+
| [[Blok przebiegowo-utwierdzający]]
| 79 || [[Czop skrętu]] ||
+
|
|-
+
|
| 80 || [[Czoper]] ||
+
|-
|-
+
| 34
| 81 || [[Czujniki torowe]] ||
+
| [[Blokada liniowa]]
|-
+
|
| 82 || [[Czuwak]] ||
+
|
|-
+
|-
| 83 || [[Czwarta szyna]] ||
+
| 35
|}
+
| [[Blokada liniowa półsamoczynna]]
=== D ===
+
|
{| class="wikitable sortable"
+
|
! L.p. !! Art. !! Uwagi
+
|-
|-
+
| 36
| 84 || [[Degradacja nawierzchni kolejowej]] ||
+
| [[Blokada liniowa półsamoczynna jednokierunkowa]]
|-
+
|
| 85 || [[Diagnostyka dróg kolejowych]] ||
+
|
|-
+
|-
| 86 || [[Diagnostyka pokładowa]] ||
+
| 37
|-
+
| [[Blokada liniowa półsamoczynna z blokami przekaźnikowymi]]
| 87 || [[Diagnozowanie stanu technicznego urządzenia SRK]] ||
+
|
|-
+
|
| 88 || [[Dławik katodowy]] ||
+
|-
|-
+
| 38
| 89 || [[Długość pociągu]] ||
+
| [[Blokada liniowa półsamoczynna zmiennokierunkowa]]
|-
+
|
| 90 || [[Długość pojazdu ze zderzakami]] ||
+
|
|-
+
|-
| 91 || [[Długość tunelu]] ||
+
| 39
|-
+
| [[Blokada liniowa samoczynna – charakterystyka ogólna]]
| 92 || [[Długość użyteczna toru]] ||
+
|
|-
+
|
| 93 || [[Dokumentacja systemu utrzymania]] ||
+
|-
|-
+
| 40
| 94 || [[Dokumentacja techniczna pojazdu kolejowego]] ||
+
| [[Blokada liniowa samoczynna – minimalna droga następstwa pociągów]]
|-
+
|
| 95 || [[Dopłata do biletu]] ||
+
|
|-
+
|-
| 96 || [[Dopuszczalne zużycie koła]] ||
+
| 41
|-
+
| [[Blokada liniowa samoczynna czterostawna]]
| 97 || [[Dostępność sieci transportowej]] ||
+
|
|-
+
|
| 98 || [[Drążek przebiegowy]] ||
+
|-
|-
+
| 42
| 99 || [[Drezyna]] ||
+
| [[Blokada liniowa samoczynnna – powiązanie z urządzeniami stacyjnymi]]
|-
+
|
| 100 || [[Drezyna pomiarowa]] ||
+
|
|-
+
|-
| 101 || [[Droga hamowania]] ||
+
| 43
|-
+
| [[Blokada samoczynna – wymagania techniczne]]
| 102 || [[Droga oporowa klamry]] ||
+
|
|-
+
|
| 103 || [[Droga przebiegu]] ||
+
|-
|-
+
| 44
| 104 || [[Droga zwrotnicowa]] ||
+
| [[Blokada samoczynna kodowa]]
|-
+
|
| 105 || [[Drogi ewakuacyjne]] ||
+
|
|-
+
|-
| 106 || [[Drużyna konduktorska]] ||
+
| 45
|-
+
| [[Blokada samoczynna komputerowa]]
| 107 || [[Drużyna pociągowa]] ||
+
|
|-
+
|
| 108 || [[Drużyna trakcyjna]] ||
+
|-
|-
+
| 46
| 109 || [[Dupleks]] ||
+
| [[Blokada samoczynna przekaźnikowa]]
|-
+
|
| 110 || [[Dworzec kolejowy]] ||
+
|
|-
+
|-
| 111 || [[Dybel]] ||
+
| 47
|-
+
| [[Blokada samoczynna z czujnikami i licznikami osi]]
| 112 || [[Dynamiczny stabilizator podsypki]] ||
+
|
|-
+
|
| 113 || [[Dyrektywa o jednolitym europejskim obszarze kolejowym]] ||
+
|-
|-
+
| 48
| 114 || [[Dyrektywa odnosząca się do oceny i zarządzania poziomem hałasu w środowisku]] ||
+
| [[Blokada stacyjna]]
|-
+
|
| 115 || [[Dyrektywa w sprawie bezpieczeństwa kolei wspólnotowych]] ||
+
|
|-
+
|-
| 116 || [[Dyrektywa w sprawie interoperacyjności kolei we wspólnocie]] ||
+
| 49
|-
+
| [[Bocznica kolejowa]]
| 117 || [[Dyrektywa w sprawie ochrony dzikiego ptactwa]] ||
+
|
|-
+
|
| 118 || [[Dyrektywa w sprawie ochrony siedlisk przyrodniczych oraz dzikiej fauny i flory]] ||
+
|-
|-
+
| 50
| 119 || [[Dysponent]] ||
+
| [[Bocznica stacyjna]]
|-
+
|
| 120 || [[Dystrybucja]] ||
+
|
|-
+
|-
| 121 || [[Dystrybucja usług kolejowych]] ||
+
| 51
|-
+
| [[Bocznica szlakowa]]
| 122 || [[Dysze piaskujące]] ||
+
|
|-
+
|
| 123 || [[Dziobnica manganowa]] ||
+
|-
|-
+
| 52
| 124 || [[Dźwignia sygnałowa]] ||
+
| [[Booster-transformatory]]
|-
+
|
| 125 || [[Dźwignia zwrotnicowa]] ||
+
|
|}
+
|-
=== E ===
+
| 53
{| class="wikitable sortable"
+
| [[Bramka]]
! L.p. !! Art. !! Uwagi
+
|
|-
+
|
| 126 || [[Ekrany akustyczne]] ||
+
|-
|-
+
| 54
| 127 || [[Eksploatacja dróg kolejowych]] ||
+
| [[Bramka jednoprzęsłowa]]
|-
+
|
| 128 || [[Eksploatacja urządzeń SRK]] ||
+
|
|-
+
|-
| 129 || [[Ekwiwalentna stożkowatość]] ||
+
| 55
|-
+
| [[Bramka wieloprzęsłowa]]
| 130 || [[Elastyczność sieci jezdnej]] ||
+
|
|-
+
|
| 131 || [[Elektroenergetyka do 1 kV]] ||
+
|-
|-
+
| 56
| 132 || [[Elektroniczne zabezpieczenie ziemnozwarciowe]] ||
+
| [[Budowa drogi kolejowej]]
|-
+
|
| 133 || [[Elektroniczny obwód nakładany]] ||
+
|
|-
+
|-
| 134 || [[Elektryczne ogrzewanie rozjazdów]] ||
+
| 57
|-
+
| [[Budowla kolejowa związana z torem]]
| 135 || [[Elektryczny napęd zwrotnicowy]] ||
+
|
|-
+
|
| 136 || [[Elektryczny obwód torowy]] ||
+
|-
|-
+
| 58
| 137 || [[Elektryczny obwód torowy zwrotnicowy]] ||
+
| [[Całkowita przerwa w łączności]]
|-
+
|
| 138 || [[Elektryczny zespół trakcyjny]] ||
+
|
|-
+
|-
| 139 || [[Energia zużyta na cele trakcyjne]] ||
+
| 59
|-
+
| [[Cecha stanu urządzenia SRK]]
| 140 || [[Energia zużyta na potrzeby nietrakcyjne]] ||
+
|
|-
+
|
| 141 || [[Estakada]] ||
+
|-
|-
+
| 60
| 142 || [[Europejska agencja kolejowa]] ||
+
| [[Celka minusowa]]
|-
+
|
| 143 || [[Europejska federacja pracowników transportu]] ||
+
|
|-
+
|-
| 144 || [[Europejski niezależny związek maszynistów]] ||
+
| 61
|-
+
| [[Cena biletu]]
| 145 || [[Europejski system sterowania pociągiem]] ||
+
|
|-
+
|
| 146 || [[Europejski system sterowania pociągiem – główne tryby pracy]] ||
+
|-
|-
+
| 62
| 147 || [[Europejski system sterowania pociągiem – kanały transmisji tor-pojazd]] ||
+
| [[Cena globalna]]
|-
+
|
| 148 || [[Europejski system sterowania pociągiem – podstawowe funkcje systemu]] ||
+
|
|-
+
|-
| 149 || [[Europejski system sterowania pociągiem – poziomy etcs i architektura systemu]] ||
+
| 63
|-
+
| [[Cena relacyjna]]
| 150 || [[Europejski system sterowania pociągiem – pulpit maszynisty]] ||
+
|
|-
+
|
| 151 || [[Europejski system sterowania pociągiem – tryby pracy dla sytuacji awaryjnych]] ||
+
|-
|-
+
| 64
| 152 || [[Europejski system sterowania pociągiem – tryby pracy przy niepełnym nadzorze]] ||
+
| [[Centralna magistrala kolejowa]]
|-
+
|
| 153 || [[Europejski system zarządzania ruchem kolejowym]] ||
+
|
|-
+
|-
| 154 || [[Europejskie normy]] ||
+
| 65
|-
+
| [[Centrum dyspozytorskie–cd]]
| 155 || [[Europejskie organizacje normalizacyjne]] ||
+
|
|-
+
|
| 156 || [[Europejskie specyfikacje]] ||
+
|-
|-
+
| 66
| 157 || [[Europejskie stowarzyszenie leasingodawców pociągów pasażerskich i pojazdów trakcyjnych]] ||
+
| [[Centrum sterowania]]
|-
+
|
| 158 || [[Europejskie stowarzyszenie przemysłu kolejowego]] ||
+
|
|-
+
|-
| 159 || [[Europejskie stowarzyszenie transportu towarowego]] ||
+
| 67
|-
+
| [[Certyfikacja bezpieczeństwa przewoźników kolejowych]]
| 160 || [[Europejskie stowarzyszenie zarządców infrastruktury]] ||
+
|
 +
|
 +
|-
 +
| 68
 +
| [[Charakterystyka trakcyjna]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 69
 +
| [[Charakterystyka zewnętrzna zespołu/podstacji trakcyjnej]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 70
 +
| [[Chłodzenie silnika]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 71
 +
| [[Cięgło trakcyjne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 72
 +
| [[Ciężary naprężające]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 73
 +
| [[Comodality]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 74
 +
| [[Cykl napraw]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 75
 +
| [[Cykl przeglądów]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 76
 +
| [[Cykl życia urządzenia SRK]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 77
 +
| [[Czas jazdy pociągu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 78
 +
| [[Czas następstwa pociągów]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 79
 +
| [[Czas życia urządzeń SRK]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 80
 +
| [[Częstotliwość kursowania pociągów]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 81
 +
| [[Czołownica]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 82
 +
| [[Czop skrętu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 83
 +
| [[Czoper]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 84
 +
| [[Czujniki torowe]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 85
 +
| [[Czuwak]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 86
 +
| [[Czwarta szyna]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 87
 +
| [[Degradacja nawierzchni kolejowej]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 88
 +
| [[Diagnostyka dróg kolejowych]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 89
 +
| [[Diagnostyka pokładowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 90
 +
| [[Diagnozowanie stanu technicznego urządzenia SRK]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 91
 +
| [[Dławik katodowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 92
 +
| [[Długość pociągu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 93
 +
| [[Długość pojazdu ze zderzakami]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 94
 +
| [[Długość tunelu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 95
 +
| [[Długość użyteczna toru]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 96
 +
| [[Dokumentacja systemu utrzymania]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 97
 +
| [[Dokumentacja techniczna pojazdu kolejowego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 98
 +
| [[Dopłata do biletu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 99
 +
| [[Dopuszczalne zużycie koła]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 100
 +
| [[Dostępność sieci transportowej]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 101
 +
| [[Drążek przebiegowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 102
 +
| [[Drezyna]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 103
 +
| [[Drezyna pomiarowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 104
 +
| [[Droga hamowania]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 105
 +
| [[Droga kolejowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 106
 +
| [[Droga oporowa klamry]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 107
 +
| [[Droga przebiegu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 108
 +
| [[Droga zwrotnicowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 109
 +
| [[Drogi ewakuacyjne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 110
 +
| [[Drużyna konduktorska]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 111
 +
| [[Drużyna pociągowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 112
 +
| [[Drużyna trakcyjna]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 113
 +
| [[Dupleks]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 114
 +
| [[Dworzec kolejowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 115
 +
| [[Dybel]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 116
 +
| [[Dynamiczny stabilizator podsypki]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 117
 +
| [[Dyrektywa o jednolitym europejskim obszarze kolejowym]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 118
 +
| [[Dyrektywa odnosząca się do oceny i zarządzania poziomem hałasu w środowisku]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 119
 +
| [[Dyrektywa w sprawie bezpieczeństwa kolei wspólnotowych]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 120
 +
| [[Dyrektywa w sprawie interoperacyjności kolei we wspólnocie]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 121
 +
| [[Dyrektywa w sprawie ochrony dzikiego ptactwa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 122
 +
| [[Dyrektywa w sprawie ochrony siedlisk przyrodniczych oraz dzikiej fauny i flory]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 123
 +
| [[Dysponent]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 124
 +
| [[Dystrybucja]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 125
 +
| [[Dystrybucja usług kolejowych]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 126
 +
| [[Dysze piaskujące]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 127
 +
| [[Dyżurny ruchu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 128
 +
| [[Dziobnica manganowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 129
 +
| [[Dźwignia sygnałowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 130
 +
| [[Dźwignia zwrotnicowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 131
 +
| [[Ekrany akustyczne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 132
 +
| [[Eksploatacja dróg kolejowych]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 133
 +
| [[Eksploatacja urządzeń SRK]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 134
 +
| [[Ekwiwalentna stożkowatość]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 135
 +
| [[Elastyczność sieci jezdnej]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 136
 +
| [[Elektroenergetyka do 1 kV]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 137
 +
| [[Elektroniczne zabezpieczenie ziemnozwarciowe]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 138
 +
| [[Elektroniczny obwód nakładany]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 139
 +
| [[Elektryczne ogrzewanie rozjazdów]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 140
 +
| [[Elektryczny napęd zwrotnicowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 141
 +
| [[Elektryczny obwód torowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 142
 +
| [[Elektryczny obwód torowy zwrotnicowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 143
 +
| [[Elektryczny zespół trakcyjny]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 144
 +
| [[Energia zużyta na cele trakcyjne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 145
 +
| [[Energia zużyta na potrzeby nietrakcyjne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 146
 +
| [[Estakada]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 147
 +
| [[Europejska agencja kolejowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 148
 +
| [[Europejska federacja pracowników transportu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 149
 +
| [[Europejski niezależny związek maszynistów]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 150
 +
| [[Europejski system sterowania pociągiem]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 151
 +
| [[Europejski system sterowania pociągiem – główne tryby pracy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 152
 +
| [[Europejski system sterowania pociągiem – kanały transmisji tor-pojazd]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 153
 +
| [[Europejski system sterowania pociągiem – podstawowe funkcje systemu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 154
 +
| [[Europejski system sterowania pociągiem – poziomy etcs i architektura systemu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 155
 +
| [[Europejski system sterowania pociągiem – pulpit maszynisty]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 156
 +
| [[Europejski system sterowania pociągiem – tryby pracy dla sytuacji awaryjnych]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 157
 +
| [[Europejski system sterowania pociągiem – tryby pracy przy niepełnym nadzorze]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 158
 +
| [[Europejski system zarządzania ruchem kolejowym]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 159
 +
| [[Europejskie normy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 160
 +
| [[Europejskie organizacje normalizacyjne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 161
 +
| [[Europejskie specyfikacje]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 162
 +
| [[Europejskie stowarzyszenie leasingodawców pociągów pasażerskich i pojazdów trakcyjnych]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 163
 +
| [[Europejskie stowarzyszenie przemysłu kolejowego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 164
 +
| [[Europejskie stowarzyszenie transportu towarowego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 165
 +
| [[Europejskie stowarzyszenie zarządców infrastruktury]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 166
 +
| [[Faliste zużycie szyn]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 167
 +
| [[Falownik]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 168
 +
| [[Filar]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 169
 +
| [[Filtry wygładzające w podstacjach prądu stałego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 170
 +
| [[Filtry wyższych harmonicznych po stronie sieci prądu przemiennego zasilającej podstacje trakcyjne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 171
 +
| [[Forum transportu intermodalnego fracht]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 172
 +
| [[Fotogrametria]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 173
 +
| [[Front ładunkowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 174
 +
| [[Fundament palowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 175
 +
| [[Fundament prefabrykowany]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 176
 +
| [[Generowanie potoków]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 177
 +
| [[Geometria sieci jezdnej]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 178
 +
| [[Georadar]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 179
 +
| [[Geosyntetyki]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 180
 +
| [[Giętarka do szyn]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 181
 +
| [[Globalne podejście]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 182
 +
| [[Globalny system kolejowej radiokomunikacji ruchomej]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 183
 +
| [[Globalny system kolejowej radiokomunikacji ruchomej – architektura systemu GSM-R]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 184
 +
| [[Globalny system kolejowej radiokomunikacji ruchomej – podstawowe funkcje systemu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 185
 +
| [[Gniazda mocujące kontenery]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 186
 +
| [[Gniazda sterowania wielokrotnego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 187
 +
| [[Gniazdo czopa skrętu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 188
 +
| [[Górka rozrządowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 189
 +
| [[Górna sieć jezdna]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 190
 +
| [[Gradient szerokości toru]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 191
 +
| [[Granica elektryczna stacji]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 192
 +
| [[Grupa relacyjna]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 193
 +
| [[Grupa torów]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 194
 +
| [[Hak cięgłowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 195
 +
| [[Hala całopociągowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 196
 +
| [[Hamowanie]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 197
 +
| [[Hamowanie elektryczne odzyskowe]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 198
 +
| [[Hamowanie elektryczne oporowe]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 199
 +
| [[Hamulec]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 200
 +
| [[Hamulec cierny]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 201
 +
| [[Hamulec elektrodynamiczny]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 202
 +
| [[Hamulec klockowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 203
 +
| [[Hamulec szynowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 204
 +
| [[Hamulec tarczowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 205
 +
| [[Hamulec wiroprądowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 206
 +
| [[Harmoniczne napięcia wyjściowego z podstacji prądu stałego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 207
 +
| [[Harmoniczne prądu pobieranego przez podstację trakcyjną prądu stałego z sieci zasilającej]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 208
 +
| [[Harmoniczne prądu w trakcyjnej sieci zasilającej i powrotnej]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 209
 +
| [[Hierarchia pociągów]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 210
 +
| [[Identyfikator literowy typu pojazdu kolejowego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 211
 +
| [[Iglica]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 212
 +
| [[Iloczyn ruchu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 213
 +
| [[Impedancja zastępcza podstacji]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 214
 +
| [[Impregnacja betonu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 215
 +
| [[Indywidualna konstrukcja wsporcza]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 216
 +
| [[Informacja dla podróżnych]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 217
 +
| [[Informacja dla podróżnych o ruchu rzeczywistym]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 218
 +
| [[Informacyjne ujęcie kierowania i sterowania ksr]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 219
 +
| [[Infrastruktura kolejowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 220
 +
| [[Intensywność uszkodzeń urządzeń SRK]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 221
 +
| [[Interoperacyjność]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 222
 +
| [[Intraoperacyjność]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 223
 +
| [[Inwestycje kolejowe]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 224
 +
| [[Inwestycje kolejowe – decyzje administracyjne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 225
 +
| [[Inwestycje kolejowe – inżynier kontraktu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 226
 +
| [[Inwestycje kolejowe – inżynieria finansowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 227
 +
| [[Inwestycje kolejowe – konsultacje społeczne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 228
 +
| [[Inwestycje kolejowe – masterplan dla transportu kolejowego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 229
 +
| [[Inwestycje kolejowe – od pomysłu do realizacji]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 230
 +
| [[Inwestycje kolejowe – prawo zamówień publicznych]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 231
 +
| [[Inwestycje kolejowe – projektowanie linii kolejowych]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 232
 +
| [[Inwestycje kolejowe – studia wykonalności]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 233
 +
| [[IRIS]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 234
 +
| [[Izbica]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 235
 +
| [[Izolator cięgnowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 236
 +
| [[Izolator sekcyjny]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 237
 +
| [[Izolator trakcyjny]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 238
 +
| [[Jazda manewrowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 239
 +
| [[Jazda na linii]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 240
 +
| [[Jazda na widoczność]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 241
 +
| [[Jazda wielokrotna]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 242
 +
| [[Jednostka ładunkowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 243
 +
| [[Jednostka ładunkowa transportu konwencjonalnego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 244
 +
| [[Jednostki notyfikowane]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 245
 +
| [[Jednostki upoważnione]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 246
 +
| [[Jednostkowe zużycie energii pojazdu elektrycznego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 247
 +
| [[Jednostkowy pobór mocy urządzeń SRK]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 248
 +
| [[Kabel powrotny]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 249
 +
| [[Kabina maszynisty]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 250
 +
| [[Kabina sekcyjna]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 251
 +
| [[Kabina sekcyjna w systemach prądu przemiennego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 252
 +
| [[Kabina sekcyjna w systemach prądu stałego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 253
 +
| [[Kablowy obwód torowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 254
 +
| [[Karta próby hamulca]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 255
 +
| [[Karta UIC]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 256
 +
| [[Kartka rezerwacyjna]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 257
 +
| [[Karty fip]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 258
 +
| [[Kąt nabiegania]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 259
 +
| [[Keson]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 260
 +
| [[Kierowanie ruchem kolejowym]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 261
 +
| [[Kierownica]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 262
 +
| [[Kierownik pociągu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 263
 +
| [[Klasa przeciążalności zespołu prostownikowego/przekształtnikowego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 264
 +
| [[Klasy toru]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 265
 +
| [[Klasyczny czteroetapowy model transportowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 266
 +
| [[Klasyfikacja elektrycznych obwodów torowych]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 267
 +
| [[Klasyfikacja urządzeń SRK]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 268
 +
| [[Kładka dla pieszych]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 269
 +
| [[Kolej]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 270
 +
| [[Kolej dużych prędkości]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 271
 +
| [[Kolej konwencjonalna]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 272
 +
| [[Kolej we wspólnocie europejskiej – derogacje od prawa wspólnotowego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 273
 +
| [[Kolej we wspólnocie europejskiej - idea legislacyjna]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 274
 +
| [[Kolej we wspólnocie europejskiej - interesariusze]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 275
 +
| [[Kolej we wspólnocie europejskiej - ochrona środowiska]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 276
 +
| [[Kolej we wspólnocie europejskiej - prawo międzynarodowe i organizacje międzynarodowe stanowiące prawo dla kolei]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 277
 +
| [[Kolej we wspólnocie europejskiej - projekty priorytetowe]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 278
 +
| [[Kolej we wspólnocie europejskiej - rejestry kolejowe]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 279
 +
| [[Kolej we wspólnocie europejskiej – szczególne przypadki w prawie wspólnotowym]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 280
 +
| [[Kolej we wspólnocie europejskiej - wymagania certyfikacyjne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 281
 +
| [[Kolej we wspólnocie europejskiej - wymagania eksploatacyjne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 282
 +
| [[Kolej we wspólnocie europejskiej - wymagania techniczne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 283
 +
| [[Kolej we wspólnocie europejskiej – zmiany zakresu stosowania kolejowego prawa wspólnotowego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 284
 +
| [[Kolejarz]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 285
 +
| [[Koleje dużych prędkości]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 286
 +
| [[Koleje narodowe]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 287
 +
| [[Kolejowe sieci radiotelefoniczne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 288
 +
| [[Kolejowy pojazd niekonwencjonalny]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 289
 +
| [[Koło zestawu kołowego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 290
 +
| [[Komfort biegu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 291
 +
| [[Komfort cieplny]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 292
 +
| [[Komora łubkowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 293
 +
| [[Kompatybilność elektryczna i elektromagnetyczna]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 294
 +
| [[Kompensacja mocy biernej]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 295
 +
| [[Kompensacja temperaturowa sieci]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 296
 +
| [[Komputer pokładowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 297
 +
| [[Komputerowa kontrola dyspozytorska – baza danych o ruchu rzeczywistym]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 298
 +
| [[Komputerowa kontrola dyspozytorska – konflikt ruchowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 299
 +
| [[Komputerowa kontrola dyspozytorska – kryteria stosowania]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 300
 +
| [[Komputerowa kontrola dyspozytorska - pojemność stanowiska dyspozytorskiego]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 301
 +
| [[Komputerowa kontrola dyspozytorska - polecenia i meldunki]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 302
 +
| [[Komputerowa kontrola dyspozytorska - raporty i informacje statystyczne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 303
 +
| [[Komputerowa kontrola dyspozytorska – stanowisko dyspozytora]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 304
 +
| [[Komputerowa kontrola dyspozytorska - użytkownicy bazy danych o ruchu rzeczywistym]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 305
 +
| [[Komputerowa kontrola dyspozytorska – zobrazowanie informacji]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 306
 +
| [[Komputerowe przekazywanie informacji pomiędzy posterunkami ruchu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 307
 +
| [[Komputerowe urządzenia SRK - diagnostyka]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 308
 +
| [[Komputerowe urządzenia SRK - dokumentacja dyżurnego ruchu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 309
 +
| [[Komputerowe urządzenia SRK - interfejsy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 310
 +
| [[Komputerowe urządzenia SRK - komparator]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 311
 +
| [[Komputerowe urządzenia SRK - oprogramowanie]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 312
 +
| [[Komputerowe urządzenia SRK - polecenia]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 313
 +
| [[Komputerowe urządzenia SRK – sprzęt]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 314
 +
| [[Komputerowe urządzenia SRK - układy bezpieczne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 315
 +
| [[Komputerowe urządzenia SRK - usterki]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 316
 +
| [[Komputerowe urządzenia SRK - warstwa dialogowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 317
 +
| [[Komputerowe urządzenia SRK - warstwa wybierająca]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 318
 +
| [[Komputerowe urządzenia SRK - warstwa wykonawcza]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 319
 +
| [[Komputerowe urządzenia SRK – warstwa zależnościowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 320
 +
| [[Komputerowe urządzenia SRK na stacjach (kSRK)]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 321
 +
| [[Komputerowy system kontroli dyspozytorskiej]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 322
 +
| [[Komunikacja zastępcza]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 323
 +
| [[Konserwacja nawierzchni kolejowej]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 324
 +
| [[Konserwacja podtorza]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 325
 +
| [[Konstrukcja odciążająca]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 326
 +
| [[Konstrukcja wsporcza sieci trakcyjnej]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 327
 +
| [[Konstrukcja zestyków przekaźników]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 328
 +
| [[Kontener]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 329
 +
| [[Kontener ładunkowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 330
 +
| [[Kontrakt wieloletni]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 331
 +
| [[Kontrola dyspozytorska]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 332
 +
| [[Kontrola niezajętości odcinka toru]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 333
 +
| [[Kontrola przejazdu pociągu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 334
 +
| [[Koordynacja zabezpieczeń]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 335
 +
| [[Korytarz międzykabinowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 336
 +
| [[Korytarz transportowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 337
 +
| [[Koszt uogólniony, inaczej generalizowany]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 338
 +
| [[Koszty życia systemu]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 339
 +
| [[Kotwa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 340
 +
| [[Kotwienie ciężarowe]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 341
 +
| [[Kotwienie stałe]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 342
 +
| [[Kotwienie środkowe]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 343
 +
| [[Kozioł oporowy]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 344
 +
| [[Krajowa certyfikacja urządzeń i systemów]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 345
 +
| [[Krajowe organizacje normalizacyjne]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 346
 +
| [[Kratownica]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 347
 +
| [[Kryterium nadala]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 348
 +
| [[Kryterium niestabilności]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 349
 +
| [[Krzywa przejściowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 350
 +
| [[Krzyżowanie pociągów]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 351
 +
| [[Krzyżownica]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 352
 +
| [[Krzyżownica monoblokowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 353
 +
| [[Krzyżownica o kącie prostym]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 354
 +
| [[Krzyżownica podwójna]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 355
 +
| [[Krzyżownica podwójna blokowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 356
 +
| [[Krzyżownica składana]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 357
 +
| [[Krzyżownica z ruchomym dziobem]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 358
 +
| [[Krzyżownica zwyczajna]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 359
 +
| [[Kurzawka]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 360
 +
| [[Ladownia]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 361
 +
| [[Ladowność/liczba miejsc]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 362
 +
| [[Ladunek]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 363
 +
| [[Lapka sprężysta]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 364
 +
| [[Lawa dźwigniowa]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 365
 +
| [[Lawy torowiska]]
 +
|
 +
|
 +
|-
 +
| 366
 +
| [[Lącze]]
 +
|
 +
 
 
|}
 
|}

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)