Tabor:Lw-02996: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(uzup.)
Linia 7: Linia 7:
 
|Ostatnie oznaczenie=b/d
 
|Ostatnie oznaczenie=b/d
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
|Ostatni typ silnika=b/d
+
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatnie stacjonowanie=Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno
 
|Ostatnie stacjonowanie=Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Właściciel=Wigierska Kolej Wąskotorowa
 
|Właściciel=Wigierska Kolej Wąskotorowa
 
|Kolej=Wigierska Kolej Wąskotorowa
 
|Kolej=Wigierska Kolej Wąskotorowa
|Opis=Rok produkcji 1960 i typ WLs40 według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 157</ref>. W części źródeł [[Tabor:Lw-00007|WLs50 i rok 1965]], nieodpowiadający numeracji<ref name=płoc>[[Biblioteka:A-05657|"Świat Kolei" 4/2001]], s. 30</ref>.<br>
+
|Opis=Rok produkcji 1960 i typ WLs40 według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 157</ref>. W części źródeł podany typ [[Tabor:Lw-00007|WLs50 i rok 1965]], nieodpowiadający numeracji<ref name=płoc>[[Biblioteka:A-05657|"Świat Kolei" 4/2001]], s. 30</ref>.<br>
Najpóźniej od zimy 2000/2001 w Płocicznie i po remoncie była sprawna<ref name=płoc/>. Części lokomotywy zostały użyte do naprawy lokomotywy [[Tabor:Lw-00036|WLs50-1847]]<ref name=sk203>[[Biblioteka:A-06836|"Świat Kolei" 2/2003]], s. 6</ref>.
+
Najpóźniej od 2000 w Płocicznie. Wg niektórych źródeł w 2001 była sprawna<ref name=płoc/>, ale budzi to wątpliwości w kontekście jej rozbiórki. Części lokomotywy zostały użyte do naprawy lokomotywy [[Tabor:Lw-00036|WLs50-1847]]<ref name=sk203>[[Biblioteka:A-06836|"Świat Kolei" 2/2003]], s. 6</ref>. Budka z tabliczkami zewnętrznymi została zamontowana na sprawnej lokomotywie [[Tabor:Lw-01197|WLs50-2230]]<ref>http://rail.phototrans.eu/14,100478,0,ZNTK_Poznan_Wls50_1053.html</ref>.<br>
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Pogalewo Małe"}}{{Lw stacjonowanie|Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno|2000}}
+
Być może jest to [[Tabor:Lw-01198|lokomotywa]] bez numerów ustawiona obok kasy.
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Pogalewo Małe"}}{{Lw stacjonowanie|Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno|2000|nadal}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|nadal}}
 +
|Grafika=WLs40 2010.07.03 WKW Płociczno zdjęcie 1.JPG
 +
|Opis grafiki=Być może dawna WLs50-1053?
 
}}
 
}}

Wersja z 19:29, 10 maj 2024


<<< WLs40

WLs40 1053

Stan: nieznany

WLs40 2010.07.03 WKW Płociczno zdjęcie 1.JPG

Być może dawna WLs50-1053?

Rok produkcji

1960

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Nieznany

Kolej

Wigierska Kolej Wąskotorowa

Właściciel

Wigierska Kolej Wąskotorowa

Stacjonowanie

Cegielnia "Pogalewo Małe" b/d - b/d
Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno 2000 - nadal

Rozstaw

600 mm 1960 - nadal

Oznaczenie

brak b/d - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Rok produkcji 1960 i typ WLs40 według B. Pokropińskiego[1]. W części źródeł podany typ WLs50 i rok 1965, nieodpowiadający numeracji[2].
Najpóźniej od 2000 w Płocicznie. Wg niektórych źródeł w 2001 była sprawna[2], ale budzi to wątpliwości w kontekście jej rozbiórki. Części lokomotywy zostały użyte do naprawy lokomotywy WLs50-1847[3]. Budka z tabliczkami zewnętrznymi została zamontowana na sprawnej lokomotywie WLs50-2230[4].
Być może jest to lokomotywa bez numerów ustawiona obok kasy.

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009, s. 157
  2. 2,0 2,1 "Świat Kolei" 4/2001, s. 30
  3. "Świat Kolei" 2/2003, s. 6
  4. http://rail.phototrans.eu/14,100478,0,ZNTK_Poznan_Wls50_1053.html