Edytujesz Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki/Brudnopis/lista
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
{| class="wikitable sortable" | {| class="wikitable sortable" | ||
− | |||
|- | |- | ||
− | + | ! N.p. | |
+ | ! Art. | ||
+ | ! Wykonano | ||
+ | ! Uwagi | ||
|- | |- | ||
− | + | | 1 | |
− | + | | [[Aparatura elektryczna]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 2 | |
− | + | | [[Asymetria]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 3 | |
− | + | | [[Autobus szynowy]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 4 | |
− | + | | [[Automat biletowy]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 5 | |
− | + | | [[Automatyzacja nastawiania przebiegu]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 6 | |
− | + | | [[Automatyzacja rozrządu]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 7 | |
− | + | | [[Automatyzacja rozrządu – hamulce torowe]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 8 | |
− | + | | [[Automatyzacja rozrządu – kontrola niezajętości zwrotnic]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 9 | |
− | + | | [[Automatyzacja rozrządu – kontrola prędkości staczania]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 10 | |
− | + | | [[Automatyzacja rozrządu – kontrola zajętości torów kierunkowych]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 11 | |
− | + | | [[Automatyzacja rozrządu – program kolejności odprzęgów]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 12 | |
− | + | | [[Automatyzacja rozrządu – urządzenia wewnętrzne w nastawni]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 13 | |
− | + | | [[Automatyzacja rozrządu – urządzenia zewnętrzne na górce rozrządowej i torach kierunkowych]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 14 | |
− | + | | [[Autoryzacja bezpieczeństwa zarządców infrastruktury]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 15 | |
− | + | | [[Autotransformatory]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 16 | |
− | + | | [[Badania marketingowe]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 17 | |
− | + | | [[Banalizacja]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 18 | |
− | + | | [[Baza pojazdu szynowego]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 19 | |
− | + | | [[Baza wózka]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 20 | |
− | + | | [[Bazy nawierzchniowe]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 21 | |
− | + | | [[Belka bujakowa]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 22 | |
− | + | | [[Bezpieczeństwo komunikacyjne]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 23 | |
− | + | | [[Bezpieczeństwo osobiste]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 24 | |
− | + | | [[Bezpieczeństwo przeciw wykolejeniu]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 25 | |
− | + | | [[Bezpieczeństwo ruchu zapewniane przez urządzenia SRK]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 26 | |
− | + | | [[Bezpieczeństwo urządzeń SRK]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 27 | |
− | + | | [[Bezpieczna kontrola jazdy pociągu]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 28 | |
− | + | | [[Bezzłączowy obwód torowy]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 29 | |
− | + | | [[Bilet kolejowy]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 30 | |
− | + | | [[Bilety fip]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 31 | |
− | + | | [[Blachownica]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 32 | |
− | + | | [[Blok prądu przemiennego]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 33 | |
− | + | | [[Blok przebiegowo-utwierdzający]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 34 | |
− | + | | [[Blokada liniowa]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 35 | |
− | + | | [[Blokada liniowa półsamoczynna]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 36 | |
− | + | | [[Blokada liniowa półsamoczynna jednokierunkowa]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 37 | |
− | + | | [[Blokada liniowa półsamoczynna z blokami przekaźnikowymi]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 38 | |
− | + | | [[Blokada liniowa półsamoczynna zmiennokierunkowa]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 39 | |
− | + | | [[Blokada liniowa samoczynna – charakterystyka ogólna]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 40 | |
− | + | | [[Blokada liniowa samoczynna – minimalna droga następstwa pociągów]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 41 | |
− | + | | [[Blokada liniowa samoczynna czterostawna]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 42 | |
− | + | | [[Blokada liniowa samoczynnna – powiązanie z urządzeniami stacyjnymi]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 43 | |
− | + | | [[Blokada samoczynna – wymagania techniczne]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 44 | |
− | + | | [[Blokada samoczynna kodowa]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 45 | |
− | + | | [[Blokada samoczynna komputerowa]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 46 | |
− | + | | [[Blokada samoczynna przekaźnikowa]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 47 | |
− | + | | [[Blokada samoczynna z czujnikami i licznikami osi]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 48 | |
− | + | | [[Blokada stacyjna]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 49 | |
− | + | | [[Bocznica kolejowa]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 50 | |
− | + | | [[Bocznica stacyjna]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 51 | |
− | + | | [[Bocznica szlakowa]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 52 | |
− | + | | [[Booster-transformatory]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 53 | |
− | + | | [[Bramka]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 54 | |
− | + | | [[Bramka jednoprzęsłowa]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 55 | |
− | + | | [[Bramka wieloprzęsłowa]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 56 | |
− | + | | [[Budowa drogi kolejowej]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 57 | |
− | + | | [[Budowla kolejowa związana z torem]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 58 | |
− | + | | [[Całkowita przerwa w łączności]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 59 | |
− | + | | [[Cecha stanu urządzenia SRK]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 60 | |
− | + | | [[Celka minusowa]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 61 | |
− | + | | [[Cena biletu]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 62 | |
− | + | | [[Cena globalna]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 63 | |
− | + | | [[Cena relacyjna]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 64 | |
− | + | | [[Centralna magistrala kolejowa]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 65 | |
− | + | | [[Centrum dyspozytorskie–cd]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 66 | |
− | + | | [[Centrum sterowania]] | |
− | + | | | |
− | + | | | |
− | + | |- | |
− | + | | 67 | |
− | + | | [[Certyfikacja bezpieczeństwa przewoźników kolejowych]] | |
− | + | | | |
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 68 | ||
+ | | [[Charakterystyka trakcyjna]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 69 | ||
+ | | [[Charakterystyka zewnętrzna zespołu/podstacji trakcyjnej]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 70 | ||
+ | | [[Chłodzenie silnika]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 71 | ||
+ | | [[Cięgło trakcyjne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 72 | ||
+ | | [[Ciężary naprężające]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 73 | ||
+ | | [[Comodality]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 74 | ||
+ | | [[Cykl napraw]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 75 | ||
+ | | [[Cykl przeglądów]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 76 | ||
+ | | [[Cykl życia urządzenia SRK]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 77 | ||
+ | | [[Czas jazdy pociągu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 78 | ||
+ | | [[Czas następstwa pociągów]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 79 | ||
+ | | [[Czas życia urządzeń SRK]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 80 | ||
+ | | [[Częstotliwość kursowania pociągów]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 81 | ||
+ | | [[Czołownica]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 82 | ||
+ | | [[Czop skrętu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 83 | ||
+ | | [[Czoper]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 84 | ||
+ | | [[Czujniki torowe]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 85 | ||
+ | | [[Czuwak]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 86 | ||
+ | | [[Czwarta szyna]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 87 | ||
+ | | [[Degradacja nawierzchni kolejowej]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 88 | ||
+ | | [[Diagnostyka dróg kolejowych]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 89 | ||
+ | | [[Diagnostyka pokładowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 90 | ||
+ | | [[Diagnozowanie stanu technicznego urządzenia SRK]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 91 | ||
+ | | [[Dławik katodowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 92 | ||
+ | | [[Długość pociągu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 93 | ||
+ | | [[Długość pojazdu ze zderzakami]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 94 | ||
+ | | [[Długość tunelu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 95 | ||
+ | | [[Długość użyteczna toru]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 96 | ||
+ | | [[Dokumentacja systemu utrzymania]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 97 | ||
+ | | [[Dokumentacja techniczna pojazdu kolejowego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 98 | ||
+ | | [[Dopłata do biletu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 99 | ||
+ | | [[Dopuszczalne zużycie koła]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 100 | ||
+ | | [[Dostępność sieci transportowej]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 101 | ||
+ | | [[Drążek przebiegowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 102 | ||
+ | | [[Drezyna]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 103 | ||
+ | | [[Drezyna pomiarowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 104 | ||
+ | | [[Droga hamowania]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 105 | ||
+ | | [[Droga kolejowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 106 | ||
+ | | [[Droga oporowa klamry]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 107 | ||
+ | | [[Droga przebiegu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 108 | ||
+ | | [[Droga zwrotnicowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 109 | ||
+ | | [[Drogi ewakuacyjne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 110 | ||
+ | | [[Drużyna konduktorska]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 111 | ||
+ | | [[Drużyna pociągowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 112 | ||
+ | | [[Drużyna trakcyjna]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 113 | ||
+ | | [[Dupleks]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 114 | ||
+ | | [[Dworzec kolejowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 115 | ||
+ | | [[Dybel]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 116 | ||
+ | | [[Dynamiczny stabilizator podsypki]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 117 | ||
+ | | [[Dyrektywa o jednolitym europejskim obszarze kolejowym]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 118 | ||
+ | | [[Dyrektywa odnosząca się do oceny i zarządzania poziomem hałasu w środowisku]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 119 | ||
+ | | [[Dyrektywa w sprawie bezpieczeństwa kolei wspólnotowych]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 120 | ||
+ | | [[Dyrektywa w sprawie interoperacyjności kolei we wspólnocie]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 121 | ||
+ | | [[Dyrektywa w sprawie ochrony dzikiego ptactwa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 122 | ||
+ | | [[Dyrektywa w sprawie ochrony siedlisk przyrodniczych oraz dzikiej fauny i flory]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 123 | ||
+ | | [[Dysponent]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 124 | ||
+ | | [[Dystrybucja]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 125 | ||
+ | | [[Dystrybucja usług kolejowych]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 126 | ||
+ | | [[Dysze piaskujące]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 127 | ||
+ | | [[Dyżurny ruchu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 128 | ||
+ | | [[Dziobnica manganowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 129 | ||
+ | | [[Dźwignia sygnałowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 130 | ||
+ | | [[Dźwignia zwrotnicowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 131 | ||
+ | | [[Ekrany akustyczne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 132 | ||
+ | | [[Eksploatacja dróg kolejowych]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 133 | ||
+ | | [[Eksploatacja urządzeń SRK]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 134 | ||
+ | | [[Ekwiwalentna stożkowatość]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 135 | ||
+ | | [[Elastyczność sieci jezdnej]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 136 | ||
+ | | [[Elektroenergetyka do 1 kV]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 137 | ||
+ | | [[Elektroniczne zabezpieczenie ziemnozwarciowe]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 138 | ||
+ | | [[Elektroniczny obwód nakładany]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 139 | ||
+ | | [[Elektryczne ogrzewanie rozjazdów]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 140 | ||
+ | | [[Elektryczny napęd zwrotnicowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 141 | ||
+ | | [[Elektryczny obwód torowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 142 | ||
+ | | [[Elektryczny obwód torowy zwrotnicowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 143 | ||
+ | | [[Elektryczny zespół trakcyjny]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 144 | ||
+ | | [[Energia zużyta na cele trakcyjne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 145 | ||
+ | | [[Energia zużyta na potrzeby nietrakcyjne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 146 | ||
+ | | [[Estakada]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 147 | ||
+ | | [[Europejska agencja kolejowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 148 | ||
+ | | [[Europejska federacja pracowników transportu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 149 | ||
+ | | [[Europejski niezależny związek maszynistów]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 150 | ||
+ | | [[Europejski system sterowania pociągiem]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 151 | ||
+ | | [[Europejski system sterowania pociągiem – główne tryby pracy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 152 | ||
+ | | [[Europejski system sterowania pociągiem – kanały transmisji tor-pojazd]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 153 | ||
+ | | [[Europejski system sterowania pociągiem – podstawowe funkcje systemu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 154 | ||
+ | | [[Europejski system sterowania pociągiem – poziomy etcs i architektura systemu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 155 | ||
+ | | [[Europejski system sterowania pociągiem – pulpit maszynisty]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 156 | ||
+ | | [[Europejski system sterowania pociągiem – tryby pracy dla sytuacji awaryjnych]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 157 | ||
+ | | [[Europejski system sterowania pociągiem – tryby pracy przy niepełnym nadzorze]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 158 | ||
+ | | [[Europejski system zarządzania ruchem kolejowym]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 159 | ||
+ | | [[Europejskie normy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 160 | ||
+ | | [[Europejskie organizacje normalizacyjne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 161 | ||
+ | | [[Europejskie specyfikacje]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 162 | ||
+ | | [[Europejskie stowarzyszenie leasingodawców pociągów pasażerskich i pojazdów trakcyjnych]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 163 | ||
+ | | [[Europejskie stowarzyszenie przemysłu kolejowego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 164 | ||
+ | | [[Europejskie stowarzyszenie transportu towarowego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 165 | ||
+ | | [[Europejskie stowarzyszenie zarządców infrastruktury]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 166 | ||
+ | | [[Faliste zużycie szyn]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 167 | ||
+ | | [[Falownik]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 168 | ||
+ | | [[Filar]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 169 | ||
+ | | [[Filtry wygładzające w podstacjach prądu stałego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 170 | ||
+ | | [[Filtry wyższych harmonicznych po stronie sieci prądu przemiennego zasilającej podstacje trakcyjne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 171 | ||
+ | | [[Forum transportu intermodalnego fracht]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 172 | ||
+ | | [[Fotogrametria]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 173 | ||
+ | | [[Front ładunkowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 174 | ||
+ | | [[Fundament palowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 175 | ||
+ | | [[Fundament prefabrykowany]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 176 | ||
+ | | [[Generowanie potoków]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 177 | ||
+ | | [[Geometria sieci jezdnej]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 178 | ||
+ | | [[Georadar]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 179 | ||
+ | | [[Geosyntetyki]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 180 | ||
+ | | [[Giętarka do szyn]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 181 | ||
+ | | [[Globalne podejście]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 182 | ||
+ | | [[Globalny system kolejowej radiokomunikacji ruchomej]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 183 | ||
+ | | [[Globalny system kolejowej radiokomunikacji ruchomej – architektura systemu GSM-R]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 184 | ||
+ | | [[Globalny system kolejowej radiokomunikacji ruchomej – podstawowe funkcje systemu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 185 | ||
+ | | [[Gniazda mocujące kontenery]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 186 | ||
+ | | [[Gniazda sterowania wielokrotnego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 187 | ||
+ | | [[Gniazdo czopa skrętu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 188 | ||
+ | | [[Górka rozrządowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 189 | ||
+ | | [[Górna sieć jezdna]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 190 | ||
+ | | [[Gradient szerokości toru]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 191 | ||
+ | | [[Granica elektryczna stacji]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 192 | ||
+ | | [[Grupa relacyjna]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 193 | ||
+ | | [[Grupa torów]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 194 | ||
+ | | [[Hak cięgłowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 195 | ||
+ | | [[Hala całopociągowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 196 | ||
+ | | [[Hamowanie]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 197 | ||
+ | | [[Hamowanie elektryczne odzyskowe]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 198 | ||
+ | | [[Hamowanie elektryczne oporowe]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 199 | ||
+ | | [[Hamulec]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 200 | ||
+ | | [[Hamulec cierny]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 201 | ||
+ | | [[Hamulec elektrodynamiczny]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 202 | ||
+ | | [[Hamulec klockowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 203 | ||
+ | | [[Hamulec szynowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 204 | ||
+ | | [[Hamulec tarczowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 205 | ||
+ | | [[Hamulec wiroprądowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 206 | ||
+ | | [[Harmoniczne napięcia wyjściowego z podstacji prądu stałego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 207 | ||
+ | | [[Harmoniczne prądu pobieranego przez podstację trakcyjną prądu stałego z sieci zasilającej]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 208 | ||
+ | | [[Harmoniczne prądu w trakcyjnej sieci zasilającej i powrotnej]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 209 | ||
+ | | [[Hierarchia pociągów]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 210 | ||
+ | | [[Identyfikator literowy typu pojazdu kolejowego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 211 | ||
+ | | [[Iglica]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 212 | ||
+ | | [[Iloczyn ruchu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 213 | ||
+ | | [[Impedancja zastępcza podstacji]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 214 | ||
+ | | [[Impregnacja betonu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 215 | ||
+ | | [[Indywidualna konstrukcja wsporcza]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 216 | ||
+ | | [[Informacja dla podróżnych]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 217 | ||
+ | | [[Informacja dla podróżnych o ruchu rzeczywistym]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 218 | ||
+ | | [[Informacyjne ujęcie kierowania i sterowania ksr]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 219 | ||
+ | | [[Infrastruktura kolejowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 220 | ||
+ | | [[Intensywność uszkodzeń urządzeń SRK]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 221 | ||
+ | | [[Interoperacyjność]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 222 | ||
+ | | [[Intraoperacyjność]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 223 | ||
+ | | [[Inwestycje kolejowe]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 224 | ||
+ | | [[Inwestycje kolejowe – decyzje administracyjne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 225 | ||
+ | | [[Inwestycje kolejowe – inżynier kontraktu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 226 | ||
+ | | [[Inwestycje kolejowe – inżynieria finansowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 227 | ||
+ | | [[Inwestycje kolejowe – konsultacje społeczne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 228 | ||
+ | | [[Inwestycje kolejowe – masterplan dla transportu kolejowego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 229 | ||
+ | | [[Inwestycje kolejowe – od pomysłu do realizacji]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 230 | ||
+ | | [[Inwestycje kolejowe – prawo zamówień publicznych]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 231 | ||
+ | | [[Inwestycje kolejowe – projektowanie linii kolejowych]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 232 | ||
+ | | [[Inwestycje kolejowe – studia wykonalności]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 233 | ||
+ | | [[IRIS]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 234 | ||
+ | | [[Izbica]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 235 | ||
+ | | [[Izolator cięgnowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 236 | ||
+ | | [[Izolator sekcyjny]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 237 | ||
+ | | [[Izolator trakcyjny]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 238 | ||
+ | | [[Jazda manewrowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 239 | ||
+ | | [[Jazda na linii]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 240 | ||
+ | | [[Jazda na widoczność]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 241 | ||
+ | | [[Jazda wielokrotna]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 242 | ||
+ | | [[Jednostka ładunkowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 243 | ||
+ | | [[Jednostka ładunkowa transportu konwencjonalnego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 244 | ||
+ | | [[Jednostki notyfikowane]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 245 | ||
+ | | [[Jednostki upoważnione]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 246 | ||
+ | | [[Jednostkowe zużycie energii pojazdu elektrycznego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 247 | ||
+ | | [[Jednostkowy pobór mocy urządzeń SRK]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 248 | ||
+ | | [[Kabel powrotny]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 249 | ||
+ | | [[Kabina maszynisty]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 250 | ||
+ | | [[Kabina sekcyjna]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 251 | ||
+ | | [[Kabina sekcyjna w systemach prądu przemiennego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 252 | ||
+ | | [[Kabina sekcyjna w systemach prądu stałego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 253 | ||
+ | | [[Kablowy obwód torowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 254 | ||
+ | | [[Karta próby hamulca]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 255 | ||
+ | | [[Karta UIC]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 256 | ||
+ | | [[Kartka rezerwacyjna]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 257 | ||
+ | | [[Karty fip]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 258 | ||
+ | | [[Kąt nabiegania]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 259 | ||
+ | | [[Keson]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 260 | ||
+ | | [[Kierowanie ruchem kolejowym]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 261 | ||
+ | | [[Kierownica]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 262 | ||
+ | | [[Kierownik pociągu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 263 | ||
+ | | [[Klasa przeciążalności zespołu prostownikowego/przekształtnikowego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 264 | ||
+ | | [[Klasy toru]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 265 | ||
+ | | [[Klasyczny czteroetapowy model transportowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 266 | ||
+ | | [[Klasyfikacja elektrycznych obwodów torowych]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 267 | ||
+ | | [[Klasyfikacja urządzeń SRK]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 268 | ||
+ | | [[Kładka dla pieszych]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 269 | ||
+ | | [[Kolej]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 270 | ||
+ | | [[Kolej dużych prędkości]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 271 | ||
+ | | [[Kolej konwencjonalna]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 272 | ||
+ | | [[Kolej we wspólnocie europejskiej – derogacje od prawa wspólnotowego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 273 | ||
+ | | [[Kolej we wspólnocie europejskiej - idea legislacyjna]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 274 | ||
+ | | [[Kolej we wspólnocie europejskiej - interesariusze]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 275 | ||
+ | | [[Kolej we wspólnocie europejskiej - ochrona środowiska]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 276 | ||
+ | | [[Kolej we wspólnocie europejskiej - prawo międzynarodowe i organizacje międzynarodowe stanowiące prawo dla kolei]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 277 | ||
+ | | [[Kolej we wspólnocie europejskiej - projekty priorytetowe]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 278 | ||
+ | | [[Kolej we wspólnocie europejskiej - rejestry kolejowe]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 279 | ||
+ | | [[Kolej we wspólnocie europejskiej – szczególne przypadki w prawie wspólnotowym]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 280 | ||
+ | | [[Kolej we wspólnocie europejskiej - wymagania certyfikacyjne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 281 | ||
+ | | [[Kolej we wspólnocie europejskiej - wymagania eksploatacyjne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 282 | ||
+ | | [[Kolej we wspólnocie europejskiej - wymagania techniczne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 283 | ||
+ | | [[Kolej we wspólnocie europejskiej – zmiany zakresu stosowania kolejowego prawa wspólnotowego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 284 | ||
+ | | [[Kolejarz]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 285 | ||
+ | | [[Koleje dużych prędkości]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 286 | ||
+ | | [[Koleje narodowe]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 287 | ||
+ | | [[Kolejowe sieci radiotelefoniczne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 288 | ||
+ | | [[Kolejowy pojazd niekonwencjonalny]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 289 | ||
+ | | [[Koło zestawu kołowego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 290 | ||
+ | | [[Komfort biegu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 291 | ||
+ | | [[Komfort cieplny]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 292 | ||
+ | | [[Komora łubkowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 293 | ||
+ | | [[Kompatybilność elektryczna i elektromagnetyczna]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 294 | ||
+ | | [[Kompensacja mocy biernej]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 295 | ||
+ | | [[Kompensacja temperaturowa sieci]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 296 | ||
+ | | [[Komputer pokładowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 297 | ||
+ | | [[Komputerowa kontrola dyspozytorska – baza danych o ruchu rzeczywistym]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 298 | ||
+ | | [[Komputerowa kontrola dyspozytorska – konflikt ruchowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 299 | ||
+ | | [[Komputerowa kontrola dyspozytorska – kryteria stosowania]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 300 | ||
+ | | [[Komputerowa kontrola dyspozytorska - pojemność stanowiska dyspozytorskiego]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 301 | ||
+ | | [[Komputerowa kontrola dyspozytorska - polecenia i meldunki]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 302 | ||
+ | | [[Komputerowa kontrola dyspozytorska - raporty i informacje statystyczne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 303 | ||
+ | | [[Komputerowa kontrola dyspozytorska – stanowisko dyspozytora]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 304 | ||
+ | | [[Komputerowa kontrola dyspozytorska - użytkownicy bazy danych o ruchu rzeczywistym]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 305 | ||
+ | | [[Komputerowa kontrola dyspozytorska – zobrazowanie informacji]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 306 | ||
+ | | [[Komputerowe przekazywanie informacji pomiędzy posterunkami ruchu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 307 | ||
+ | | [[Komputerowe urządzenia SRK - diagnostyka]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 308 | ||
+ | | [[Komputerowe urządzenia SRK - dokumentacja dyżurnego ruchu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 309 | ||
+ | | [[Komputerowe urządzenia SRK - interfejsy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 310 | ||
+ | | [[Komputerowe urządzenia SRK - komparator]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 311 | ||
+ | | [[Komputerowe urządzenia SRK - oprogramowanie]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 312 | ||
+ | | [[Komputerowe urządzenia SRK - polecenia]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 313 | ||
+ | | [[Komputerowe urządzenia SRK – sprzęt]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 314 | ||
+ | | [[Komputerowe urządzenia SRK - układy bezpieczne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 315 | ||
+ | | [[Komputerowe urządzenia SRK - usterki]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 316 | ||
+ | | [[Komputerowe urządzenia SRK - warstwa dialogowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 317 | ||
+ | | [[Komputerowe urządzenia SRK - warstwa wybierająca]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 318 | ||
+ | | [[Komputerowe urządzenia SRK - warstwa wykonawcza]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 319 | ||
+ | | [[Komputerowe urządzenia SRK – warstwa zależnościowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 320 | ||
+ | | [[Komputerowe urządzenia SRK na stacjach (kSRK)]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 321 | ||
+ | | [[Komputerowy system kontroli dyspozytorskiej]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 322 | ||
+ | | [[Komunikacja zastępcza]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 323 | ||
+ | | [[Konserwacja nawierzchni kolejowej]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 324 | ||
+ | | [[Konserwacja podtorza]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 325 | ||
+ | | [[Konstrukcja odciążająca]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 326 | ||
+ | | [[Konstrukcja wsporcza sieci trakcyjnej]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 327 | ||
+ | | [[Konstrukcja zestyków przekaźników]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 328 | ||
+ | | [[Kontener]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 329 | ||
+ | | [[Kontener ładunkowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 330 | ||
+ | | [[Kontrakt wieloletni]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 331 | ||
+ | | [[Kontrola dyspozytorska]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 332 | ||
+ | | [[Kontrola niezajętości odcinka toru]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 333 | ||
+ | | [[Kontrola przejazdu pociągu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 334 | ||
+ | | [[Koordynacja zabezpieczeń]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 335 | ||
+ | | [[Korytarz międzykabinowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 336 | ||
+ | | [[Korytarz transportowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 337 | ||
+ | | [[Koszt uogólniony, inaczej generalizowany]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 338 | ||
+ | | [[Koszty życia systemu]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 339 | ||
+ | | [[Kotwa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 340 | ||
+ | | [[Kotwienie ciężarowe]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 341 | ||
+ | | [[Kotwienie stałe]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 342 | ||
+ | | [[Kotwienie środkowe]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 343 | ||
+ | | [[Kozioł oporowy]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 344 | ||
+ | | [[Krajowa certyfikacja urządzeń i systemów]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 345 | ||
+ | | [[Krajowe organizacje normalizacyjne]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 346 | ||
+ | | [[Kratownica]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 347 | ||
+ | | [[Kryterium nadala]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 348 | ||
+ | | [[Kryterium niestabilności]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 349 | ||
+ | | [[Krzywa przejściowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 350 | ||
+ | | [[Krzyżowanie pociągów]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 351 | ||
+ | | [[Krzyżownica]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 352 | ||
+ | | [[Krzyżownica monoblokowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 353 | ||
+ | | [[Krzyżownica o kącie prostym]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 354 | ||
+ | | [[Krzyżownica podwójna]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 355 | ||
+ | | [[Krzyżownica podwójna blokowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 356 | ||
+ | | [[Krzyżownica składana]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 357 | ||
+ | | [[Krzyżownica z ruchomym dziobem]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 358 | ||
+ | | [[Krzyżownica zwyczajna]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 359 | ||
+ | | [[Kurzawka]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 360 | ||
+ | | [[Ladownia]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 361 | ||
+ | | [[Ladowność/liczba miejsc]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 362 | ||
+ | | [[Ladunek]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 363 | ||
+ | | [[Lapka sprężysta]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 364 | ||
+ | | [[Lawa dźwigniowa]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 365 | ||
+ | | [[Lawy torowiska]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 366 | ||
+ | | [[Lącze]] | ||
+ | | | ||
+ | |||
|} | |} |